Mistä kauneusihanteiden vastaisista jutuista pidät ihmisissä/miehissä/naisissa?
Ajattelin, että olisi ehkä hyvä, jos välillä puhuttaisiin tällaisista mieltymyksistä. Tuli tuosta lattapeppukeskustelusta mieleen. Jonkun mielestä usein rumana pidetty juttu voi näyttää tosi hyvältä. Mä tajusin siinä lukiessani, että taidan tosiaan tykätä lattapepuista enemmän kuin tästä nykyisestä hyppyripeppuihanteesta.
Mä pidän sekä miehistä, että naisista. Naisissa tykkään pienistä rinnoista, pienistä pepuista ja isoista nenistä. Naiset miesten vaatteissa on musta ihania. Etenkin miesten kaulupaidoissa. Ja tykkään kalpeasta ihosta. Naisten karvaiset sääretkin on jotenkin tosi söpöt, etenkin, jos on tummaa karvaa.
Miehissä sitten tykkään feminiinisyydestä. Pienet ja lyhyet miehet saa mun polvet veteliksi. Pienet ja sirot kädet erityisesti on kivat ja ne viehättää jotenkin ihan erityisesti. Pienet jalatkin jos olisi vielä, mutta miehillä on varmaan aina isot. Ohut kaula on myös mun mieleen.
Kommentit (276)
Tuun aina palaamaan tähän ketjuun, kun mulla on huono mieli ulkonäköni takia. Kiitos.
Siis *poikamaiset ::D ei piikamaisissa mikään vikaakaan ole, mutta oma nainen ei ole sellainen.
T.edellinen
Lyhyet hiukset naisilla. Sellainen pixie.
Minä pidän nörtähtävistä tiedemiehistä. Pitkä, hoikka, rillipäinen, sellainen vähän huonoryhtinenkin on ihana. Aspergermaisesti se selittäisi universumin ihmeistä ja katsoisi viattomasti paksujen linssiensä läpi. Oih.
Voimakkaat piirteet kiehtovat myös, miehillä ja naisilla. Sellainen jykevä kasvojen luusto ja jänniä kulmia.
punaiset hiukset ovat myös aina upeat! jos miehellä on vielä punainen partakin.... Wau.
Tykkään ei-niin-timmistä naisvartalosta. En siis lihavasta, vaan sellaisesta jossa on vähän ylimääräistä. Useimmiten kun joku bloggari ym. esittelee timmiä kroppaansa, en oikein osaa sanoa mitään. Vaikka olisi kuinka terveellisten elämäntapojen ja kovan työn tulosta, niin tämän nykyisen fitness-ihanteen mukaiset vartalot eivät jostain syystä sytytä.
Oikeasti yksittäisillä seikoilla ei usein ole minulle juurikaan merkitystä, vaan kokonaisus ratkaisee. Olisihan sekin tylsää, jos kaikki näyttäisivät täsmälleen samalta kuin mallit alusvaatemainoksissa...
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 22:50"]Mulla on tosi kulmikkaat kasvot, sellaiset vähän neliön muotoiset. Ei ole kaunista :(
[/quote]
Miksei ole? Eikö "kirveellä veistetyt" piirteet ole kiehtovat? Mun mielestä on! Vähän karski ulkonäkö ja kulmikkaat kasvot naisella voi olla tosi herkät ja kauniit. :) Olet varmasti kaunis.
Karvaiset ihmiset, sekä miehet että naiset.
Myös alapäässä pitää olla puska.
Jokainen ihminen, joka käyttäytyy kauniisti muita ihmisiä ja elollisia kohtaan, on kaunis.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 22:38"]Mitenkäs minun ylipurenta + pieni leuka + kuoppa leuassa? Voiko joku muka tykätä...
[/quote]
Tottakai voi! Varsinkin kuoppa leuassa on tosi söpö. Ja varmasti se sopii pieneen leukaasi ja näyttää sinun kasvoissasi juuri hyvältä. Monet ovat tässäkin ketjussa kertoneet, että pitävät epätasaista hampaista. Olet kaunis. :)
Miehissä vetoaa
androgyyniys, feminiinisyys, pitkät hiukset, punainen tukka.
Naisilla taas hörökorvat voi olla todella kivat, samoin lyhyet hiukset ja toisinaan androgyyniys (vaikka yleensä tykkään naisellisista naisista). Molemmilla sukupuolilla pidän sellaista "kotkannenää" tai aatelisnenää viehättävänä.
Jotkut 50-60-vuotiaat, ei ihan niin nuoret naishenkilöt voivat olla todella viehättävän näköisiä ryppyineen ja ennen kaikkea iän ja elämänkokemuksen tuoman itsevarmuutensa kanssa. Se näyttäytyy tapana kantaa itsensä ja koko olemuksessa.
Aiemmin mainituista tummat silmänaluset ja tihrusilmät (sille epäilijälle kaks sanaa: Edward Norton), ah. Sitten tulee mieleen arvet, tykkään ihan hirveesti. Ne on kiehtovia. Erityisesti isot (leikkaus)arvet on jotenkin seksikkäitä.
Oon hämmentynyt! Mulla on monia piirteitä, jotka todellaki on kauneusihanteiden ulkopuolella ja osaa niistä on sanottu kuumiksi! Apua! No ehkä mä törmään johonkuhun, joka syttyy mun kalpeasta ihosta, hyvin vaaleista ripsistä sekä kulmista, silmäpusseista ja pienestä pisamia täynnä olevasta perunanenästä. :D
Miehillä hiukset nutturalla.
Siili naisilla.
Punkkari-look.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 23:16"]
Aiemmin mainituista tummat silmänaluset ja tihrusilmät (sille epäilijälle kaks sanaa: Edward Norton), ah. Sitten tulee mieleen arvet, tykkään ihan hirveesti. Ne on kiehtovia. Erityisesti isot (leikkaus)arvet on jotenkin seksikkäitä.
[/quote]
Brad Pittillä on myös tihrusilmät. Ja David Beckhamilla. Mut mun suosikki noista olis myös mr Norton.
Olen huomannut pitäväni vaatimattomasta pukeutumisesta miehillä. Puntit saavat olla vähän lyhyet ja paita virttynyt, tulee sellainen olo, että miehellä on tärkeämpääkin ajateltavaa kuin oma ulkonäkö. Merkkivaatteiden, kellojen ym. ihannointi antaa ihmisestä vähän typerän kuvan, aivan kuin ei mitään hienompaa keksisi rahoillaan tehdä.
Lisäksi pidän ns. narukäsistä, pitkistä ja hoikista käsivarsista pumpattuja lihaksia enemmän. olen nainen.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 23:35"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 23:16"]
[/quote]
Brad Pittillä on myös tihrusilmät. Ja David Beckhamilla. Mut mun suosikki noista olis myös mr Norton.
[/quote]
Niin, mutta entä tihrusilmänaiset?
Pitkät(yli 190cm) laihat miehet. Sivustapäin katsottuna iso nenä. Ns. lazy eye, tykkään pienestä epäsymmetrisyydestä
Mulla on tosi kulmikkaat kasvot, sellaiset vähän neliön muotoiset. Ei ole kaunista :(