Mistä kauneusihanteiden vastaisista jutuista pidät ihmisissä/miehissä/naisissa?
Ajattelin, että olisi ehkä hyvä, jos välillä puhuttaisiin tällaisista mieltymyksistä. Tuli tuosta lattapeppukeskustelusta mieleen. Jonkun mielestä usein rumana pidetty juttu voi näyttää tosi hyvältä. Mä tajusin siinä lukiessani, että taidan tosiaan tykätä lattapepuista enemmän kuin tästä nykyisestä hyppyripeppuihanteesta.
Mä pidän sekä miehistä, että naisista. Naisissa tykkään pienistä rinnoista, pienistä pepuista ja isoista nenistä. Naiset miesten vaatteissa on musta ihania. Etenkin miesten kaulupaidoissa. Ja tykkään kalpeasta ihosta. Naisten karvaiset sääretkin on jotenkin tosi söpöt, etenkin, jos on tummaa karvaa.
Miehissä sitten tykkään feminiinisyydestä. Pienet ja lyhyet miehet saa mun polvet veteliksi. Pienet ja sirot kädet erityisesti on kivat ja ne viehättää jotenkin ihan erityisesti. Pienet jalatkin jos olisi vielä, mutta miehillä on varmaan aina isot. Ohut kaula on myös mun mieleen.
Kommentit (276)
Pidän naisilla paksummista reisistä. Esim voimistelijanaiset ovat mielestäni kuumia. M20
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 17:27"]Pienet rinnat on kauniit. Voi käyttää vähän suurempia kaula-aukkoja näyttämättä halvalta.
[/quote]
Mun mielestä pienet rinnat näyttävät myös ilman rintsikoita tms. tietynlaisissa mekoissa, niin että nännit nöpöttävät kankaan läpi. :D riippuu tietenkin myös siitä, että millaisessa tilaisuudessa sellaista mekkoa käyttää. Isot rinnat taas eivät näytä mielestäni niin hyvältä sellaisissa. :) ja olen siis nainen ja ihan hetero.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 18:18"]Monet tuntuvat pitävän pienistä/siroista/laihoista ihmisistä. Eikö se juuri olekin kauneusihanne joten miten sen voi luokitella kauneusihanteiden vastaiseksi piirteeksi? Ihmettelin siis vain.
[/quote]
Miehillä tuo ei ainakaan ole kauneusihanne. Ja nykyään, ainakin minusta tuntuu tältä, että naisissa arvostetaan enemmän sitä, että on muotoja. Pitäisi löytyä isot tissit ja iso peppu.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 17:14"]
No mä tykkään miehissä siitä, että ei laittaudu oikein mitenkään, siis puhdas kylläkin, mutta ei mitään partavesiä ja sliipattuja hiuksia ja muotivaatteita. Leukaparta tai risuparta on jees, lepalahkeiset sammarit ja kulahtaneet hupparit ja hippineuleet myös. Ei mitään kuntosalilla hankittuja lihaksia, vaan normaali kroppa, pieni vatsakaan ei haittaa. Muiden mielestä rumat kasvot on mun mielestä mielenkiintoiset, ei sytytä nämä miesmallit ollenkaan.
Naisissa tykkään (en siis ole lesbo enkä bi) siitä kun ei ole ollenkaan meikkiä eikä hiuksia ole värjätty, mutta pukeutuu naisellisesti kukkamekkoihin tms. Inhoan yli kaiken näitä tekoripsi-tekotukka-tekorusketus-rakennekynsihirvityksiä. Minusta naisilla pieni vatsakumpu on erityisen kaunis, lihaksikas vatsa on todella ruma ja epänaisellinen. Mitä huomiota herättävämpi nenä kummallakin sukupuolella, sitä kiehtovampaa. En voi ymmärtää, että jotkut leikkauttaa mitäänsanomattoman suoran nenännypykän.
Mielestäni myös sekä miehet että naiset muuttuvat iän myötä paljon kauniimmiksi ja mielenkiintoisemmaksi.
[/quote]
Lyhyesti sanottuna pidät siis ulkonäöllisesti eniten hipsterimiehistä ja lestadiolaisnaisista.
Kaljut miehet, ihan sama onko ajeltu vaiko luonnostaan tippuneet.
Niin hot.
Onnekseni omalla miehellä on kaljuksi ajeltu ja kaunis pään muoto.
Hänelle ei oikein hiukset sopisikaan,
Näyttää siltä kuin kasvaisi heinää päässä.
Pienet tissit ei kiihota niin yhtään!!! Isot riipputissit on superia. Pyöreet silikonipallot on yÖÖÖÖk.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 18:52"]
Pidän naisilla paksummista reisistä. Esim voimistelijanaiset ovat mielestäni kuumia. M20
[/quote]
siis öö... eikö noi voimistelijatytöt/naiset ole just sellaisia pajunvitsamaisen hoikkia, joilla ei tosiaankaan ole paksuja reisiä
Eri väriset silmät ovat aivan upeita. Siis esim. toinen silmä sininen ja toinen ruskea.
Tykkään kaljuista miehistä, tosin en pidä sitä erikoisena, aika yleistä tuntuu olevan (kiitokset esim. Stathamille) :)
Pidän karvaisista käsivarsista; niin miehillä kuin naisillakin. Seksikkäintä on tumma karva.
Naisilla ihailen todella timmejä ja hoikkia vartaloita, mutta miehet saavat olla pyöreämpiä...isokaan maha ei haittaa. Tykkään myös paksuista huulista, viivahuulet ovat lähes epäeroottisinta mitä tiedän (niin miehillä kuin naisillakin).
t. Nainen (hetero)
Roikkuluomsta, saa ihmisen näyttämään söpöltä koiranpennulta:D
Naiset, joilla on ultralyhyet hiukset, ovat kauniita.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 17:06"]
Pidän lihaksikkaista, monen mielestä liian miehekkäistä naisista. Urheilullisuus, vatsalihakset ja vahvat kädet vetoavat enemmän kuin hyppivät tissit ja rehevät reidet.
[/quote]
Luitko edes ketjun otsikkoa? Täällä piti listata kauneusihanteiden vastaisia eikä mukaisia juttuja...
Lakkaamattomat, lyhyeksi leikatut luomukynnet käsissä niin naisilla kuin miehillä.
Pidän enemmän aika pienistä, ei-lihaksikkaista miehistä kuin kookkaista ja lihaksikkaista.
Rakastan leveää nenää ja paksuja pohkeita naisella. m37
Rakastan sitä, että mies on todella kaunis ja kirjaimmellisesti kaunis <3.
https://p.gr-assets.com/540x540/fit/hostedimages/1380411251/807293.jpg
http://s796.photobucket.com/user/celebritybug/media/Lists/chacebeautiful.jpg.html
Naisilla paksut, tummat kulmakarvat on tosi seksikkäät. Pienet tissit on myös nätit ja reidet saa olla paksut (ei thigh gappiä). Luonnottomaksi värjätyt hiukset on minusta upeita, esim. pinkit tai violetit tai siniset, siis sellaiset kirkkaat värit joista näkee kilometrin päähän ettei voi olla oma väri.
Tykkään isokokoisista ja vähän läskeistä miehistä. Nakkisormista plussaa. Ja hörökorvat on tosiaan ihanat kaikilla!
Minä pidän runsaista naisista, sellaisista lievästi ylipainoisista. Ovat kuin antiikin Kreikan jumalattaria.
Lievästi ylipainoisista naisista tykkään, runsaista ja muodokkaista. Selluliitti ja läski ei haittaa kunhan on oikeissa kohdissa, eikä aivan järjettömästi. Langanlaiha tasapaksu nainen on totaalinen turn off, kuten täällä sanotaan. Kasvot eivät saa olla "paksut".