Mistä kauneusihanteiden vastaisista jutuista pidät ihmisissä/miehissä/naisissa?
Ajattelin, että olisi ehkä hyvä, jos välillä puhuttaisiin tällaisista mieltymyksistä. Tuli tuosta lattapeppukeskustelusta mieleen. Jonkun mielestä usein rumana pidetty juttu voi näyttää tosi hyvältä. Mä tajusin siinä lukiessani, että taidan tosiaan tykätä lattapepuista enemmän kuin tästä nykyisestä hyppyripeppuihanteesta.
Mä pidän sekä miehistä, että naisista. Naisissa tykkään pienistä rinnoista, pienistä pepuista ja isoista nenistä. Naiset miesten vaatteissa on musta ihania. Etenkin miesten kaulupaidoissa. Ja tykkään kalpeasta ihosta. Naisten karvaiset sääretkin on jotenkin tosi söpöt, etenkin, jos on tummaa karvaa.
Miehissä sitten tykkään feminiinisyydestä. Pienet ja lyhyet miehet saa mun polvet veteliksi. Pienet ja sirot kädet erityisesti on kivat ja ne viehättää jotenkin ihan erityisesti. Pienet jalatkin jos olisi vielä, mutta miehillä on varmaan aina isot. Ohut kaula on myös mun mieleen.
Kommentit (276)
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 19:53"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 19:43"]
Mitä te kuvittelette kauneusihanteen sitten suosivan, jos esimerkiksi äly, tyylikkyys, karisma ja tiimalasin muotoinen vartalo naisella ovat teistä sen ulkopuolella?
Tai se moneen kertaan mainittu naisen siro ruumiinrakenne? Tai punatukkaisuus, mikä on aina tunnustettu makuasiaksi (ja siten toisten suosikiksi)?
En jaksa ymmärtää näitä jotka innokkaasti vastaavat ketjuun jonka tarkoitusta eivät ole edes sisäistäneet. Huoh.
[/quote]
Naisten kauneusihanne on langanlaiha, sopivasti treenattu JA muodokas eli isot tissit ja pyöreä peppu. Ylipainohan on (ainakin miesten mielestä) turn offeista pahin, joten kyllä minusta "lievä ylipaino, runsas ja muodokas" sopii hyvin tähän ketjuun. Siron taas miellän tarkoittavan lyhyttä, laihaa ja tasapaksua kroppaa joten ei sekään ihan väärin ole.
[/quote]
Tuo laihuus on muotia nuorilla, luulen että aika moni keski-ikäinenkin olisi sen kauneudesta aivan eri mieltä. Tosiasiassa nimenomaan tiimalasivartalo on se suosittu, koosta riippumatta. Ja se tekee siitä kauneusihanteen mukaisen.
Se että sinä ymmärrät siron noin ei tarkoita sitä että se oikeasti olisi niin. Siro voi hyvinkin olla kurvikas ja vaikka melko pitkäkin, kunhan se ruumiinrakenne on - kuten sanakin kertoo - siro. Ei siis raskastekoinen ja suuriluinen.
Mun länsimaalais-ulkomaalainen mieheni tykkää myös suomi-pyllyistä. Siis sellaisista isoista ja rehevistä. Se näkee suomalaiset naiset sellaisina viikinkeinä, joilla on leveät hartiat ja paksut reidet, ja kovasti tykkää. Mä aluksi luulin, että se vitsailee. Miten kukaan vois tykätä kolholuisesta paksureisisistä naisista? Joskus huomaan kun sen pää kääntyy jonkun naisen perään, ja ne naiset näyttää minun silmissä aina enemmän tontuilta kuin keijukaisilta.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 17:03"]
Pidän hieman epätasaisisesta hammasrivistöstä, etenkin sellaisesta missä kulmahampaat ovat vähän edessä. Pidän myös pienestä kaksoisleuasta ja surullisen näköisistä koiranpentusilmistä :)
[/quote]
:D :D
Mulla on aika erikoinen maku. Sitä kuvatakseni kerron millaiseen mieheen työpaikallani olen tällä hetkellä ihastunut. Hän on noin 165 cm pitkä, huomattavan ylipainoinen (kaljamaha). Naamakin on pyöreä. Vanhanaikaisen malliset silmälasit. Vinohkot ja keltaiset hampaat (jotka on minusta tosi seksikkäät, on vaikea olla tuijottamatta kiihottuneena suuta kun hän puhuu). Aina ylikasvanut osin harmaantunut tumma tukka. Tulee jotenkin niin ihana olo siitä ihmisestä, kun on niin luonnollinen eikä välitä hittojakaan miltä näyttää. Ja mieleen tulee sellainen turvallinen nallekarhu muutenkin. Ai että kun sen saisi!
Mäkin tykkään tummista silmänalusista/väsyneen näköisistä silmistä!! :D
Mä pidän myös roikkuluomista, siis niistä viiruisista kissansilmistä, ns. isot pallosilmät eivät ole niin mieleeni. Olin niin tyytyväinen kun vanhennuttuani yläluomet eivät enää kunnolla erotu eikä silmä näytä laiskalta. Vasta viime aikoina olen tajunnut, että ihmiset leikkaavat tällaisia luomia pois.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 18:18"]
Monet tuntuvat pitävän pienistä/siroista/laihoista ihmisistä. Eikö se juuri olekin kauneusihanne joten miten sen voi luokitella kauneusihanteiden vastaiseksi piirteeksi? Ihmettelin siis vain.
[/quote]
Musta taas tuntuu että nyt on ne "aidot naiset" ja "kurvimimmit" ja sitten tietysti lihaksikkuus kova sana. Ei niistä siroista kukaan koskaan puhu :D
Tykkään laihoista ihmisistä. Mua ällöttää kaikki ylimääräinen ravsa oli sitten nainen tai mies.
Voi, mä haluan ap:n kaltaisen ihmisen ystäväkseni <3 Itsetunto nousisi kohisten! Tämä maailma on oikeasti nykyään niin ulkonäkökeskeinen ja raadollinen, kärsin valtavista ulkonäköpaineista jatkuvasti. Miksi pitää olla vain yksi muotti, johon kaikki täytyy tunkea, miksei erilaiset piirteet voisi olla kauniita?
Vähä epäsiistit rastapäät, joilla esim. partaa ja viikset, luonnonkiharat, kookkaat nenät, pienikokoiset tai vastaavasti todella pitkät miehet, punaiseen taittavat hiukset, silmälasit, pitkät ja laihat (lähes puisevat) sormet, vaalea iho.... Hmmmmm, riittähän näitä:)
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 22:31"]
Voi, mä haluan ap:n kaltaisen ihmisen ystäväkseni <3 Itsetunto nousisi kohisten! Tämä maailma on oikeasti nykyään niin ulkonäkökeskeinen ja raadollinen, kärsin valtavista ulkonäköpaineista jatkuvasti. Miksi pitää olla vain yksi muotti, johon kaikki täytyy tunkea, miksei erilaiset piirteet voisi olla kauniita?
[/quote]No nehän on, kuten juuri huomaat! Eli ei ole mitään kauneusstandardeja oikeasti!
Mitenkäs minun ylipurenta + pieni leuka + kuoppa leuassa? Voiko joku muka tykätä...
Tykkään ohuista hiuksista. Sellaisista hennoista :D
Punatukkaiset ihmiset ja kalpea iho on jotain todella kaunista, niin miehillä kuin naisilla. Mun mielestäni näyttelijä Tilda Swinton on jotenkin erikoisella tavalla kaunis ja puoleensavetävä http://www.showbiz411.com/2011/05/12/cannes-2011-tilda-swinton-in-disturbing-kevin
Kuka tykkäis mun ei minkään värisistä, vihertävänharmaista silmistä? :D
Tuo kalpea iho on pakko kompata! Siis sellanen todella suomalainen kalpea iho plus luonnonblondit hennot hiukset
Olen samaa mieltä ap:n kanssa. Mua myös kiehtoo erikoisen ja persoonallisen näköiset ihmiset. :) En jaksa kiinnostua Hollywoodin tusinakasvoista, liian sliipatuista ulkomuodoista. En ole koskaan tavannut oikeasti rumaa ihmistä, ihan totta. Ilkeys, itsekkyys, ylimielisyys ja muut ikävät persoonallisuuden piirteet saa tosin sen ihmisen näyttämään mun silmissä rumemmalta kuin ehkä oikeasti on. Jos taas on ihana ihminen, niin näyttää mun silmään heti kauniimmalta. Mulle ovat monet valittaneet joitain virheitä ulkonäössään. En oikeasti pysty näkemään niitä ihmisiä rumina. Juuri heidän kasvoihinsa ne piirteet sopivat!
.
Mua harmittaa, että naiset ja tytöt meikkaa. Musta ihminen on kauneimmillaan ilman meikkiä ja luonnollisella hiusvärillä. Toisaalta taas edellämainitut ihan överiksi vedettyinä, kuten goottityylissä, ovat kiehtovia jos ne kuuluvat henkilön omaan tyyliin. Silti katselen mieluiten meikittömiä kasvoja, luonnollista hiusväriä, tatuoimatonta ihoa. Vahvat kulmakarvat on kauniit, samoin ihan valkoiset, kunhan ne on kantajansa kasvoissa luonnolliset. :) Mielestäni kauneusleikkaukset eivät tee kenestäkään kauniimpaa. Ihailen arpia ja eletyn elämän jälkiä, luonnollista vanhenemista.
.
Miehekkäät naiset ja naismaiset miehet ovat erittäin kiehtovia. Samoin toisaalta pidän naisellisista naisista, mikä mulle tarkoittaa isoa lantiota ja reisiä, pehmeää vatsaa ja riippuvia rintoja. Varsinkin sellaiset monta lasta imettäneet rinnat on kauniit. :) Samoin raskausarvet. Miehekkäällä miehellä taas on mun mielestä roteva kroppa (ei kuitenkaan mikään sliipattu muskelimies) ja paljon karvoja ja voimakkaat piirteet.
.
Eniten tykkään ihmisistä, jotka ovat mukavia, empaattisia, rehellisiä, luotettavia ja iloisia. Tällainen ihminen ei mun silmissä voi koskaan olla ruma, vaikka olisi minkä näköinen. Olen ihan rehellisesti tätä mieltä.
.
T. Bi-nainen, joka ei ole millään tavalla kauneusihanteiden mukainen, mutta silti omalla tavallaan kaunis.
.
ps. Kaikki he, jotka uskaltavat poiketa kauneusihanteista, ovat erityisen kauniita! Kuten ylpeästi karvaiset naiset. :)
Tässä maailmassa on sittenkin vielä inhimillisyyttä jäljellä!
Kireä kalpea iho jossa silmäpussit ja tummat silmän aluset.
Eripari korvat. (höröt).
Sirot miehet.
Androgyynit ja piikamaiset naiset, mutta noh olenkin parisuhteessa sellaisen kanssa.
N.25
Naisella kalpea lähes valkoinen iho on kaunis! Rusketuksesta en tykkää. Molemmilla sukupuolilla tykkään että on vähän tavallista enemmän rasvaa vartalossa, sellanen pehmeä on hyvä :)