Mistä kauneusihanteiden vastaisista jutuista pidät ihmisissä/miehissä/naisissa?
Ajattelin, että olisi ehkä hyvä, jos välillä puhuttaisiin tällaisista mieltymyksistä. Tuli tuosta lattapeppukeskustelusta mieleen. Jonkun mielestä usein rumana pidetty juttu voi näyttää tosi hyvältä. Mä tajusin siinä lukiessani, että taidan tosiaan tykätä lattapepuista enemmän kuin tästä nykyisestä hyppyripeppuihanteesta.
Mä pidän sekä miehistä, että naisista. Naisissa tykkään pienistä rinnoista, pienistä pepuista ja isoista nenistä. Naiset miesten vaatteissa on musta ihania. Etenkin miesten kaulupaidoissa. Ja tykkään kalpeasta ihosta. Naisten karvaiset sääretkin on jotenkin tosi söpöt, etenkin, jos on tummaa karvaa.
Miehissä sitten tykkään feminiinisyydestä. Pienet ja lyhyet miehet saa mun polvet veteliksi. Pienet ja sirot kädet erityisesti on kivat ja ne viehättää jotenkin ihan erityisesti. Pienet jalatkin jos olisi vielä, mutta miehillä on varmaan aina isot. Ohut kaula on myös mun mieleen.
Kommentit (276)
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 17:17"]Minulla on juuri tuollainen ''huomiota herättävä'' nenä, sellainen joka ei mielestäni sovi kasvoihini mittasuhteiltaan ollenkaan. Kiva jos joku tykkää...
[/quote]
Sama täällä! Myös dracula-hampaat ja karvaiset sääret löytyy :D
Tykkään miehillä epälihaksikkuudesta!
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:16"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:15"]
Sanokaa nyt vielä keltaiset hampaat ja pienet tirhusilmät... Voi luoja. Tekopyhää.
[/quote]Mene pois ääliö! Ja itseasiassa tihrusilmät voi olla tosi seksikkäät...
[/quote]
Ei varmasti voi ison nokan kanssa...
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:21"]
Tykkään miehillä epälihaksikkuudesta!
[/quote]
Sama! Lihakset on mulle turn off :D
minusta miehet, joissa on jokin 'virhe' ulkonäössä ovat erityisen komeita! se pikku särö voisi olla vaikka iso nenä, todella ohuet huulet, tai sellaiset laiskannäköiset, vähän roikkuvat silmät. Myös esimerkiksi vähän erikoisempi tyyli, vaikka punk tai rock voisi viehettää.
Tästä tulikin mieleen yksi tapaamani arabimies, joka inhosi isoa nenäänsä niin paljon, että aikoi käydä leikkauttamassa sen pienemmäksi. Harmittaa todella, että olin silloin niin hämmentynyt etten osannut edes sanoa miten hyvältä hänen nenänsä näytti...
Sanokaa nyt vielä keltaiset hampaat ja pienet tirhusilmät... Voi luoja. Tekopyhää.
[/quote]
[/quote]No sinäpä sen sanoit, juuri sen kans vielä upeampi
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:24"]
[/quote]
[/quote]
Mitä helvettiä :D Mistä lähtien sialta näyttäminen on ollut hot?
Harmaat pitkät hiukset nuorella naisella ovat aivan upeat.
Minäkin lähten huomenna aivan eri asenteella kotoa ulos! :)
[/quote]
[/quote]
Kyllä voi. :D
Tekopyhää? Mä ainakin olen oikeasti seurustellut juuri sellaisten "rumien" ihmisten kanssa ja he ovat miellyttäneet silmääni paremmin kuin Megan Foxit, Bradd Pittit yms. On oikeasti olemassa ihmisiä, jotka eivät vain pidä näiden kauneusihanteiden mukaan täydellisiä ihmisiä kovin hätkähdyttävinä. Mä en taida osata nimetä yhtäkään mun mielestä viehättävää mallia tai näyttelijää.
ap
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:25"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:24"]
[/quote]
[/quote]
Mitä helvettiä :D Mistä lähtien sialta näyttäminen on ollut hot?
[/quote]
Ei ehkä sun mielestä. Ei tarvitsekaan. Ei kukaan pakota pitämään tiettyä juttuna kauniina. Mutta jonkun mielestä se juttu voi oikeasti olla todella upea. Niin upea, ettei meinaa pysyä jaloillaan. :)
ap
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 17:07"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 17:01"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 16:38"]
Ajattelin, että olisi ehkä hyvä, jos välillä puhuttaisiin tällaisista mieltymyksistä. Tuli tuosta lattapeppukeskustelusta mieleen. Jonkun mielestä usein rumana pidetty juttu voi näyttää tosi hyvältä. Mä tajusin siinä lukiessani, että taidan tosiaan tykätä lattapepuista enemmän kuin tästä nykyisestä hyppyripeppuihanteesta.
Mä pidän sekä miehistä, että naisista. Naisissa tykkään pienistä rinnoista, pienistä pepuista ja isoista nenistä. Naiset miesten vaatteissa on musta ihania. Etenkin miesten kaulupaidoissa. Ja tykkään kalpeasta ihosta. Naisten karvaiset sääretkin on jotenkin tosi söpöt, etenkin, jos on tummaa karvaa.
Miehissä sitten tykkään feminiinisyydestä. Pienet ja lyhyet miehet saa mun polvet veteliksi. Pienet ja sirot kädet erityisesti on kivat ja ne viehättää jotenkin ihan erityisesti. Pienet jalatkin jos olisi vielä, mutta miehillä on varmaan aina isot. Ohut kaula on myös mun mieleen.
[/quote]
Ihan kiva idea ketjulle mutta hassua että aloittaja pitää nimenomaan miehekkäistä jutuista naisilla ja naisellisista jutuista miehillä. Tulee vähän sellaisen hukassa olevan henkilön fibat.
[/quote]
Mä pidän androgyynisyydestä, sellaisesta, että ihminen on ikäänkuin sukupuolten välillä. Sille on joku nimikin, mutta en nyt muista. Tavallaan on hassua sanoa, että mä olen biseksuaali, koska se androgyynisyys on tosiaan se juttu, ei naiset tai miehet oikeastaan. Kuulostaa aika ns. monoseksuaaliselta, vaikka käytännössä se ei ole sitä.
ap
[/quote]
Mä olen hetero, mutta pidän androgyynisistä miehistä kanssa.
Miehessä tykkään, jos ei ole hoikkaa mallia, vaan pikkaisen tanakka. Myös vähän leveä peppu voi lyhyemmällä miehellä olla todella seksikäs. Lihaksikkaat käsivarret ovat tosi kivat, mutta näkyvistä vatsalihaksista en tykkää.
Naisella harmaa siilitukka on ihan huippu. Samoin isompi nainen, jolla on kauniit kasvot ja erittäin isot reidet ja peppu on sellainen, jota on vaan pakko tuijottaa ihastuksesta. Olen hetero nainen:) Ja poikamaiset androgyynit naiset kiehtovat myös. Samoin punapäät, pisamat, naurunrypyt ja räjähtäneen näköiset resupekat.
Yks juttu tuli mieleen. Sellanen jykevä/erottuva leuka naisella on erittäin hot! Ja en tiedä miksi, mutta jotain sytyttävää siinä on m34
Luin tämän ketjun ja menin katsomaan itseäni peilistä. Tuijotin hetken. Tajusin että enhän minä näytä ollenkaan niin kamalalta kun olen kuvitellut. Hymyilin. Tunsin itseni ihan mukavan näköiseksi. Ensimmäistä kertaa noin kymmeneen vuoteen.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:36"]
Tän ketjun ap on mun idoli.
[/quote]
Kiitos. :)
Ihmeellistä, että ketju on venynyt näin pitkäksi. Hieno juttu. Varmaan kertoo siitä, että oikeasti löytyy todella paljon ihmisiä, joille yleinen ihanne ei ole se oikea ihanne.
ap
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 16:58"]Todella hoikat naiset ovat usein ihastuttavia
[/quote] Ja tämä oli vastoin yleistä kauneusihannetta miten?
Naisella sellanen "fuck it" asenne, ylimieliset ilmeet ja vähän vittuuntunut olemus... t n26