Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suostutteko yhden illan seksiin ilman kortsua?

Vierailija
11.04.2015 |

Olen viime aikoina harrastanut joitakin yhden illan juttuja ja kummastuksekseni olen huomannut, että miehet eivät *millään* haluaisi niissä kondomia käyttää. Tuntuu heistä jopa ajatuksena kummalliselta, vaikka siihen asti ovat varsin fiksuilta ja mukiinmeneviltä tyypeiltä vaikuttaneet. Mietinkin, antavatko naiset nykyään liian helposti ilman kortsua yhden illan jutuissa ja siksikö kondomin vaatiminen miesten mielestä niin vastenmieliseltä ja jopa omituiselta heistä tuntuu? Kokemuksia? Mun mielestä olisi lähinnä omituista olla ilman, mutta miehet taitavat helpommin tyytyä naisiin, jotka eivät kortsusta niin piittaa.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 00:21"]

Suostun, koska ainoan tarttuvan sukupuolitaudin olen eläessäni saanut ex-avomieheltäni(ei siis silloin ollut ex) ja lapseni isältä. Sain taudista vielä v...maiset haukut terveyskeskuksessa. Lisäksi tämä ihana eksäni pahoinpiteli minut moneen otteeseen. Olisin todellakin kaivannut ennemmin lohdutuksen sanoja kuin haukkuja siinä tilanteessa. Ehkä saan yhden illan suhteissa tartutettua tautini vaikka jonkin hoitsun mieheen, eli laitettua hyvän kiertämään.

[/quote]

Oletpas kamala ihminen. Hyi hitto. Ymmärrän kyllä katkeruuden, mutta tahallista tartuttamista ja sillä hekumoimista en.

Vierailija
62/67 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi kortsulla ei ole oikeaa seksiä. Paljas tuntuu parhaalta.

N19

Samaa mieltä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en suostu käyttämään kortsua. Olen astunut elämäni aikana tuhansia narttuja paljaalla ja roiskinut majoneesit inessiiviin. Häntäluun alle kun ruikkaa, niin ei ole pelkoa jälkikasvustakaan, vaikka abortillahan niistä selviää. Kumin kanssa pelleily on h omojen hommaa. Ruisk ruisk 🌭

Vierailija
64/67 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en suostu käyttämään kortsua. Olen astunut elämäni aikana tuhansia narttuja paljaalla ja roiskinut majoneesit inessiiviin. Häntäluun alle kun ruikkaa, niin ei ole pelkoa jälkikasvustakaan, vaikka abortillahan niistä selviää. Kumin kanssa pelleily on h omojen hommaa. Ruisk ruisk 🌭

Vastuuton oot

Vierailija
65/67 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kortsu pitäs olla käytössä kuitenkin kun hormonit ei sovi. Siis suhteessa. Yhden hetken heilautuksessa olen esittänyt asian näin, "sopiiko sulle viikko-viikko-systeemi"?

😁

Vierailija
66/67 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En  todella halua. Jos mies ei kumia laita, vetäköön tumppuunsa. Arvosta terveyttäni enemmän kuin seksuaalista tyydytystä.

Vierailija
67/67 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vedän paljaalla. Poika ei voi tulla raskaaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan