Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kauneusihanteiden vastaisista jutuista pidät ihmisissä/miehissä/naisissa?

Vierailija
12.04.2015 |

Ajattelin, että olisi ehkä hyvä, jos välillä puhuttaisiin tällaisista mieltymyksistä. Tuli tuosta lattapeppukeskustelusta mieleen. Jonkun mielestä usein rumana pidetty juttu voi näyttää tosi hyvältä. Mä tajusin siinä lukiessani, että taidan tosiaan tykätä lattapepuista enemmän kuin tästä nykyisestä hyppyripeppuihanteesta.

Mä pidän sekä miehistä, että naisista. Naisissa tykkään pienistä rinnoista, pienistä pepuista ja isoista nenistä. Naiset miesten vaatteissa on musta ihania. Etenkin miesten kaulupaidoissa. Ja tykkään kalpeasta ihosta. Naisten karvaiset sääretkin on jotenkin tosi söpöt, etenkin, jos on tummaa karvaa.

Miehissä sitten tykkään feminiinisyydestä. Pienet ja lyhyet miehet saa mun polvet veteliksi. Pienet ja sirot kädet erityisesti on kivat ja ne viehättää jotenkin ihan erityisesti. Pienet jalatkin jos olisi vielä, mutta miehillä on varmaan aina isot. Ohut kaula on myös mun mieleen.

Kommentit (276)

Vierailija
141/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun itsetunto tais parantua vähän tän ketjun myötä.

Vierailija
142/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän luonnollisista, värjäämättömistä hiuksista, vaikka olisvat kuinka "yök maantienharmaat", niin minusta ne on silti hyväkuntoisina tosi kauniit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

androgyyneistä ihmisistä

isoista nenistä, "aatelisnenistä", kolhon näköisistä ihmisistä

epäsymmetriasta esim. silmissä

normaalia ohuemmista huulista (en voi sietää pulleita kalahuulia miehillä tai naisilla)

hyvin laihoista keijumaisista kehoista

lihaksikkaista kehoista

voimakkaista kehoista

voimakkaista jalkalihaksista

korkeista otsista, erikoisista päänmuodoista ja hassuista korvanlehdistä

siroista vähän vinoista sieraimista

pienestä valkoisesta karvasta naisten varpaissa

elämän merkeistä, naururypyistä

erottuvista kulmahampaista

Vierailija
144/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 17:54"]

androgyyneistä ihmisistä

isoista nenistä, "aatelisnenistä", kolhon näköisistä ihmisistä

epäsymmetriasta esim. silmissä

normaalia ohuemmista huulista (en voi sietää pulleita kalahuulia miehillä tai naisilla)

hyvin laihoista keijumaisista kehoista

lihaksikkaista kehoista

voimakkaista kehoista

voimakkaista jalkalihaksista

korkeista otsista, erikoisista päänmuodoista ja hassuista korvanlehdistä

siroista vähän vinoista sieraimista

pienestä valkoisesta karvasta naisten varpaissa

elämän merkeistä, naururypyistä

erottuvista kulmahampaista

[/quote]

Luettelit aika monta piirrettä, jotka löytyvät minusta. :D

Vierailija
145/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän tyylikkään ja älykkään näköisistä vanhoista ihmisistä, niin miehistä kuin naisista. Sellainen karisma ja arvokkuus joka huokuu. Vaikea selittää.

Vierailija
146/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa ihmiset ymmärtäisivät, että kauneusihanteet eivät sulje pois sitä, etteivät niihin kuulumattomat piirteet voisi olla kauniita.

Vierailija
147/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän lyhyistä miehistä, ehdottomasti max 175. Joku 160 senttinenkin voi olla todella, todella kuuma. Jostain syystä lyhyet miehet ovat melkein aina seksikkäitä. Ja kuvittelen niiden olevan petoja sängyssä :)

Vierailija
148/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet ja lakkaamattomat kynnet.

Vierailija
149/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiva, jos ketju on piristänyt jotakuta. :D Se oli tavallaan tarkoituskin.

ap

Vierailija
150/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta vaaleat ripset ja kulmakarvat voi olla kauniit.

Vierailija
151/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, jolla kunnon rintakarvat ja sexy kalju

Vierailija
152/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää!

Vierailija
153/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet tuntuvat pitävän pienistä/siroista/laihoista ihmisistä. Eikö se juuri olekin kauneusihanne joten miten sen voi luokitella kauneusihanteiden vastaiseksi piirteeksi? Ihmettelin siis vain.

Vierailija
154/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään maalaisisäntätyyppisistä miehistä, maalaisjunteistakin. Itse olen akat. kaupunkilaisnainen :)

Vierailija
155/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään vähän vinoista hampaista, jotka on silleen jännästi vähän "ristissä". En tykkää liian lihaksikkaista miehistä, ne on inhottavan kovia. Saa olla vähän mahaa. Mies ei saa olla liian huoliteltu, sellainen joka laittaa tukkaa tai peilaa kauan. Mieluummin vähän sellainen resupekka :D Karvoja ei myöskään tarvitse ajella mistään. Tai no partaa ja viiksiä saa vähän siistiä :)

Vierailija
156/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyömynenät! <3

Vierailija
157/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

punatukkaiset miehet, uuh...

Vierailija
158/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän ihmisistä jotka ovat persoonallisen näköisiä. Koskee sekä miehiä että naisia. Erikoiset piirteet tekevät persoonan. Harmittaa että niin monet naiset leikkauttavat kasvonsa ollakseen lähempänä missi&malli kauneusihannetta.

Tunnustan että en erota toisistaan kaikkia julkkiksia. Valitettavasti julkkismaailmassa pinnalle pääsee parhaiten jos ulkonäkö vastaa nykyajan kauneusihannetta.

Eläköön yksilöllisyys! Rakasta itseäsi ja ulkonäköäsi juuri sellaisena kuin olet. Olet hyvä!

Vierailija
159/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 16:59"]Pidän pitkistä ja laihoista miehistä, jopa alipainoisista. Vielä jos on kalpea iho, pitkät mustat hiukset ja iso nenä, niin on aika lähellä ihannemiestäni. Naisissa pidän kapean ylävartalon ja leveän lantion yhdistelmästä.
[/quote]
Sama täällä! Kasari Alice Cooper ois mun unelma.

Vierailija
160/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan tiedä, mikä on miesten hiusihanne tänä päivänä, mutta olen heikkona pitkätukkaisiin miehiin. Ovat aivan täydellisen grau <3

Oma mieheni on kaukana kauneusihanteista: Lyhyt, pitkähiuksinen ja perunanenäinen. Näyttää ihan peikolta, joka istuu korpikuusen kannon alla :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme