Maajussille morsian Maailmalla, kausi 2
Esittelyjakso alkoi hetki sitten. Ensimmäisenä vuorossa Francesco. Ei paha 😉
Kommentit (3826)
Vierailija kirjoitti:
Vesselin sporttisempi vaalea ehdokas näyttää siltä yhdeltä julkkistransulta.
Kyllä syntymästään naiset vielä erottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei A tuota rusinaa valitse. Akka vain tekee itseään.
On aika uupuneen näköinen kyllä. Hoikka toki mitä itse en ole näin 50v.
Höpö höpö, fressi nainen ja kaiken puolin kaunis . Itse 43-vuotiaana oon tässä katsonut noita Asgeirin ehdokkaita ja hoksannut, että ei pidä vielä luovuttaa. Oikeasti voi olla tosi nätti ja naisellinen vielä viiskymppisenäkin.
Omalla tavallaan kaikki naiset tosi upeita. Tämä Ana, vai mikähän se nimi olikaan, on toki selvästi hyödyntänyt pistoshoitoja, kasvoissa on täytettä ja muotoilua mutta vielä sillä rajoilla ettei liikaa.
Sari on mielestäni naisista ns vähiten klassinen kaunotar mutta persoona tekee hänestäkin upean . Hänen kanssa tekisi mieli ystävystyä, vaikuttaa mielettömän mukavalta ihmiseltä.
Kaikilla myös kauniit kropat ja kiva tyyli.
Ryppyjä saa olla ja tulla ja ne saa näkyä. Kukaan meistä ikääntyvistä ei hyödy siitä, että tätä stigmatisoidaan. Nähdään kauneus ikään kuuluvalla tavalla eikä verrata aikuisen naisen ihoa parikymppisen filtteröityyn instakuvaan.
Ja jos on kova tarve sanoa toisesta rumasti, on tosi hyvä tiedostaa että ongelma on silloin itsessä.
Etkö itse tiedosta miten rumasti kirjoitat Anasta :D
Totta, olisi pitänyt punnita tarkemmin miten asiat sanon. Kiitos kun sanoit.
Halusin tuoda esiin esteettiset hoidot osana ulkonäköä, koska se muokkaa jatkuvasti kauneusnormistoa ja niitä oletuksia ja vaatimuksia joita erityisesti naisen ulkonäölle asetetaan.
Kiinnostava ilmiö on mielestäni myös se,
että Ann on saanut olla todella rauhassa kaikelta ulkonäkökommentoinnilta täällä.
Eli jotkut ominaisuudet provosoivat meissä ihmisissä tarpeen ruotia ulkonäköä ja jotkut eivät.No ehkä Annista huokuu sellainen maanläheisyys ja konstailemattomuus. On pirteän ja nätin näköinen. Sitten ehkä ne Asgeirin naiset yrittävät olla jotain muuta kuin ovat. En osaa selittää.
Mä uskon että selitys on paljon syvemmällä. Täällä on ollut paljon pirteitä ja aitoja naisia (esim. ensitreffit alttarilla -formaatti) mutta silti on menty kehon osa kerrallaan hiustenpituuksia myöten läpi näitä ihmisiä.
Onko nainen turvassa arvostelulta vasta kun on tietyn ikäinen eikä yritä millään tavalla pitää kiinni niistä kapeista ulkonäköstantardeista? Minusta se että luokitellaan joku aidoksi tai vähemmän aidoksi on osa sitä arvostelua. Tai sen oikeutusta.
Syntyykö arvostelu samaistuttavuudesta? Eli niin kauan kuin jollain tavalla pystyy peilaamaan omia kokemuksia ja ihanteita toisiin, herää vertailua, enemmän tai vähemmän tietoisesti.
Joo minäkin luulen, että kyse on pikemminkin siitä, että kun luokitellaan mummoikäiseksi ja näyttää mummolta (olemukseltaan, pukeutumiseltaan), niin silloin on ulkonäköarvostelun ulkopuolella ja saa näyttää sellaiselta kuin haluaa. Korkeintaan siis todetaan, että tuo on liian vanha ja liian mummomainen tuolle nuorekkaalle miehelle, mutta ei mennä sen pidemmälle, koska asia on sillä kuitattu.
Vaan sitten, jos on jonkun mielestä "mummoikäinen", mutta "yrittää näyttää nuoremmalta tms." niin silloin se meteli nousee. Onko se sitten tunne tai pelko, että itse ei näytetä hyvältä (joko samanikäisenä tai nuorempana) tai että se nähdään vaatimuksena, että itse pitäisi myös jatkuvasti kiinnittää huomiota ulkonäköönsä, eikä olisi lupa rauhassa "mummoutua". Tai että miksi tuo mies valitsee mieluummin tuollaisen "mummon" (joka huolehtii itsestään), eikä minunkaltaistani (jonka valttina on nuoruus ja olen luullut, että nuoruus aina voittaa, eikä muuta tarvita).
Vierailija kirjoitti:
Onko muillakin kausilla ollut tämä, että ne, jotka ei pääse treffeille, joutuu sillä aikaa raatamaan farmilla?
Joo, kyllä on ollut tarkoitus, että tutustutaan maatilan töihin, kun ollaan tulossa maatilalle "emännäksi".
Siis silloin, kun tässä nyt ylipäätään vielä oli mukana maajusseja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinua harmittaa vieläkin kun olet itse saanut pakit :)
Keneltä? :D Ai rusinalta vai. Se ei varmaan kamalasti miestä painaisi jos tuolta pakit tulisi.
En ymmärrä tätä Elinan arvostelua. Eikö nyt viisikymppiselläkään saisi elämä näkyä? Jotenkin surullista kyllä..
Mä uskon, että Asgeirista ja Elinasta tuli pari. He joutuvat nyt asumaan vielä erillään, koska ohjelma vasta tulee nyt ulos. Sen jälkeen he vasta voivat muuttaa virallisesti yhteen. Joku sanoi aiemmassa kommentissa, ettei se kahvilakaan ole enää auki niin paljon kuin ennen. Onkohan muuttoa jo alettu valmistelemaan. Saa nähdä, osuinko oikeaan.
Mutta ihanat hiukset Annikalla!!!!
Annin talo (ja tila) on kyllä hoitamaton. Todella epäsiistiä sisälläkin.
Ensi viikon jaksosta näytettiin pieniä tunnelmapaloja. Niissä Sinanin Elina oli jo tosi myrtyneen oloinen, samoin Asgeirin Sari ja Ana. Elina istui pöydän ääressä Asgeirin vieressä ja oli tosi läheinen tunnelma heidän välillään. Draamaa luvassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinua harmittaa vieläkin kun olet itse saanut pakit :)
Keneltä? :D Ai rusinalta vai. Se ei varmaan kamalasti miestä painaisi jos tuolta pakit tulisi.
En ymmärrä tätä Elinan arvostelua. Eikö nyt viisikymppiselläkään saisi elämä näkyä? Jotenkin surullista kyllä..
Erinomainen kommentti. Erityisesti huomioiden ettei Elina edes yritä peittää ikäänsä. Joka jaksossa se meille selvästi kerrotaan. Itse taas katselin, että ohhoh, onpas hoikka nainen. Mitenköhän on onnistunut pitämään itensä tuossa kuosissa? Toisaalta mietin myös miten televisio muokkaa mielikuviamme. Naispuoliset televisiojuontajat esim. ovat rypyttömiä tai rypyt on peitetty meikin alle. Surullista.
Alan muuten pikkuhiljaa huomaamaan yhteyden typerien kommenttien ja hymiöiden välillä. Esim. ":D rusina" tai "menikö tunteisiin? :D".
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon, että Asgeirista ja Elinasta tuli pari. He joutuvat nyt asumaan vielä erillään, koska ohjelma vasta tulee nyt ulos. Sen jälkeen he vasta voivat muuttaa virallisesti yhteen. Joku sanoi aiemmassa kommentissa, ettei se kahvilakaan ole enää auki niin paljon kuin ennen. Onkohan muuttoa jo alettu valmistelemaan. Saa nähdä, osuinko oikeaan.
Onko tämä Elina joku kahvilanpitäjä?
Sinan ja hänestä tulee juuri mieleen sellainen ukkeli joka pokaa Turkissa naisia. Turisteja , kun tulee on vauhdissa. Joku tökkii tuossa miehessä.
Vierailija kirjoitti:
Sinan ja hänestä tulee juuri mieleen sellainen ukkeli joka pokaa Turkissa naisia. Turisteja , kun tulee on vauhdissa. Joku tökkii tuossa miehessä.
Tämä! Juuri tuollaisia istuskelee siellä rantabulevardilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, fressi nainen ja kaiken puolin kaunis . Itse 43-vuotiaana oon tässä katsonut noita Asgeirin ehdokkaita ja hoksannut, että ei pidä vielä luovuttaa. Oikeasti voi olla tosi nätti ja naisellinen vielä viiskymppisenäkin.
Omalla tavallaan kaikki naiset tosi upeita. Tämä Ana, vai mikähän se nimi olikaan, on toki selvästi hyödyntänyt pistoshoitoja, kasvoissa on täytettä ja muotoilua mutta vielä sillä rajoilla ettei liikaa.
Sari on mielestäni naisista ns vähiten klassinen kaunotar mutta persoona tekee hänestäkin upean . Hänen kanssa tekisi mieli ystävystyä, vaikuttaa mielettömän mukavalta ihmiseltä.
Ryppyjä saa olla ja tulla ja ne saa näkyä. Kukaan meistä ikääntyvistä ei hyödy siitä, että tätä stigmatisoidaan. Nähdään kauneus ikään kuuluvalla tavalla eikä verrata aikuisen naisen ihoa parikymppisen filtteröityyn instakuvaan.
Ja jos on kova tarve sanoa toisesta rumasti, on tosi hyvä tiedostaa että ongelma on silloin itsessä.
Halusin tuoda esiin esteettiset hoidot osana ulkonäköä, koska se muokkaa jatkuvasti kauneusnormistoa ja niitä oletuksia ja vaatimuksia joita erityisesti naisen ulkonäölle asetetaan.
että Ann on saanut olla todella rauhassa kaikelta ulkonäkökommentoinnilta täällä.
Eli jotkut ominaisuudet provosoivat meissä ihmisissä tarpeen ruotia ulkonäköä ja jotkut eivät.No ehkä Annista huokuu sellainen maanläheisyys ja konstailemattomuus. On pirteän ja nätin näköinen. Sitten ehkä ne Asgeirin naiset yrittävät olla jotain muuta kuin ovat. En osaa selittää.
Kaikki sympatiat Annin puolella. Hänellä ollut ilmeisen vaikeaa aiemmissa suhteissaan ja jotenkin hän on ehkä tullut liiankin vahvaksi. Toivottavasti hänestä näkyy myös muita puolia kuin rempseys. Toki hän on ihana ja hurmaava henkilö. Toivoisin että hän ei olisi 10v jälkeen tilanteessa että on raihnainen vanhus miehenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki sympatiat Annin puolella. Hänellä ollut ilmeisen vaikeaa aiemmissa suhteissaan ja jotenkin hän on ehkä tullut liiankin vahvaksi. Toivottavasti hänestä näkyy myös muita puolia kuin rempseys. Toki hän on ihana ja hurmaava henkilö. Toivoisin että hän ei olisi 10v jälkeen tilanteessa että on raihnainen vanhus miehenä.
Anni on kaverityyppiä. Miehet eivät ensimmäisenä ajattele seksiä kun hänet tapaavat ja näkevät, eikä noista ukkeleista siihen välttämättä olisikaan. Kunhan jutustellaan niitä näitä. Anni ei myöskään ole turhan kranttu, muuta kuin siinä, että juoda ei saa ja muutenkin Anni on se joka määrää talossa.
Mitä tulee siihen, että Annilla olisi ollut vaikeaa liitossa, jokainen sen valintansa tekee, ymmärsi kuitenkin lähteä, vai mieskö pistettiin ulos. Odotan että laittaa miehet töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Juuri tuollaisia istuskelee siellä rantabulevardilla.
Joo on se kyllä jännä että siellä istuskelee turkkilaisia miehiä.
Italiaano ja Annika jo vähän ihastuneita toisiinsa. Muut kaveripohjalla.
Ann ja Veikko tulee ihan hyvin juttuun, mutta mielestäni mies on liian vanha Annille.
Asgeir ja Elina näyttivät jo ihan vakiparilta treffeillään, uskon että juttu jatkuu.
Teija voisi sopia Sinanille, on rauhallinen ja äidillinen, ehkä pyöräyttäisi vauvankin vielä. Lopussa näytettiin jo pusu heidän välillään ensi jaksossa. Mutta Teijalla 2 lasta, tekee yhtälön liki mahdottomaksi. Ei lapsia voi repiä juuriltaan.
Vierailija kirjoitti:
Italiaano ja Annika jo vähän ihastuneita toisiinsa. Muut kaveripohjalla.
Ann ja Veikko tulee ihan hyvin juttuun, mutta mielestäni mies on liian vanha Annille.
Asgeir ja Elina näyttivät jo ihan vakiparilta treffeillään, uskon että juttu jatkuu.
Teija voisi sopia Sinanille, on rauhallinen ja äidillinen, ehkä pyöräyttäisi vauvankin vielä. Lopussa näytettiin jo pusu heidän välillään ensi jaksossa. Mutta Teijalla 2 lasta, tekee yhtälön liki mahdottomaksi. Ei lapsia voi repiä juuriltaan.
Kyseessä oli pelkkä poskipusu Teijan ja Sinanin välillä. Eikä Sinan vaikuttanut yhtään innostuneelta Teijasta, ei välittynyt kiinnostusta treffeillä.
Jotenkin vaikea kuvitella, ett Annin treffeillä ruvettaisiin kiihkeästi suuteloimaan.
Mutta Ann, yllätä meidät!
Vesselin sporttisempi vaalea ehdokas näyttää siltä yhdeltä julkkistransulta.