Mistä kauneusihanteiden vastaisista jutuista pidät ihmisissä/miehissä/naisissa?
Ajattelin, että olisi ehkä hyvä, jos välillä puhuttaisiin tällaisista mieltymyksistä. Tuli tuosta lattapeppukeskustelusta mieleen. Jonkun mielestä usein rumana pidetty juttu voi näyttää tosi hyvältä. Mä tajusin siinä lukiessani, että taidan tosiaan tykätä lattapepuista enemmän kuin tästä nykyisestä hyppyripeppuihanteesta.
Mä pidän sekä miehistä, että naisista. Naisissa tykkään pienistä rinnoista, pienistä pepuista ja isoista nenistä. Naiset miesten vaatteissa on musta ihania. Etenkin miesten kaulupaidoissa. Ja tykkään kalpeasta ihosta. Naisten karvaiset sääretkin on jotenkin tosi söpöt, etenkin, jos on tummaa karvaa.
Miehissä sitten tykkään feminiinisyydestä. Pienet ja lyhyet miehet saa mun polvet veteliksi. Pienet ja sirot kädet erityisesti on kivat ja ne viehättää jotenkin ihan erityisesti. Pienet jalatkin jos olisi vielä, mutta miehillä on varmaan aina isot. Ohut kaula on myös mun mieleen.
Kommentit (276)
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:39"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 16:58"]Todella hoikat naiset ovat usein ihastuttavia [/quote] Ja tämä oli vastoin yleistä kauneusihannetta miten?
[/quote]
Koska nykyään "pitää" olla iso timmi pylly
Mä pidän laihoista miehistä, joilla ei ole lihaksia. Mahaa saa olla hieman.
Leveä lantio on hot. En tosin tiedä kuuluuko se kauneusihanteeseen mutta kuitenkin :)
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:37"]
Luin tämän ketjun ja menin katsomaan itseäni peilistä. Tuijotin hetken. Tajusin että enhän minä näytä ollenkaan niin kamalalta kun olen kuvitellut. Hymyilin. Tunsin itseni ihan mukavan näköiseksi. Ensimmäistä kertaa noin kymmeneen vuoteen.
[/quote]
Mulle tulee melkein kyyneleet silmiin näistä. :) Persoonallisuus ei ole epätäydellistä. Se on ikäänkuin mauste. Onhan sitä ruokiakin, joista osa ei tykkää, jopa inhoaa, mutta joillekin se on upea makuelämys. Silmä on ihan samanlainen.
Oma exäni piti itseään aina rumana ennen mua. Se oli todella epävarma. Meidän suhde on nyt ohi, mutta me ollaan edelleen kavereita. Exä on sanonut pari kertaa, että se on nykyisin todella paljon itsevarmempi, kun sai kokea olevansa oikeasti ihan täydellinen ja kaunis ihan omana itsenään. :) Enkä usko, että se meinaa enää tyytyä ihmiseen, joka ei arvosta sitä ja pidä sitä upeana sellaisena kuin se on.
Homejuustossakin se maku on se juttu, mikä koukuttaa toiset.
ap
Vielä jos mainittais tummat silmänaluset niin olis tullu kaikki mun rumat piirteet :D
Mä tykkään monista suomalaiselle rodulle ominaisista piirteistä. Esimerkiksi paksut reidet naisilla. Vielä kun pehmeän kerroksen alla on lihasta, on ihanat reidet. Mua harmittaa mun omat kapeat sääret, ihailen paksuja sääriäkin. Välillä käytän säären "paksuntamiseksi" pillihousujen alla säärystimiä.
Silmäluomet, joissa on "poimu", vähän kuin aasiageeni. Juuri sellaiset mitkä Renee Zellweger leikkasi pois.
Juuso Tilaeus on jotenkin ihana. Hymyilyttää joka kerta kun näen sen kuvia. Ohuet huulet, suomalainen pottunenä, roikkuvat silmäluomet. Mikäs sen hotimpaa. Lisäksi sillä on poikamaisen hoikka kroppa.
http://hs11.snstatic.fi/webkuva/taysi/560/1305881978779?ts=34
Minäkin tykkään persjalkaisista naisista. Lyhyet jalat ja paksut reidet! <3
Olen bi-seksuaali nainen ja kiihotun nimenomaan naisista, joilla etenkin vartalossa on paljon "kauneusvirheitä". Siis vähän hyllyvää, jonkinverran selluliittia, hieman riippuvat rinnat... normaalipainoinen tai mielummin hieman ylipainoakin. Ei yhtään sytytä täysin kiinteäkroppaiset, virheettömällä iholla ja täydellisen kiinteillä+pyöreillä rinnoilla varustetut naiset. Ne on jotenkin niin epäinhimillisen ja lapsekkaan (teinin) näköisiä.
Ihan reilusti lihavat naiset, mieluiten punatukkaiset ja silmälasipäiset. T: mies
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:49"]
Vielä jos mainittais tummat silmänaluset niin olis tullu kaikki mun rumat piirteet :D
[/quote]Ei hitto oikeasti. Meinasin sen vielä kirjoittaa kun jäi edellisestä viestistä. Mun mielestä tummat silmänaluset tekee naisesta / miehestä todella kiehtovan... Mystisen. Eläneen. Herkän. yms
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:52"]
[/quote]Ei hitto oikeasti. Meinasin sen vielä kirjoittaa kun jäi edellisestä viestistä. Mun mielestä tummat silmänaluset tekee naisesta / miehestä todella kiehtovan... Mystisen. Eläneen. Herkän. yms
[/quote]
Apua :D Ne on ainoa kohta mikä mun pitää meikata joka aamu piiloon...
Rakastan avomieheni pitkiä ja hoikkia siroja jalkoja ja pientä peppua :) poikamaiset kasvot ja vähän pörröinen värjäämätön tukka vetoaa minuun myös, samoin pitkät ja kapeat sormet. Vaatetyyliltään sellainen melko ajaton skeittari-vivahteinen tyyli on ihana; pillifarkkuja, raitapaitoja, neulehuppareita, ruutukauluspaitoja... Tällainen on siis avomieheni :)
Pidän silti myös pyöreävatsaisia miehiä viehättävinä, saa olla pikkuisen kiikun kaakun pullean ja normaalin välimaastossa. Miehellä huomioni kiinnittää myös pulleat huulet, iso nenä, pieni huoleton sänki...
Naisilla kiinnitän huomiota pitkiin ja roteviin naisiin, jotka kantavat itsensä kauniisti. Mekot, hameet, yms naisellisuutta korostavat vaatteet ovat kauniita. Pidän myös isohkoista naisista (ns pluskoon malli-tyylisistä) jotka pukeutuvat muodikkaasti ja rohkeasti, käyttävät korkkareita ja meikkaavat viisveisaten kauneusihanteista ja siitä että näyttääkseen kauniilta pitäisi olla mukamas laiha. Piirteinä kauniita ovat isohko nenä, lyhyet ja pyöreähköt pohkeet ja sääret, tukevat reidet, iso peppu.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:53"]
[/quote]
[/quote]Älkää hyvät ihmiset meikatko niitä piiloon. Ne tekee teistä niin inhimillisen ja mystisen oloisia!
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:51"]
Ihan reilusti lihavat naiset, mieluiten punatukkaiset ja silmälasipäiset. T: mies
[/quote]
Pirjo
Hullu ajatus, että joku täällä voisi ehkä pitää mua kauniina.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:55"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:51"]
[/quote]
Pirjo
[/quote] ??
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:55"]
Hullu ajatus, että joku täällä voisi ehkä pitää mua kauniina.
[/quote]
Hullu ajatus, etteikö kukaan voisi pitää sua kauniina. :)
ap
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:54"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:53"]
[/quote]
[/quote]Älkää hyvät ihmiset meikatko niitä piiloon. Ne tekee teistä niin inhimillisen ja mystisen oloisia!
[/quote]
Ehkä täytyy totutella niihin :)
Mieheni lihoi keski-ikäistyttyään toistakymmentä kiloa ja mielestäni on nyt todella hyvännäköinen.
Leveät reidet ja pieni pömppömaha on kaunista :)