Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian Maailmalla, kausi 2

Vierailija
27.12.2021 |

Esittelyjakso alkoi hetki sitten. Ensimmäisenä vuorossa Francesco. Ei paha 😉

Kommentit (3826)

Vierailija
1541/3826 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei A tuota rusinaa valitse. Akka vain tekee itseään.

On aika uupuneen näköinen kyllä. Hoikka toki mitä itse en ole näin 50v.

Höpö höpö, fressi nainen ja kaiken puolin kaunis . Itse 43-vuotiaana oon tässä katsonut noita Asgeirin ehdokkaita ja hoksannut, että ei pidä vielä luovuttaa. Oikeasti voi olla tosi nätti ja naisellinen vielä viiskymppisenäkin.

Omalla tavallaan kaikki naiset tosi upeita. Tämä Ana, vai mikähän se nimi olikaan, on toki selvästi hyödyntänyt pistoshoitoja, kasvoissa on täytettä ja muotoilua mutta vielä sillä rajoilla ettei liikaa.

Sari on mielestäni naisista ns vähiten klassinen kaunotar mutta persoona tekee hänestäkin upean . Hänen kanssa tekisi mieli ystävystyä, vaikuttaa mielettömän mukavalta ihmiseltä.

Kaikilla myös kauniit kropat ja kiva tyyli.

Ryppyjä saa olla ja tulla ja ne saa näkyä. Kukaan meistä ikääntyvistä ei hyödy siitä, että tätä stigmatisoidaan. Nähdään kauneus ikään kuuluvalla tavalla eikä verrata aikuisen naisen ihoa parikymppisen filtteröityyn instakuvaan.

Ja jos on kova tarve sanoa toisesta rumasti, on tosi hyvä tiedostaa että ongelma on silloin itsessä.

Etkö itse tiedosta miten rumasti kirjoitat Anasta  :D 

Vierailija
1542/3826 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hassu pointti. Tuolla perustella jokaisen Westendin ökyhuvilan tai Eiranrannan luksusasunnon suomalaisomistajalla pitäisi olla suru puserossa, koska he kantavat jokaiselle meistä osoitettua kolmenkymmenen tonnin velkataakkaa.

Oletko vastaavasti sitä mieltä, että jokainen norjalainen on rikas ja onnellinen?

Ei tuossa ollut mitään hassua. Onnettomia ihmisiä voi olla missä vain, mutta ei se mitään sattumaa ole että jos käyt Norjassa niin huomaat ihmisten vaikuttavan huomattavan hyväntuulisilta ja tyytyväisiltä elämäänsä. Voihan Asgeirkin olla masentunut ja uskon olleenkin vaimon lähdettyä. Mutta rennolta hän vaikuttaa ja siihen vauraudella on herkästi vaikutusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1543/3826 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kolmella neljästä tämän kauden osallistujista on niin nuhjuiset ja paskaiset kämpät? Ihan hirveän alkeellisesti asuvat. Siis kaikki muut kuin Asgeir.

Hänen kämppänsä taas on kuin kalastajan vaimon blogin museo. Muistan kaikki nuo huonekalut, kuvat ja korituolin blogista. Seinän tapetin valitsemispohdinnat jne. Lasten huoneetkin pysyneet muuttumattomina.

Ok. Asgeir ei ehkä näe mitään syytä heittää ehjiä tavaroita menemään ja on antanut kaiken jäädä ennalleen.

No toki. En sitä paheksukaan. Tulee vain hassu tunne, kun Johanna piti blogia ja kuvasi tuota kotia.

Vierailija
1544/3826 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä jutussa kylläkin kerrotaan, että Johanna erosi ensin ja sitten vasta alkoi katselemaan ympärilleen ja löysi Olavin:

https://kaksplus.fi/perhe/kalastajan-vaimo-bloggaaja-johanna-lauvdal-lo…

🙄

Johanna nauttii neulomisesta sohvannurkassa yksin jäädessään🤔 Vähästäpä hän nautintonsa saa😂 Tuo on niin epäilyttävää...

Toki hänellä on edelleen jokin prinsessa syndrooma, missä nauttii hyveellisestä elämästä käsitöineen ja missä jo siivoamatta jättäminen on pientä syntistä kapinaa. Sitten voikin voimaantuneena taas ottaa Olavin avosylin vastaan, tämän tultua seikk... ei kun työmatkoiltaan. Toki Olav on ihan rakastunut, onhan Johanna uskollinen, sievä, taitava, näpsäkän nätti nainen ja uusi villapaitakin odottaa kotona valmiina. Muuten mitäs jos neule ei olisikaan edennyt? Saisiko Olav hepulin.

Mikä ihmeen Olavi? Kirjoitelkaa nyt mummelit oikeisiin ketjuihin noita kommenttejanne.

Vierailija
1545/3826 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvee kehumaan itseään toi Asgeirin Elina. "Tytärkin sanoi, ettei minua lojaalimpaa ihmistä olekkaan". Ja viime jaksossa kaivoi niitä kehulappuja itsestään. On päättänyt todellakin päästä naimisiin Asgeirin kanssa.

Vierailija
1546/3826 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on fiilis, että Elinalla rupeaa keittämään. Tai oliko jakso tarkoituksella leikattu niin? Jos olisin Elina, sanoisin, että menkää vaan toisillekin treffeille yhdessä, mä lähdenkin tästä jo lentokenttää kohti.

Huh, toivottavasti lähtee pian ja ottaa myös Teijan mukaansa, mua pelottaa Teijan kiltteys. Turkkilaisella raksuttaa päässä, että tuo suostuisi seisomaan vauvojen kanssa hellan ääressä lopun ikäänsä  :( 

Karmea ukko. 

Miksi Sinan haluaisi alistaa jonkun siihen hellan viereen? Ei kaikki miehet ole pahoja.

Vierailija
1547/3826 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö, fressi nainen ja kaiken puolin kaunis . Itse 43-vuotiaana oon tässä katsonut noita Asgeirin ehdokkaita ja hoksannut, että ei pidä vielä luovuttaa. Oikeasti voi olla tosi nätti ja naisellinen vielä viiskymppisenäkin.

Omalla tavallaan kaikki naiset tosi upeita. Tämä Ana, vai mikähän se nimi olikaan, on toki selvästi hyödyntänyt pistoshoitoja, kasvoissa on täytettä ja muotoilua mutta vielä sillä rajoilla ettei liikaa.

Sari on mielestäni naisista ns vähiten klassinen kaunotar mutta persoona tekee hänestäkin upean . Hänen kanssa tekisi mieli ystävystyä, vaikuttaa mielettömän mukavalta ihmiseltä.

Ryppyjä saa olla ja tulla ja ne saa näkyä. Kukaan meistä ikääntyvistä ei hyödy siitä, että tätä stigmatisoidaan. Nähdään kauneus ikään kuuluvalla tavalla eikä verrata aikuisen naisen ihoa parikymppisen filtteröityyn instakuvaan.

Ja jos on kova tarve sanoa toisesta rumasti, on tosi hyvä tiedostaa että ongelma on silloin itsessä.

Totta, olisi pitänyt punnita tarkemmin miten asiat sanon. Kiitos kun sanoit.

Halusin tuoda esiin esteettiset hoidot osana ulkonäköä, koska se muokkaa jatkuvasti kauneusnormistoa ja niitä oletuksia ja vaatimuksia joita erityisesti naisen ulkonäölle asetetaan.

Kiinnostava ilmiö on mielestäni myös se,

että Ann on saanut olla todella rauhassa kaikelta ulkonäkökommentoinnilta täällä.

Eli jotkut ominaisuudet provosoivat meissä ihmisissä tarpeen ruotia ulkonäköä ja jotkut eivät.

Vierailija
1548/3826 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fransescon naiset näyttävät miehekkäämmiltä kuin poika itse. Kukaan ei men ilman turvavarusteita katkomaan moottorisahalla puita. Ilmeisesti kuvattu minuutti tilannetta ja se siitä. Ei myöskään luomaan lantaa navettaan puhtaan näköisissä lenkkitossuissa. Niin tekaistun oloista kaikki.

Fransescosta tulee mieleen Harry Potter, ei kiihota.

Kiihoytaako siis kaikki muut ehdokkaat? Mua ei.

😂Ei kiihota Matti Nykänen eikä Mickey Rourke.

Vierailija
1549/3826 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elina oli ihanan aito kun vaikutti todella vaikuttuneelta treffeistä, maisemista ja sinisimpukoista. Oikein sellainen innostus ja positiivisuus huokui, sellainen olo on itsellänikin joskus kun joku ihana asia on tapahtumassa. Tuli tosi kiva fiilis Elinan puolesta, se on nimittäin aivan ihana tunne. :)

Ei sitä tietenkään tiedä miten käy.

Vierailija
1550/3826 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Sinain tumma ehdokas ilmeisesti tosiaan yritti ruokkia niitä kanoja yksitellen, vaikka se avustajakin näytti, että senkun heität sinne ne jyvät. Täytyy olla aika vieraantunut todellisuudesta, jos luulee, että iso lauma kanoja ruokitaan noin. Mietin, että olisiko tässä joku negaamisyritys takana, jota jotkut miehet harrastaa eli laitetaan nainen ns. ikäviin paikkoihin, nolostutetaan se ja sitten mukamas pelastetaan tilanteesta ja ollaakin herrasmiesmäisiä.

Asgeirilla "hiukan" eri tyyli! Näytti, että tässä olis nää kukat ja te osaatte laittaa ne paljon paremmin kuin minä.

Asgeir on niin herrasmies ja niin ystävällinen ihminen!

Vierailija
1551/3826 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkin kyllä särähti aika napakasti korvaan se elinan kommentti että on koko loppuelämä aikaa tutustua seutuun. Onkohan Asgeir jo tehnyt selväksi kenet aikoo valita? Ruokapöydässäkin aina istuvat A ja E vieretysten. Samoin E meni yläkertaan nukkumaan ihan sopupelillä. Jos ei Anan kanssa muhinoi treffeillään niin sitten kyllä taitaa olla sika varma valinta E.

Vierailija
1552/3826 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anan valkkaa varmasti, ihan eri tasolla kuin nuo 2 muuta. Ja varmasti nuolee kaikkien kanssa kun kerran tilaisuus tulee. Tässä on vain yritetty saada jotain kilpailuasetelmaa kehiin. Vaikutti hölmistyneeltä kun tämä yksi jo puheli noloja, että hänestä tulee maailman paras vaimo ja että hänellä on aikaa tutustua näihin maisemiin loppu ikänsä 😂

Millä tavalla Ana muka eri tasolla kuin kaksi muuta? Ei tarvitsisi Elinan ja Sarin kuin kävästä pistoshoidoissa niin olisivat kasvoista ihan yhtä freshin näköisiä kuin Ana. Ja enemmänhän heidän kroppansakin ovat kunnossa kuin Anan kroppa. Omiin silmiini nuo kaikki ovat ulkonäöllisesti (ja muutenkin) hyvin samalla viivalla.

Vierailija
1553/3826 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elina oli ihanan aito kun vaikutti todella vaikuttuneelta treffeistä, maisemista ja sinisimpukoista. Oikein sellainen innostus ja positiivisuus huokui, sellainen olo on itsellänikin joskus kun joku ihana asia on tapahtumassa. Tuli tosi kiva fiilis Elinan puolesta, se on nimittäin aivan ihana tunne. :)

Ei sitä tietenkään tiedä miten käy.

Erittäin laskelmoivahan tuo on, kaukana aidosta.

Vierailija
1554/3826 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halusin tuoda esiin esteettiset hoidot osana ulkonäköä, koska se muokkaa jatkuvasti kauneusnormistoa ja niitä oletuksia ja vaatimuksia joita erityisesti naisen ulkonäölle asetetaan.

että Ann on saanut olla todella rauhassa kaikelta ulkonäkökommentoinnilta täällä.

Eli jotkut ominaisuudet provosoivat meissä ihmisissä tarpeen ruotia ulkonäköä ja jotkut eivät.

No ehkä Annista huokuu sellainen maanläheisyys ja konstailemattomuus. On pirteän ja nätin näköinen. Sitten ehkä ne Asgeirin naiset yrittävät olla jotain muuta kuin ovat. En osaa selittää.

Vierailija
1555/3826 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen ettei tule pysyviä pareja

Vierailija
1556/3826 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kolmella neljästä tämän kauden osallistujista on niin nuhjuiset ja paskaiset kämpät? Ihan hirveän alkeellisesti asuvat. Siis kaikki muut kuin Asgeir.

No italialaisesta ymmärrän. Asun Italiassa ja etenkin maalla täällä ihmiset ei tunnu piittavan pätkääkään onko sisustus 50-luvulta ja mitään ei kunnosteta. Mieheni isovanhemmat (noin 90-vuotiaita) asuvat täsmälleen samalla tavalla kuin 60-luvulla, telkkari on sentään päivitetty uuteen. Jopa 6-vuotias tyttäreni totesi heille että miksi teillä on täällä kaikki rikki. Heille elämä tapahtuu kodin ulkopuolella, mutta kotikylältä ei silti poistuta kuin äärimmäisen pakon edessä.

Vierailija
1557/3826 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italialainen valitsee annikan

Turkkilainen teijan

Norjalainen anan

Ann veikon

Tuleeko loppujen loppuksi pareja: EI

Vierailija
1558/3826 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkä Annista huokuu sellainen maanläheisyys ja konstailemattomuus. On pirteän ja nätin näköinen. Sitten ehkä ne Asgeirin naiset yrittävät olla jotain muuta kuin ovat. En osaa selittää.

Mä uskon että selitys on paljon syvemmällä. Täällä on ollut paljon pirteitä ja aitoja naisia (esim. ensitreffit alttarilla -formaatti) mutta silti on menty kehon osa kerrallaan hiustenpituuksia myöten läpi näitä ihmisiä.

Onko nainen turvassa arvostelulta vasta kun on tietyn ikäinen eikä yritä millään tavalla pitää kiinni niistä kapeista ulkonäköstantardeista? Minusta se että luokitellaan joku aidoksi tai vähemmän aidoksi on osa sitä arvostelua. Tai sen oikeutusta.

Syntyykö arvostelu samaistuttavuudesta? Eli niin kauan kuin jollain tavalla pystyy peilaamaan omia kokemuksia ja ihanteita toisiin, herää vertailua, enemmän tai vähemmän tietoisesti.

Vierailija
1559/3826 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muillakin kausilla ollut tämä, että ne, jotka ei pääse treffeille, joutuu sillä aikaa raatamaan farmilla?

Vierailija
1560/3826 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Turkkilaisella ja Italialaisella seurustelu historiaa takana ? Haluaako ne piian tuonne vai ihan oikeasti tyttöystävän. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan