Mistä kauneusihanteiden vastaisista jutuista pidät ihmisissä/miehissä/naisissa?
Ajattelin, että olisi ehkä hyvä, jos välillä puhuttaisiin tällaisista mieltymyksistä. Tuli tuosta lattapeppukeskustelusta mieleen. Jonkun mielestä usein rumana pidetty juttu voi näyttää tosi hyvältä. Mä tajusin siinä lukiessani, että taidan tosiaan tykätä lattapepuista enemmän kuin tästä nykyisestä hyppyripeppuihanteesta.
Mä pidän sekä miehistä, että naisista. Naisissa tykkään pienistä rinnoista, pienistä pepuista ja isoista nenistä. Naiset miesten vaatteissa on musta ihania. Etenkin miesten kaulupaidoissa. Ja tykkään kalpeasta ihosta. Naisten karvaiset sääretkin on jotenkin tosi söpöt, etenkin, jos on tummaa karvaa.
Miehissä sitten tykkään feminiinisyydestä. Pienet ja lyhyet miehet saa mun polvet veteliksi. Pienet ja sirot kädet erityisesti on kivat ja ne viehättää jotenkin ihan erityisesti. Pienet jalatkin jos olisi vielä, mutta miehillä on varmaan aina isot. Ohut kaula on myös mun mieleen.
Kommentit (276)
Pidän naisen muodokkaista pohkeista ja itseasiassa reisissäkin saa olla täytettä. Sellainen sukkahousumainoksen kilometrin mittainen riukusääri on ihan hirveä näky.
Arvet, varsinkin kasvoissa. Myös vanhat aknearvet vanhemmilla miehillä (mark lanegan hyvä esimerkki) voi olla todella seksikkäät.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 19:34"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 17:06"]
Pidän lihaksikkaista, monen mielestä liian miehekkäistä naisista. Urheilullisuus, vatsalihakset ja vahvat kädet vetoavat enemmän kuin hyppivät tissit ja rehevät reidet.
[/quote]
Luitko edes ketjun otsikkoa? Täällä piti listata kauneusihanteiden vastaisia eikä mukaisia juttuja...
[/quote]
Milloin nuo ovat olleet kauneusihanteiden mukaisia? Toki tänä päivänä kaikenlaiset fitnes-vartalot ovat esillä monissa paikoissa, mutta ovatko ne oikeasti kuinka laajasti ihanteita? Katsotaanpa vaikka keskustelupalstoja, niin 90% tuomitsee naisen lihaksikkuuden ja vain se pieni vähemmistä hyväksyy.
Joka paikassa sanotaan suunnilleen, että pitää olla timmi mutta ei lihaksikas. Suurin osa naisista ilmoittaa, ettei halua isoja lihaksia. Kyllä silloin on ihanteen vastaista ihailla siis miesmäisen lihaksikkaita naisia.
Tässä olen samaa mieltä. Itsekin pidän oikeasti voimakkaista naisista.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 16:38"]
Pienet jalatkin jos olisi vielä, mutta miehillä on varmaan aina isot.
[/quote]
Ei välttämättä aina ole. Mutta pienijalkaiset miehet kätkevät ne ylisuuriin kenkiin, koska tälläkin palstala lähes joka päivä toitotetaan jalan ja kalun koon yhteyttä ja ihannoidaan suurta.
Minä pidän ohuista hiuksista. :)
David Bowie ja Mick Jagger nuorena kajal-meikissä. Miehissä viehättää myös rintakarvat, harmaat ohimot, monet kaljut miehet ovat karismaattisia. Monien kuulamörssärien (esim. ex-mörssäri) nallekarhumaisuus ja tuhtius on mieleeni.
Minä pidän sellaisista sekaisen näköisistä, vallattomista hiuksista, jotka sojottavat itsepäisesti vähän miten sattuu. Lisäksi miehillä päivän tai parin sänki on hot. Silmiin kiinnitän kasvoissa eniten huomiota, mitä erikoisemmat sen paremmat. Naurunrypyt ovat aivan mahtavat, oikein pitkät sellaiset. Pidän ihmisistä, jotka ovat vähän tuulesta temmatun näköisiä, sellaisista kuin tulisivat just kalastamasta kylmästä viimasta posket ulkoilmasta hehkuen ja silmät kirkkaina. Kädet ovat myös kiehtovia, luonnolliset lyhyet kynnet, soikea kaunis kämmenselkä, tekevän ihmisen voimakas käsi myös hieno! Pidän tyypeistä, jotka eivät ole niin huolitellun sliipattuja, vaan vähän homssuisia olematta kuitenkaan epäsiistejä tai likaisia. Katse on myöskin tärkeä, suoraan toista ihmistä kohti, ystävällinen muttei päällekäyvän imelä, utelias olematta tunkeileva, terävä, analyyttinen, lämmin, ehdottomasti ilman ylimielisyyttä, mieluummin aavistuksen epävarma kuin liian itsevarma, mutta ei niin ujo ettei uskalla katsoa kohti toista. Lämpimät kädet ovat myös jotenkin ihanat. Mieluummin tuoksuna metsää, ulkoilmaa, merta kuin voimakkaita kemikaaleja, jopa aavistuksen tervettä hikeä parempi kuin parfyymit. Liian pitkään peilistä itseään vilkuilevat tyylitietoiset ihmiset eivät herätä mielenkiintoa.
212.sorry vahinko-alapeukku, yritin tykätä :)
miehellä ajamaton parta (ei mitään parin päivän sänkeä) ja vanha neulepaita joka on päällä joka päivä, ja toinen siltä varalta kun ensimmäinen on pesussa.
MIEHILLÄ
-siitä että katsoo lievästi "kieroon" ikäänkuin nenäänsä
-pyöreä peppu
-jos on iso mies niin vatsaakin saa olla (siis ei laiha luiru jolla kuitenkin vatsaa)
-isohko "könkö" nenä
-nauru juonteet ja sellainen "suoni" otsassa, silmäkulma rypyt
NAISILLA
-surulliset silmät
-naurujuonteet, silmäkulma rypyt
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 23:02"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 22:38"]Mitenkäs minun ylipurenta + pieni leuka + kuoppa leuassa? Voiko joku muka tykätä... [/quote] Tottakai voi! Varsinkin kuoppa leuassa on tosi söpö. Ja varmasti se sopii pieneen leukaasi ja näyttää sinun kasvoissasi juuri hyvältä. Monet ovat tässäkin ketjussa kertoneet, että pitävät epätasaista hampaista. Olet kaunis. :)
[/quote]
Näin kerran nuoren naisen jolla oli pieni leuka, ja se oli ihan uskomattoman nätti. Näytti ihan nuken kasvoilta etenkin sivuprofiilista. Elävä nukke :)
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 23:40"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 23:35"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 23:16"]
Aiemmin mainituista tummat silmänaluset ja tihrusilmät (sille epäilijälle kaks sanaa: Edward Norton), ah. Sitten tulee mieleen arvet, tykkään ihan hirveesti. Ne on kiehtovia. Erityisesti isot (leikkaus)arvet on jotenkin seksikkäitä.
[/quote]
Brad Pittillä on myös tihrusilmät. Ja David Beckhamilla. Mut mun suosikki noista olis myös mr Norton.
[/quote]
Niin, mutta entä tihrusilmänaiset?
[/quote]
Renee Zellwegerillä oli ennen kauniit persoonalliset silmät, mutta meni ja leikkeli ne ja nyt on ihan tavis. Taylor Swiftillä on pienet silmät ja on tosi upea. Lisäksi pakko mainita mun henk. koht. suosikki Jennifer Lawrence, jolla on ihanat, raskaat "sänkykamarisilmät".
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:21"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:16"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:15"]
Sanokaa nyt vielä keltaiset hampaat ja pienet tirhusilmät... Voi luoja. Tekopyhää.
[/quote]Mene pois ääliö! Ja itseasiassa tihrusilmät voi olla tosi seksikkäät...
[/quote]
Ei varmasti voi ison nokan kanssa...
[/quote]
No, Richard Gere on mielestäni aika hyvä esimerkki em. yhdistelmästä.
Valkoinen iho, lyhyet ja paksut jalat, käytelaiset mutta vähän roikkuvat rinnat, vaaleat pienet nännit, pulleat varpaat, iso nenä, naururypyt, oman väriset hiukset, meikittömyys, punaiset posket, luomet, pisamat, karvat alapäässä, epätasaiset kiharat, iso parta.... paljon kaikkea
Mä olin yläasteella valtavan ihastunut erääseen poikaan, jolla oli vaikea karsastus toisessa silmässä. Musta se oli vaan maailman ihanimman näköinen olento silloin. Oon huomannut että lieväkin karsastus jonkun silmissä saa mut aina hyvällä tavalla pysähtymään :)
Naisilla ja miksei miehilläkin minusta on kaunis sellainen kyömynenä, ehkä vähän jykevämpi kuin mitä oma nenäni on. Mulla on sellainen ei todellakaan siro, muttei kauhean isokaan, aika pyöreäpiirteinen. Siihen on ollut vaikea tykästyä... Nuorempana olisin niin halunnut siihen sen kyhmyn.
Ps. minulla on tosi tummat silmänympärykset, hassua että jonkun mielestä ne voi olla viehättävät :)
Pidän laihoista ja sellaisista epävarman oloisista miehistä.
Pienistä rinnoista naisilla.
Luomista kasvoilla, molemmilla sukupuolilla.
Pitkistä hiuksista miehillä, mielellään ponnarilla.
Surullisesta silmien katseesta, isoista vähän kyömyistä nenistä ja vinoista hymyistä, ehkä hieman ristiin menevillä hampailla. Elämän merkeistä kasvoilla. Harmaista hiuksista.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:27"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:21"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:16"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:15"]
Sanokaa nyt vielä keltaiset hampaat ja pienet tirhusilmät... Voi luoja. Tekopyhää.
[/quote]Mene pois ääliö! Ja itseasiassa tihrusilmät voi olla tosi seksikkäät...
[/quote]
Ei varmasti voi ison nokan kanssa...
[/quote]
Kyllä voi. :D
Tekopyhää? Mä ainakin olen oikeasti seurustellut juuri sellaisten "rumien" ihmisten kanssa ja he ovat miellyttäneet silmääni paremmin kuin Megan Foxit, Bradd Pittit yms. On oikeasti olemassa ihmisiä, jotka eivät vain pidä näiden kauneusihanteiden mukaan täydellisiä ihmisiä kovin hätkähdyttävinä. Mä en taida osata nimetä yhtäkään mun mielestä viehättävää mallia tai näyttelijää.
ap
[/quote]
Aloin oikein miettimään, että kyllä näyttelijöissäkin jokin persoonallinen piirre on se viehättävin juttu. Tusinamalleja on niin monta samanlaista, ettei niitä erota toisistaan.
oliko tässä ketjussa tarjoitus,e ttä naiset vastaa mistä ominaisuudesta tykkäävä tmiehessä ja miehet taas kertovat naisesta. Tuntuu että vastaukset menevät sitä rataa. Odotin enemmän yleisistä kauneusihanteista puhumistailman mitään sukupuolikiinnosatusta.