Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kauneusihanteiden vastaisista jutuista pidät ihmisissä/miehissä/naisissa?

Vierailija
12.04.2015 |

Ajattelin, että olisi ehkä hyvä, jos välillä puhuttaisiin tällaisista mieltymyksistä. Tuli tuosta lattapeppukeskustelusta mieleen. Jonkun mielestä usein rumana pidetty juttu voi näyttää tosi hyvältä. Mä tajusin siinä lukiessani, että taidan tosiaan tykätä lattapepuista enemmän kuin tästä nykyisestä hyppyripeppuihanteesta.

Mä pidän sekä miehistä, että naisista. Naisissa tykkään pienistä rinnoista, pienistä pepuista ja isoista nenistä. Naiset miesten vaatteissa on musta ihania. Etenkin miesten kaulupaidoissa. Ja tykkään kalpeasta ihosta. Naisten karvaiset sääretkin on jotenkin tosi söpöt, etenkin, jos on tummaa karvaa.

Miehissä sitten tykkään feminiinisyydestä. Pienet ja lyhyet miehet saa mun polvet veteliksi. Pienet ja sirot kädet erityisesti on kivat ja ne viehättää jotenkin ihan erityisesti. Pienet jalatkin jos olisi vielä, mutta miehillä on varmaan aina isot. Ohut kaula on myös mun mieleen.

Kommentit (276)

Vierailija
201/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 20:03"]

Hei mulla kans sama, ei saa olla liian komea! :D Se on tylsää

[/quote]

Kyllä. Ja se on jotenkin epäilyttävää. :)

- 104

Vierailija
202/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet arvet kasvoissa ovat miehillä kiehtovia, esim. silmäkulman kohdalla.   

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 16:59"]Pidän älykkäisistä naisista.
[/quote]
Vesa nyt pois vauvapalstalta.

Vierailija
204/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään just tajusin että mulla on hammaskolo etuhampaiden välissä, kun katsoin peiliin. Kiva kuulla että se on jonkun mieleen, kun tuntuu että kaikilla pitäisi olla nykyään tasaisen valkea jenkkihammasrivi. :)

Vierailija
205/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä rosoisuudesta, sellaisesta tietynlaisesta "rumuudesta". Esim rokonarvet kasvoissa on hothot! Pidän myös todella isoista miehistä, tyyliin Veikko Hopea Vares-leffoista!

Vierailija
206/276 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet, joilla on pulleat suloiset kasvot
Niin ihanan näköisiä <3

Vierailija
207/276 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään hintelistä miehistä. Iso pylly miehellä on kans nam.

Vierailija
208/276 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni hieman lyhyemmänpuoleiset ja lievästi pulleat miehet ovat ihania. Oma mieheni on itseäni lyhyempi (n. 170 cm) ja omaa sellaiset hieman paksun ja pehmeän ruumiinrakenteen. Tämä yhdistetynä pitkiin hiuksiin jotka se laittaa nutturalle niin voisin ottaa sen jätkän vaikka joka päivä jos se vain antaisi! ;)

Vierailija
209/276 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään miehistä kuten Sons of Anarchyn "Opie", mutta tykkään myös punapäisistä ja punapartaisista "viikingeistä". Hauskinta on, että myös jotkut aasialaiset miehet, erityisesti japanilaiset, miellyttävät silmää. Esim. tuo Opie ja tämä herra ovat aivan eri planeelta: http://oi49.tinypic.com/by3jm.jpg

Naisista taas pidän sellaisista keijukaisista. Sirot kasvonpiirteet, hoikka. Niin kuin esim. Mireille Enos <3

Itse olen aivan tavallinen pullukka suomalainen nainen. Kaukana Mireillestä tai ylipäätään keijukaisesta. 

Vierailija
210/276 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 23:40"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 23:35"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 23:16"]

Aiemmin mainituista tummat silmänaluset ja tihrusilmät (sille epäilijälle kaks sanaa: Edward Norton), ah. Sitten tulee mieleen arvet, tykkään ihan hirveesti. Ne on kiehtovia. Erityisesti isot (leikkaus)arvet on jotenkin seksikkäitä. 

[/quote]

Brad Pittillä on myös tihrusilmät. Ja David Beckhamilla. Mut mun suosikki noista olis myös mr Norton.

[/quote]

Niin, mutta entä tihrusilmänaiset?

[/quote]

Mä oon aina aatellu, että Jenni Vartiaisella on tihrusilmät. Sehän taitaa olla yksi miesten lempparinaisia.

Vierailija
211/276 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana ketju!!! vielä, kun joku sanoisi viehättyvänsä puuttuvista hampaista ja isoista sieraimista lähtisin töihin hymy huulilla..

Vierailija
212/276 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkät, laihat, isonenäiset miehet joilla kalpea iho & pitkä musta tukka

sekä punapartaiset" viikinkimiehet".. NAM !

Vierailija
213/276 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehissä tykkään söpöstä ja kiltistä olemuksesta, pienestä nörttimäisyydestä, en pidä liian lihaksikkaista miehistä.

Naisissa seksikkäintä on naisellisuus, pyöreät kasvot, kaunis hymy, pyöreä peppu ja pehmeä vatsa

-N23

Vierailija
214/276 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jei! Minäkin pääsin listalle. Olen 160/78, pitkät punaiset hiukset, silmälasit :) Isohkot riipputissit, nenänpääkin vino.

Vierailija
215/276 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla pienet rinnat ja poikamaisen hento vartalo, tai toisaalta reippaasti kurveja. Esim. More to loven tytöt ovat ihania, etenkin Mimmi. Luonnollisuus naisessa, söpöys, villit ja luonnolliset hiukset, rako hampaissa, pisamat. Luonnollinen rusketus.

miehet saavat olla isoja. Käsivarsissa saa olla lihasta, mutta mahaa saa olla reilusti. Sixpäk=hyi. Rinnassa ja vatsassa karvaa. Tai sitten semmonen poikamainen, tavallinen kroppa. Liika treenaus on turn off. Samoin liika laittautuminen. Kasvonpiirteet ennemmin 'söpöt' kuin miehekkään komeat. Esim. Elijah Wood on ihana, samoin kuin se toinen hobittinäyttelijä, joka oli myös Lostissa(Charlie?)

Vierailija
216/276 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän lihaksikkaista naisista ja naisellisista miehistä.

Vierailija
217/276 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 09:06"]

Tykkään miehistä kuten Sons of Anarchyn "Opie", mutta tykkään myös punapäisistä ja punapartaisista "viikingeistä". Hauskinta on, että myös jotkut aasialaiset miehet, erityisesti japanilaiset, miellyttävät silmää. Esim. tuo Opie ja tämä herra ovat aivan eri planeelta: http://oi49.tinypic.com/by3jm.jpg

Naisista taas pidän sellaisista keijukaisista. Sirot kasvonpiirteet, hoikka. Niin kuin esim. Mireille Enos <3

Itse olen aivan tavallinen pullukka suomalainen nainen. Kaukana Mireillestä tai ylipäätään keijukaisesta. 

[/quote]

Jälleen, täällä haluttiin listoja KAUNEUSIHANTEIDEN VASTAISISTA tykätyistä jutuista. 

Tämä kommentti on muillekin kuin lainauksen kirjoittajille. En tajua miksi haluatte ehdoin tahdoin pilata hyvän ketjun? Ihan sama kuin kävisitte neuvomassa mahdollisimman kaloripitoisia ruokia laihdutusketjuun? Eikö ihmisillä ole ollenkaan sisälukutaitoa? Vai mitä te pidätte sitten kauneusihanteen mukaisina juttuina?

Vierailija
218/276 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Tykkään tietynasteisesta "pehmeydestä". Liian bodattu kroppa ei iske ollenkaan. Nykyisellä miesystävälläni on sixpack, eikä minua suoraan sanottuna haittaisi ollenkaan, vaikka hän vähentäisi vähän salilla käyntiä ja saisi tilalle vähän pehmeyttä.

- Parta ja viikset ovat miehellä ihania. Karvaisuus muutenkin on kiva juttu, sheivattu kroppa miehellä olisi jotain aivan hirveää.

- Olen itse 175 cm pitkä (nainen), mutta minulle miehen pituus ei ole mikään itseisarvo. 185 cm on aika maksimi, sitä pidempi alkaisi olla jo liian pitkä. Voisin myös tapailla itseäni lyhyempää miestä, jos pituusero ei olisi hänelle ongelma.

- Liian suorat ja valkoiset hampaat eivät ole kiva juttu. Hivenen vinot hampaat tai esimerkiksi rako etuhampaiden välissä tuo persoonallisuutta.

Vierailija
219/276 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit pojat/miehet, vähän tytön näköiset. Nuorempana seurustelin aina sellaisten kanssa. Tai vahva alapurenta ja pitkät hiukset miehellä. Ei treenattu ja lihaksikas. nainen 39v, hetero

Vierailija
220/276 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaat hiukset nuorella tai nuorehkolla miehellä. Ooh!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme