Maajussille morsian Maailmalla, kausi 2
Esittelyjakso alkoi hetki sitten. Ensimmäisenä vuorossa Francesco. Ei paha 😉
Kommentit (3826)
Missä ojassa Ann ja Veikko istuu seuraavassa jaksossa :D Olisiko joku kuuman lähteen yhteydessä oleva kanava tms. Ei voi mitään, mutta Veikko näyttää kyllä jotenkin vanhalta ja hauraalta mieheltä, vaikka mukava olisikin. Se toinen taas jotenkin välinpitämättömän oloinen, vaikka muuta yrittää puhellakin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on fiilis, että Elinalla rupeaa keittämään. Tai oliko jakso tarkoituksella leikattu niin? Jos olisin Elina, sanoisin, että menkää vaan toisillekin treffeille yhdessä, mä lähdenkin tästä jo lentokenttää kohti.
Niin jännä juttu, kun Elina on ollut Sinanin puheiden perusteella kuitenkin se suosikki ja vaikutti, että Teija valittiin mukaan, koska joku toinenkin piti ottaa. Elina itse on tästä asetelmasta tietämätön ja oli tappiomielialalla heti ensimmäisestä matkapäivästä alkaen. Totesi huomanneensa, että Teija otetaan aina joka paikkaan ensin ja ajatteli siis Teijan olevan se suosikki. (Toisin kuin täälläkin monet ovat todenneet, että suosikit treffaillaan usein vasta viimeisinä.)
Ehkä asetelma kääntyy tässä nyt toisin päin ja Sinan alkaakin lämmetä Teijalle. Oli itsekin jotenkin hämmentynyt treffien jälkeen, että eihän tässä näin pitänyt käydä, ei hän odottanut Teijasta mitään.
Sinan halusi testata tumman työtaidot, ehkä tämä nainen oli ennakkosuosikki, mutta jos tulisi valituksi, täytyy voida palvella miestä ja tämän vanhempia, ehkä laajemminkin sukua. Teijaa pitää ehkä fyysisiltä ominaisuuksiltaan huonompana työntekoon. Arvaan, että antaa tälle helpommat tehtävät kuin tälle toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sait nuo luvut. Lähde?
Ihan lehtiä lukemalla tällaiset asiat saa tietoonsa. Ja nämä luvut elävät jatkuvasti, eli älkää kukaan ottako liian kirjaimellisesti sitä onko tarkka summa juuri tuo. Pointti on hahmottaa suuruusluokka-ero joka on ihan huomattava Suomen ja Norjan välillä.
Vierailija kirjoitti:
Ei A tuota rusinaa valitse. Akka vain tekee itseään.
Ja sinua harmittaa vieläkin kun olet itse saanut pakit :)
Vierailija kirjoitti:
Sinan halusi testata tumman työtaidot, ehkä tämä nainen oli ennakkosuosikki, mutta jos tulisi valituksi, täytyy voida palvella miestä ja tämän vanhempia, ehkä laajemminkin sukua. Teijaa pitää ehkä fyysisiltä ominaisuuksiltaan huonompana työntekoon. Arvaan, että antaa tälle helpommat tehtävät kuin tälle toiselle.
Huumoria tossa testattiin. Tulos pyöreä nolla. Navetan lattiaa ei pestä kristallinkirkkaaksi, kuten Sinan läpällä heitti. Kukaan ei ruoki kanoja yksitellen, kuten Sinan läpällä heitti.
Huumori on selvästi vaikea laji.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä jutussa kylläkin kerrotaan, että Johanna erosi ensin ja sitten vasta alkoi katselemaan ympärilleen ja löysi Olavin:
https://kaksplus.fi/perhe/kalastajan-vaimo-bloggaaja-johanna-lauvdal-lo…🙄
Johanna nauttii neulomisesta sohvannurkassa yksin jäädessään🤔 Vähästäpä hän nautintonsa saa😂 Tuo on niin epäilyttävää...
Toki hänellä on edelleen jokin prinsessa syndrooma, missä nauttii hyveellisestä elämästä käsitöineen ja missä jo siivoamatta jättäminen on pientä syntistä kapinaa. Sitten voikin voimaantuneena taas ottaa Olavin avosylin vastaan, tämän tultua seikk... ei kun työmatkoiltaan. Toki Olav on ihan rakastunut, onhan Johanna uskollinen, sievä, taitava, näpsäkän nätti nainen ja uusi villapaitakin odottaa kotona valmiina. Muuten mitäs jos neule ei olisikaan edennyt? Saisiko Olav hepulin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan lehtiä lukemalla tällaiset asiat saa tietoonsa. Ja nämä luvut elävät jatkuvasti, eli älkää kukaan ottako liian kirjaimellisesti sitä onko tarkka summa juuri tuo. Pointti on hahmottaa suuruusluokka-ero joka on ihan huomattava Suomen ja Norjan välillä.
Ihan hassu pointti. Tuolla perustella jokaisen Westendin ökyhuvilan tai Eiranrannan luksusasunnon suomalaisomistajalla pitäisi olla suru puserossa, koska he kantavat jokaiselle meistä osoitettua kolmenkymmenen tonnin velkataakkaa.
Oletko vastaavasti sitä mieltä, että jokainen norjalainen on rikas ja onnellinen?
Vierailija kirjoitti:
No oikeastihan lantaa ei mennä luomaan leggingseissä ja lenkkitossuissa. Muuta kuin viideksi minuutiksi jotta kamera saa otoksen.
Vierailija kirjoitti:
Missä ojassa Ann ja Veikko istuu seuraavassa jaksossa :D Olisiko joku kuuman lähteen yhteydessä oleva kanava tms. Ei voi mitään, mutta Veikko näyttää kyllä jotenkin vanhalta ja hauraalta mieheltä, vaikka mukava olisikin. Se toinen taas jotenkin välinpitämättömän oloinen, vaikka muuta yrittää puhellakin.
Veikko tuntuu sympaattiselta mutta kieltämättä hän on melkoisen paljon vanhemman oloinen kuin ikätoverinsa noin yleensä. Mutta eihän tässä kukaan tiedä päiviensä määrää joten Annilla ja Veikolla voisi kuitenkin olla vielä yhteisiä, hyviä vuosia jäljellä.
Miten kolmella neljästä tämän kauden osallistujista on niin nuhjuiset ja paskaiset kämpät? Ihan hirveän alkeellisesti asuvat. Siis kaikki muut kuin Asgeir.
Fransescon naiset näyttävät miehekkäämmiltä kuin poika itse. Kukaan ei men ilman turvavarusteita katkomaan moottorisahalla puita. Ilmeisesti kuvattu minuutti tilannetta ja se siitä. Ei myöskään luomaan lantaa navettaan puhtaan näköisissä lenkkitossuissa. Niin tekaistun oloista kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on fiilis, että Elinalla rupeaa keittämään. Tai oliko jakso tarkoituksella leikattu niin? Jos olisin Elina, sanoisin, että menkää vaan toisillekin treffeille yhdessä, mä lähdenkin tästä jo lentokenttää kohti.
Niin jännä juttu, kun Elina on ollut Sinanin puheiden perusteella kuitenkin se suosikki ja vaikutti, että Teija valittiin mukaan, koska joku toinenkin piti ottaa. Elina itse on tästä asetelmasta tietämätön ja oli tappiomielialalla heti ensimmäisestä matkapäivästä alkaen. Totesi huomanneensa, että Teija otetaan aina joka paikkaan ensin ja ajatteli siis Teijan olevan se suosikki. (Toisin kuin täälläkin monet ovat todenneet, että suosikit treffaillaan usein vasta viimeisinä.)
Ehkä asetelma kääntyy tässä nyt toisin päin ja Sinan alkaakin lämmetä Teijalle. Oli itsekin jotenkin hämmentynyt treffien jälkeen, että eihän tässä näin pitänyt käydä, ei hän odottanut Teijasta mitään.
Sinan pistää Elinaa testiin koko ajan. Näkee onko vaimoainesta. Totiselta torvensoitolta vaikuttaa. Mielenkiinnolla odotan Teijan panostusta.
Vierailija kirjoitti:
Miten kolmella neljästä tämän kauden osallistujista on niin nuhjuiset ja paskaiset kämpät? Ihan hirveän alkeellisesti asuvat. Siis kaikki muut kuin Asgeir.
Hänen kämppänsä taas on kuin kalastajan vaimon blogin museo. Muistan kaikki nuo huonekalut, kuvat ja korituolin blogista. Seinän tapetin valitsemispohdinnat jne. Lasten huoneetkin pysyneet muuttumattomina.
Giuseppe-ystävä olisi melkein voinut olla Francescon isoveli. Oisko Peppestä seuraa yhdelle morsiamista?
Vierailija kirjoitti:
Fransescon naiset näyttävät miehekkäämmiltä kuin poika itse. Kukaan ei men ilman turvavarusteita katkomaan moottorisahalla puita. Ilmeisesti kuvattu minuutti tilannetta ja se siitä. Ei myöskään luomaan lantaa navettaan puhtaan näköisissä lenkkitossuissa. Niin tekaistun oloista kaikki.
Fransescosta tulee mieleen Harry Potter, ei kiihota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänen kämppänsä taas on kuin kalastajan vaimon blogin museo. Muistan kaikki nuo huonekalut, kuvat ja korituolin blogista. Seinän tapetin valitsemispohdinnat jne. Lasten huoneetkin pysyneet muuttumattomina.
Ok. Asgeir ei ehkä näe mitään syytä heittää ehjiä tavaroita menemään ja on antanut kaiken jäädä ennalleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fransescosta tulee mieleen Harry Potter, ei kiihota.
Kiihoytaako siis kaikki muut ehdokkaat? Mua ei.
Vierailija kirjoitti:
Huh, toivottavasti lähtee pian ja ottaa myös Teijan mukaansa, mua pelottaa Teijan kiltteys. Turkkilaisella raksuttaa päässä, että tuo suostuisi seisomaan vauvojen kanssa hellan ääressä lopun ikäänsä :(
Karmea ukko.