Mistä kauneusihanteiden vastaisista jutuista pidät ihmisissä/miehissä/naisissa?
Ajattelin, että olisi ehkä hyvä, jos välillä puhuttaisiin tällaisista mieltymyksistä. Tuli tuosta lattapeppukeskustelusta mieleen. Jonkun mielestä usein rumana pidetty juttu voi näyttää tosi hyvältä. Mä tajusin siinä lukiessani, että taidan tosiaan tykätä lattapepuista enemmän kuin tästä nykyisestä hyppyripeppuihanteesta.
Mä pidän sekä miehistä, että naisista. Naisissa tykkään pienistä rinnoista, pienistä pepuista ja isoista nenistä. Naiset miesten vaatteissa on musta ihania. Etenkin miesten kaulupaidoissa. Ja tykkään kalpeasta ihosta. Naisten karvaiset sääretkin on jotenkin tosi söpöt, etenkin, jos on tummaa karvaa.
Miehissä sitten tykkään feminiinisyydestä. Pienet ja lyhyet miehet saa mun polvet veteliksi. Pienet ja sirot kädet erityisesti on kivat ja ne viehättää jotenkin ihan erityisesti. Pienet jalatkin jos olisi vielä, mutta miehillä on varmaan aina isot. Ohut kaula on myös mun mieleen.
Kommentit (276)
Arvet on hotteja kummallarin sukupuolella. Tietyissä rajoissa tietenkin. Tyyliin hapon aiheuttamat iiiisot arvet on hieman kauheita.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 17:28"]
Ne paljon haukutut maantienharmaat hiukset on mun mielestä kauniin väriset.
[/quote]
Niin muuten onkin! Ja usein kiiltävät ja pehmeät. :) Monilla ihokin näyttää kauniilta luonnollisen maantietukan kanssa.
ap
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 17:44"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 09:06"]
Tykkään miehistä kuten Sons of Anarchyn "Opie", mutta tykkään myös punapäisistä ja punapartaisista "viikingeistä". Hauskinta on, että myös jotkut aasialaiset miehet, erityisesti japanilaiset, miellyttävät silmää. Esim. tuo Opie ja tämä herra ovat aivan eri planeelta: http://oi49.tinypic.com/by3jm.jpg
Naisista taas pidän sellaisista keijukaisista. Sirot kasvonpiirteet, hoikka. Niin kuin esim. Mireille Enos <3
Itse olen aivan tavallinen pullukka suomalainen nainen. Kaukana Mireillestä tai ylipäätään keijukaisesta.
[/quote]
Jälleen, täällä haluttiin listoja KAUNEUSIHANTEIDEN VASTAISISTA tykätyistä jutuista.
Tämä kommentti on muillekin kuin lainauksen kirjoittajille. En tajua miksi haluatte ehdoin tahdoin pilata hyvän ketjun? Ihan sama kuin kävisitte neuvomassa mahdollisimman kaloripitoisia ruokia laihdutusketjuun? Eikö ihmisillä ole ollenkaan sisälukutaitoa? Vai mitä te pidätte sitten kauneusihanteen mukaisina juttuina?
[/quote]
Mikä ihmeen poliisi sinä sitten olet? Eihän tänne pian uskalla kukaan enää kirjoittaa mitään, kun ei tiedä tarkaan, mitä ovat Sinun määritelmäsi kauneusihanteista eli mitkä Sinun mielestäsi ovat kauneusihanteiden mukaisia juttuja ja mitkä taas eivät. Sinä kun et näytä lainkaan hyväksyvän muiden näkemyksiä, jos ne ovat erilaisia kuin Sinun.
En esimerkiksi muista nähneeni missään määriteltynä, että punapäiset punapartaiset viikingit kuuluisivat virallisten kauneusihanteiden joukkoon. Minä kyllä näkisin ne lähinnä yleisten kauneusihanteiden vastaisina. Mutta ehkä minä olen väärässä - jälleen kerran.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 19:20"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 17:44"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 09:06"]
Tykkään miehistä kuten Sons of Anarchyn "Opie", mutta tykkään myös punapäisistä ja punapartaisista "viikingeistä". Hauskinta on, että myös jotkut aasialaiset miehet, erityisesti japanilaiset, miellyttävät silmää. Esim. tuo Opie ja tämä herra ovat aivan eri planeelta: http://oi49.tinypic.com/by3jm.jpg
Naisista taas pidän sellaisista keijukaisista. Sirot kasvonpiirteet, hoikka. Niin kuin esim. Mireille Enos <3
Itse olen aivan tavallinen pullukka suomalainen nainen. Kaukana Mireillestä tai ylipäätään keijukaisesta.
[/quote]
Jälleen, täällä haluttiin listoja KAUNEUSIHANTEIDEN VASTAISISTA tykätyistä jutuista.
Tämä kommentti on muillekin kuin lainauksen kirjoittajille. En tajua miksi haluatte ehdoin tahdoin pilata hyvän ketjun? Ihan sama kuin kävisitte neuvomassa mahdollisimman kaloripitoisia ruokia laihdutusketjuun? Eikö ihmisillä ole ollenkaan sisälukutaitoa? Vai mitä te pidätte sitten kauneusihanteen mukaisina juttuina?
[/quote]
Mikä ihmeen poliisi sinä sitten olet? Eihän tänne pian uskalla kukaan enää kirjoittaa mitään, kun ei tiedä tarkaan, mitä ovat Sinun määritelmäsi kauneusihanteista eli mitkä Sinun mielestäsi ovat kauneusihanteiden mukaisia juttuja ja mitkä taas eivät. Sinä kun et näytä lainkaan hyväksyvän muiden näkemyksiä, jos ne ovat erilaisia kuin Sinun.
En esimerkiksi muista nähneeni missään määriteltynä, että punapäiset punapartaiset viikingit kuuluisivat virallisten kauneusihanteiden joukkoon. Minä kyllä näkisin ne lähinnä yleisten kauneusihanteiden vastaisina. Mutta ehkä minä olen väärässä - jälleen kerran.
[/quote]
No sirot ja keijukaismaiset naiset ovat kyllä kauneusihanteen mukaisia todellakin. Romuluiset ja raskaspiirteiset naiset ovat poikkeavia kauneusihanteesta.
Hoikat, androgyynit miehet tyyliin David Bowie. Lihakset ja tomcruisemainen kiiltokuvaulkonäkö ovat ihan turn off. Kalpeus ja pisamat eduksi molemmille sukupuolille.
Miehillä kukkakeppimäinen, hintelä olemus. Pituutta pari metriä, eikä juurikaan näkyviä lihaksia. Pieni kömpelyys, kuin ei hallitsisi niitä pitkiä raajojaan ihan täysin. Eräänlainen nörttimäisyys ja ujous.
N32
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 22:58"]
Tykkään ei-niin-timmistä naisvartalosta. En siis lihavasta, vaan sellaisesta jossa on vähän ylimääräistä. Useimmiten kun joku bloggari ym. esittelee timmiä kroppaansa, en oikein osaa sanoa mitään. Vaikka olisi kuinka terveellisten elämäntapojen ja kovan työn tulosta, niin tämän nykyisen fitness-ihanteen mukaiset vartalot eivät jostain syystä sytytä.
Oikeasti yksittäisillä seikoilla ei usein ole minulle juurikaan merkitystä, vaan kokonaisus ratkaisee. Olisihan sekin tylsää, jos kaikki näyttäisivät täsmälleen samalta kuin mallit alusvaatemainoksissa...
[/quote]
Just joo. Kyllä mä kunnioitan paljon enemmän naisia, jotka pitää kroppansa kunnossa ja joilla on terveelliset elämäntavat, kun jotain laiskoja sohvaperunoita jotka ei viitsi hankkiutua ylimääräisistä kiloistaan eroon. Ja kyllä suurimman osan mielestä nimenomaan timmi kroppa on seksikäs.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 19:53"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 22:58"]
Tykkään ei-niin-timmistä naisvartalosta. En siis lihavasta, vaan sellaisesta jossa on vähän ylimääräistä. Useimmiten kun joku bloggari ym. esittelee timmiä kroppaansa, en oikein osaa sanoa mitään. Vaikka olisi kuinka terveellisten elämäntapojen ja kovan työn tulosta, niin tämän nykyisen fitness-ihanteen mukaiset vartalot eivät jostain syystä sytytä.
Oikeasti yksittäisillä seikoilla ei usein ole minulle juurikaan merkitystä, vaan kokonaisus ratkaisee. Olisihan sekin tylsää, jos kaikki näyttäisivät täsmälleen samalta kuin mallit alusvaatemainoksissa...
[/quote]
Just joo. Kyllä mä kunnioitan paljon enemmän naisia, jotka pitää kroppansa kunnossa ja joilla on terveelliset elämäntavat, kun jotain laiskoja sohvaperunoita jotka ei viitsi hankkiutua ylimääräisistä kiloistaan eroon. Ja kyllä suurimman osan mielestä nimenomaan timmi kroppa on seksikäs.
[/quote]
Näin juuri. Kummallista muutenkin että lihaksikkaita naisia saa haukkua mielin määrin miesmäisiksi ja "liian lihaksikkaiksi" (sohvaperunoiden nimitys kaikille, joilla on näkyvät lihakset) mutta jos kehoitat pullukoita naisia hankkiutumaan liikakiloistaan eroon, saat heti vihat niskoillesi. Hyvä että kauneusihanne on muuttunut laihasta lihaksikkaaseen, terveeseen kroppaan.
Menkää pois täältä valittamasta, tämä on hyvän mielen ketju! Täällä kysyttiin, mistä kauneusihanteiden vastaisista jutuista kukin pitää, ei kysytty mitä mieltä olette niistä. :)
Rakastan ns. tihrusilmiä, ne näyttävät niin aurinkoisilta hymyillessä :) Lisäksi lyhyet ja paksut jalat omaavat (persjalkaiset ihmiset?) ovat oikeasti upeita! Olkaa ihmiset hyvällä omatunnolla tyytyväisiä itseenne juuri sellaisena kuin olette. Kaikissa meissä on jotain kaunista tai komeaa. Ihanaa ja aurinkoista kevättä kaikille! Pidetään toisistamme huolta. ♥
Tykkään naismaisista, pienikokoisista ja siroista miehistä, joilla on kauniit sileät kasvot. Meikin käyttäminen ja ns. homomaiset piirteet ovat aivan ihania!
Naisissa rakastan kunnon päärynävartaloa, erittäin pieniä rintoja ja muhkeita reisiä. Takapuoli saa olla mielellään leveä ja ei-treenatun oloinen. Pieni, ohut suu ja lyhyet hiukset ovat myös plussaa <3
Minun silmääni miellyttävät hintelät käsivarret. Lisäksi pidän hörökorvista, persoonallisesta hammasrivistöstä, vaaleista ripsistä, naururypyistä, kalpeasta ihosta ja harmaista silmistä. Viehätyn myös siitä, jos joku punastelee ihan reilusti.
Moni ihminen tuntuu olevan täysin tietämätön omasta viehätysvoimastaan, ja sekin on tavallaan hyvin puoleensavetävää. Tärkeintä on, että ihminen ei häpeä omia piirteitään, vaikka ne eivät istuisi vallitseviin ihanteisiin. Kuten tästä ketjusta huomaa, makuja on monia ja jonkun mielestä juuri sinä olet mitä viehättävin!
Pidän kauheasti siitä, jos katse on vähän sisäänpäin kiero! Ja samoin monen tavoin isoista kulmahampaista ja raosta etuhampaiden välissä.
Aito hymy ja nauru on ihania ja tekee kenestä vain kauniin. Puuttuvat hampaatkin ovat itseasiassa silloin omalla tavallaan viehättäviä, kun ihminen nauraa niin, että unohtaa peitellä niitä. :) Hampaattomat mummot ja papat on myös symppiksiä.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 17:19"]
Voihan tällaiset kauneusihanteiden vastaiset jutut yksittäin toimia, mutta mitäs sitten kun koko kokonaisuus koostuu vain niistä? Olen malliesimerkki tuollaisesta. Löytyy mm. pitkä nenä, pieni leuka, pienet silmät, isot ja höröttävät korvat, epätasainen hammasrivistö, korkea otsa jne... Joo, ei tästä kaunista saa tekemälläkään.
[/quote]
Musta tuo ei kuulosta mitenkään rumalta. Sä saattaisit olla mun silmissä hyvinkin kaunis, jos tavattaisiin. :) Oma entinen kumppanini oli aika saman tyyppinen ja musta sillä on kauniit kasvot, ja niihin mä ihastuinkin ensin.
ap