Maajussille morsian Maailmalla, kausi 2
Esittelyjakso alkoi hetki sitten. Ensimmäisenä vuorossa Francesco. Ei paha 😉
Kommentit (3826)
Turkkilaisella oli 1 lehmä ja muutama kana.
Islannin naisella oli pari hevosta.
Norjan heppu kalastaa.
Italian ihme, en tiedä mitä hänellä sitten oli. Hän taisi asua vain maalla.
Mulla on fiilis, että Elinalla rupeaa keittämään. Tai oliko jakso tarkoituksella leikattu niin? Jos olisin Elina, sanoisin, että menkää vaan toisillekin treffeille yhdessä, mä lähdenkin tästä jo lentokenttää kohti.
Olikohan tuo edes Sinanin tila vai vaan vuokrattu kuvausten ajaksi rekvisiitaksi? Eihän siellä ollut hänen perhettäänkään. Eikä kukaan pidä lehmää tuolleen. Sekin tuotu siihen betonille pönöttämään.
Vierailija kirjoitti:
Ei A tuota rusinaa valitse. Akka vain tekee itseään.
On aika uupuneen näköinen kyllä. Hoikka toki mitä itse en ole näin 50v.
Mä haluaisin Annin tilalle lomaileen muutamaksi viikoksi. Ihan näin naisena. Tuntuu kivalta ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on joku henkilökohtainen ongelma tässä, yritä elää sen kanssa. Elina on kaunis nainen ja valmis rakkauteen.
Totaalinen turnnoff tuollainen vakuuttelu itsestään: olen maailman paras vaimo/tyttöystävä. Olen maailman lojaalein ihminen sanoo oma tytär jne. Elina.
Voi apua tuota Italian pojan naurua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On aika uupuneen näköinen kyllä. Hoikka toki mitä itse en ole näin 50v.
Höpö höpö, fressi nainen ja kaiken puolin kaunis . Itse 43-vuotiaana oon tässä katsonut noita Asgeirin ehdokkaita ja hoksannut, että ei pidä vielä luovuttaa. Oikeasti voi olla tosi nätti ja naisellinen vielä viiskymppisenäkin.
Omalla tavallaan kaikki naiset tosi upeita. Tämä Ana, vai mikähän se nimi olikaan, on toki selvästi hyödyntänyt pistoshoitoja, kasvoissa on täytettä ja muotoilua mutta vielä sillä rajoilla ettei liikaa.
Sari on mielestäni naisista ns vähiten klassinen kaunotar mutta persoona tekee hänestäkin upean . Hänen kanssa tekisi mieli ystävystyä, vaikuttaa mielettömän mukavalta ihmiseltä.
Kaikilla myös kauniit kropat ja kiva tyyli.
Ryppyjä saa olla ja tulla ja ne saa näkyä. Kukaan meistä ikääntyvistä ei hyödy siitä, että tätä stigmatisoidaan. Nähdään kauneus ikään kuuluvalla tavalla eikä verrata aikuisen naisen ihoa parikymppisen filtteröityyn instakuvaan.
Ja jos on kova tarve sanoa toisesta rumasti, on tosi hyvä tiedostaa että ongelma on silloin itsessä.
Ei kannata vastata noille trolleille mitään, jotka ei osaa edes kirjoittaa kommentteihinsa kenestä puhuvat. Niiden kommenttien sisällöttömyydestä nyt puhumattakaan...
Oliko hei vähän seksikästä kun Asgeir veteli laguunissa harppuunan kanssa ilman paitaa. Tää on mun mielikuva norjalaisista miehistä :D En ihmettele jos ei viimeistään tossa vaiheessa nainen syty. Tätä ennen en ole niin miehelle lämmennyt, ehkä hänessä on jotain feminiinisyyttä mikä mille ei oikein iske.
Tykkään stereotyyppisestä äijämäisyydestä mikä tuolla veneretkellä pompsahti kivasti esiin.
Vierailija kirjoitti:
Anan valkkaa varmasti, ihan eri tasolla kuin nuo 2 muuta. Ja varmasti nuolee kaikkien kanssa kun kerran tilaisuus tulee. Tässä on vain yritetty saada jotain kilpailuasetelmaa kehiin. Vaikutti hölmistyneeltä kun tämä yksi jo puheli noloja, että hänestä tulee maailman paras vaimo ja että hänellä on aikaa tutustua näihin maisemiin loppu ikänsä 😂
Vierailija kirjoitti:
Taitaa tupakoida, suun alue ja hampaat sen näköiset.
Tuo Sinain tumma ehdokas ilmeisesti tosiaan yritti ruokkia niitä kanoja yksitellen, vaikka se avustajakin näytti, että senkun heität sinne ne jyvät. Täytyy olla aika vieraantunut todellisuudesta, jos luulee, että iso lauma kanoja ruokitaan noin. Mietin, että olisiko tässä joku negaamisyritys takana, jota jotkut miehet harrastaa eli laitetaan nainen ns. ikäviin paikkoihin, nolostutetaan se ja sitten mukamas pelastetaan tilanteesta ja ollaakin herrasmiesmäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on joku henkilökohtainen ongelma tässä, yritä elää sen kanssa. Elina on kaunis nainen ja valmis rakkauteen.
Sivusta totean, että kauneus on kyllä jokaisen henkilökohtainen mielipide.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Sinain tumma ehdokas ilmeisesti tosiaan yritti ruokkia niitä kanoja yksitellen, vaikka se avustajakin näytti, että senkun heität sinne ne jyvät. Täytyy olla aika vieraantunut todellisuudesta, jos luulee, että iso lauma kanoja ruokitaan noin. Mietin, että olisiko tässä joku negaamisyritys takana, jota jotkut miehet harrastaa eli laitetaan nainen ns. ikäviin paikkoihin, nolostutetaan se ja sitten mukamas pelastetaan tilanteesta ja ollaakin herrasmiesmäisiä.
Jotain erikoista tässä vuorovaikutuksessa on. Mun on vaikea samaistua tohon Elinan reagointityyliin. Tai itse ainakin reagoisin Sinanin juttuihin aivan eri tavoin, huumorin kautta. Napauttelisin takaisin aina kun äijä harrastaa kuivaa huumoria.
Kun Teija ja Sinan tuli takas treffeiltä, otin itse ihan huumorilla Sinanin heiton että pitää tarkistaa ootko nyt varmasti tehnyt kaiken.
Mä olisin heittänyt, että ei kun hengailin turistina kylillä koko päivän mutta nythän sä varmaan raavaana miehenä tuut auttaa mua nälkäisten kanojen kanssa
Jotenkin Elinan tapa vakuutella että juu kyllä oon tehny koko päivän hommia viestii oman voiman ja autonomian puutteesta.
Erilaisella suhtautumistavalla ja sillä huumorilla koko dynamiikka näyttäytyisi eri tavoin.
En syytä ketään yksittäistä henkilöä, mutta noiden kahden välinen vuorovaikutus ja kemia ei vaan toimi yhtään. Keveys ja huumori ei syty, koska ihmistyypit ei kohtaa. Kamalaa katsottavaa. Elinalla ei silmin nähden ole hyvä olla tai sit mua vaan ahdistaa, miten hän alistuu ja ottaa asiat kovin kirjaimellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta totean, että kauneus on kyllä jokaisen henkilökohtainen mielipide.
Hienosti sanottu. Siihen kun lisätään vielä ymmärrys siitä, mitä kannattaa sanoa ja mitä jättää sanomatta, ollaan jo hyvällä peruskäyttäytymisen tasolla ja pidetään aikuisina osaltaan huolta siitä, millaista keskustelunormistoa somessa luodaan. Ainakin me, joilla siihen kapasiteettia on.
Tunnistan tuossa Francescon Verassa itseäni. Olen pitkä vaalea nainen Stadista, helposti innostuva, ja vieraat kulttuurit kiinnostavat. Voisin lähteä tuonne Pugliaan ihan vaan päästäkseni tutustumaan paikalliseen elämäntapaan. :)
Minusta monikaan ei tajua kuinka suuri vaikutus Asgeirin rentoudessa piilee siinä kuinka etuoikeutettu hän norjalaisena on - ja hienosti itsekin tästä puhui, ihailtavaa nöyryyttä. Jokaista norjalaista kohden on valtion öljyrahoja säästössä 100 000 euroa. Suomessa taas velkaa 30 000 per nuppi. Raha vaan rauhottaa ihmistä kummasti.
Asgeir oli treffeillä elementissään, ja tuolla kotikonnuilllaan paljon luontevampi kuin Lapissa. Hänen kanssaan pääsee aina syömään herkullista ja teveellistä ruokaa. Tuli itselleni ihan yksi nuoruudenrakkaus mieleen tuosta sinisimpukoiden noukkimisesta ja paistamisesta välipalaksi. Ihanat maisematkin tuolla! Elinan ottaminen kainaloon taisi olla naiselle enemmän kuin mieleen. Vähän ehkä kannattaisi Elinan kyllä hillitä tuota innostustaan, kun puheli jo vaimoudesta ja siitä, kuinka hänellä on koko loppuelämä aikaa tutustua niihin saaristomaisemiin (!) Nyt jään oottelemaan suuteleeko Asgeir kaikkia naisia treffeillä. Itse tykkäisin jos suutelot jätettäisiin vain jollekin spessulle tapaukselle, mutta kukin tyylillään.
Tuo Francescon englanti on kyllä viihdyttävää. "I have some question. If I am the right people for she". :-D Tykkään erityisesti noista Francescon farmille jääneistä naisista. Heillä on hyvä, letkeä meninki!
Mielestäni Sinan antoi Elinalle aivan liikaa duunia. Ei ollut vitsikästä enää. Myös se kanojen yksittäisruokkimiskäsky annettiin ihan totisella naamalla. Jos se oli vitsi, Sinan olisi voinut vaikka iskeä silmää. Jakson lopussa tuli teaseri ensi jaksosta, jossa Elinalla ilmeisesti antaa palautetta Sinanille. Sinan on kyllä tehokas sammuttamaan Elinan kiinnostuksen itseensä. Maalla pitää tehdä töitä joo, mutta ei ole reilua kasata hirveää määrää rästihommia morsianehdokkaalle. Esim. ne puut Sinan olisi ihan itse voinut trimmata jo aiemmin.
Annin puolisokandidaatit ovat hyvällä asenteella liikkeellä, mutta Annin farmi on silmääni epäsiisti ja täynnä rojua.
Kaikenkaikkiaan kiinnostavia tyyppejä ja viihdyttävä sarja! Jään mielenkiinnolla odottamaan seuraavaa jaksoa.