Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suostutteko yhden illan seksiin ilman kortsua?

Vierailija
11.04.2015 |

Olen viime aikoina harrastanut joitakin yhden illan juttuja ja kummastuksekseni olen huomannut, että miehet eivät *millään* haluaisi niissä kondomia käyttää. Tuntuu heistä jopa ajatuksena kummalliselta, vaikka siihen asti ovat varsin fiksuilta ja mukiinmeneviltä tyypeiltä vaikuttaneet. Mietinkin, antavatko naiset nykyään liian helposti ilman kortsua yhden illan jutuissa ja siksikö kondomin vaatiminen miesten mielestä niin vastenmieliseltä ja jopa omituiselta heistä tuntuu? Kokemuksia? Mun mielestä olisi lähinnä omituista olla ilman, mutta miehet taitavat helpommin tyytyä naisiin, jotka eivät kortsusta niin piittaa.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisy ei tossa paljaassa ole se isoin asia edes. Vaan taudit.

Vierailija
22/67 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:21"]Seksi kortsulla ei ole oikeaa seksiä. Paljas tuntuu parhaalta.
N19
[/quote]
Kuulostat tosi tyhmältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Aivan helvetin tyhmää ja uhkarohkeaa panna paljaalla tuntematonta. Ihmiset ovat niin typeriä, että luulevat tautien näkyvän ulospäin (siis jos tyyppi vaikuttaa muuten siistiltä tai normaalilta, eihän sillä voi tauteja olla... joo eipä). Olen törmännyt tosi usein myös miehiin, jotka haluaisivat antaa suuseksiä yhden yön jutuissa. En todellakaan suostu tuntemattoman nuoltavaksi tai ota suihin tuntemattomalta. Kyllä mä ihmettelen, miten joillain on noin huono sivistys näissä seksijutuissa.

Vierailija
24/67 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:35"]

Minä en miehenä käytä kondomia ja harrastan aina anaaliseksiä ehkäisyn muotona. Normaali yhdyntä ei tulisi mieleenikään. Osaan myös luottaa ihmisiin ja todeta päällisin puolin ettei ole mitään sukupuolitautia. Moni on nauttinut vaikkei normaalisti epävarmoissa käsissä anaaliseksistä saakaan nautintoa.

[/quote]

Voi luoja mikä urpo! Ihmisiin Ei voi luottaa eikä päällisin puolin MITENKÄÄN todeta onko seksitautia! Monesti juuri niillä kilteimmillää onkin tauteja kun ovat liian kilttejä vaatimaan kortsua.

Vierailija
25/67 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:38"]

En todellakaan. Aivan helvetin tyhmää ja uhkarohkeaa panna paljaalla tuntematonta. Ihmiset ovat niin typeriä, että luulevat tautien näkyvän ulospäin (siis jos tyyppi vaikuttaa muuten siistiltä tai normaalilta, eihän sillä voi tauteja olla... joo eipä). Olen törmännyt tosi usein myös miehiin, jotka haluaisivat antaa suuseksiä yhden yön jutuissa. En todellakaan suostu tuntemattoman nuoltavaksi tai ota suihin tuntemattomalta. Kyllä mä ihmettelen, miten joillain on noin huono sivistys näissä seksijutuissa.

[/quote]

Onneksi analiseksiä voi harrastaa huoletta. Suoli tyhjentää aamulla kaikki pöpöt pönttöön tai lakanoille. Ei tauti kerkeä tarttumaankaan edes.

t. pv

Vierailija
26/67 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:28"]

En ymmärrä mikä siinä on niin helvetin kauheeta jos joku panee paljaalla. Mitä se on sulta pois? Kyllä tyhmäkin tietää riskit ja halutessaan ottaa ne. Kerran me vaan eletään.

[/quote]

No esim. se on aika kauheeta et mulla oli nuorena kolme klaymidaa peräkkäin ja saatan olla lapseton sen takia. Mieti nyt vähän mitä kirjoitat.

Vierailija
27/67 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran teininä oon ollut näin tyhmä. Ei mitään sellaista onneksi tarttunut, mikä ei pois lähtenyt. Testeihin ennen kortsun pois jättämistä ja miksei välillä muutenkin voisi käydä varmuuden vuoksi.

Vierailija
28/67 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansanterveydellisesti ja muutenkin pitäisi säätää laki että satunnaiset seksisuhteet ilman kortsua ovat rangaistava teko. Koventamisperusteena voidaan käyttää mahdollista raskautta, joka tuomitaan valtiolle menetetyksi. Saa kyllä olla melkoinen lutka jos jakaa vittua, ja sama koskee miehiä.

Vierailija
29/67 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:26"]

Äärimmäisessä vauvakuumeessa nuorempana jostain 18 v. asti yritin, mut MIEHET eivät ikinä suostuneet! Sit lopetinkin yhdenyönjutut kunnes nyt kolmekymppisenä vauvakuume tuntui iskeneen ikäisiini miehiinkin ja onnistuin vihdoin hankkiutumaan raskaaksi 15 v. kuumeilun jälkeen. Eikä muuten ollut vauvan isälle mikään ikävä yllätys vaikkei suhteessa ollakaan, äijällä levisi hymy korviin kun varovasti kerroin plussanneeni ja hänestä on kasvanut ihan mahtava (etä)isä.

[/quote]

VMP

Vierailija
30/67 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:35"]

Minä en miehenä käytä kondomia ja harrastan aina anaaliseksiä ehkäisyn muotona. Normaali yhdyntä ei tulisi mieleenikään. Osaan myös luottaa ihmisiin ja todeta päällisin puolin ettei ole mitään sukupuolitautia. Moni on nauttinut vaikkei normaalisti epävarmoissa käsissä anaaliseksistä saakaan nautintoa.

[/quote]

Ööh... seksitaudit tarttuvat kyllä anaaliyhdynnässäkin, oletko vähän hölmö.

Vierailija
31/67 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:17"]

Okei, osoitan kysmykseni nyt niille jotka joskus ovat elämäntilanteensa tai muun syyn takia niitä harrastaneet. En ymmärrä, miksi miesten oletus on, että jos yhden yön huviin suostuu, siihen suostuu ilman kondomia. 

ap

[/quote]

Itsehän juuri tänään toisessa ketjussa kerroit ettei sinua ymmärret, koska olet muka hankkinut vahingoossa kome lasta kolmen eri miehen kanssa!

Niistä miehistä kaksi baarista mukaan tarttunutta mustaa.

Vierailija
32/67 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä miehen näkökulmasta niin vastenmielistä on se kortsu laittaa, varsinkin jos sellainen mukana on?

Vierailija
33/67 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

32, mene nukkumaan.

Vierailija
34/67 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt jokainen on joskus tehnyt jotakin ajattelematonta kiihkeässä tilanteessa?

Vierailija
35/67 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:06"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:40"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:38"]

[/quote]

Onneksi analiseksiä voi harrastaa huoletta. Suoli tyhjentää aamulla kaikki pöpöt pönttöön tai lakanoille. Ei tauti kerkeä tarttumaankaan edes.

t. pv

[/quote]

Aivan näin olen myös kuulut että jos laitaa edellisenä iltana peruna jauhoja pillun niin ime sitten kaikki virukset ja pöpöt pois. Paljalla parasta 

[/quote]

Kuka nyt paljaaltaan pilluun ottaa kun voi vedellä ilman kaakaopulveria kakkoseen. Ennen pitkään nautinto on taattu ja ehkäisystäkin on huolehdittu hyvin.

Vierailija
36/67 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:51"]

27: No mitäs vittua panit ilman kortsua? Tiesit riskit. Olit tietoinen sukupuolitaudeista ja siitä, että sulla on suuri riski saada sellainen. Aika helvetin tyhmä saa olla että hommaa 3 kertaa sp taudin. Mikset oppinut jo kerrasta? Se on sun oma vikasi että et välttämättä voi saada enää lapsia.

[/quote]

No koska en tajunnut "mikä siinä on niin kauheeta jos panee paljaalla" ja "otin riskin koska kerranhan täällä eletään" ja miehet halusivat ja muuta ihme logiikkaa jota tässä on harjoitettu. Ne kolme ei tullut peräkkäin kun joka toinen kerta ehdin vaatia kortsua ja joka toinen en (kännissä). Miehet tietty lykki paljaalla jos en ehtinyt koko aikaa tsekata onko kortsu koko ajan päällä varmasti. Sekö on naisen vastuu koko ajan tarkkailla?

Vierailija
37/67 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostu mihinkään seksiin ilman kortsua, koska se on ainoa ehkäisymuoto, johon suostun.

Itse en ole törmännyt kondomivastaisiin miehiin.

Vierailija
38/67 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fun fact: taudit tarttuvat helpommin anaaliseksissä kuin normiyhdynnässä.

Vierailija
39/67 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

39: No se on kummankin vastuu tarkkailla. Olen itsekin hölmöillyt mutta luojan kiitos en ole ikinä saanut mitään tautia. Jos saisin, niin se olisi jo niin kova paikka että siihen loppuisi rällästys. Tosin hölmöilin vain nuorena, nykyään olen todella varovainen ja hyvä että sinäkin olet. Sinulla vain on vähiten varaa arvostella ketään.

Vierailija
40/67 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä seuraa se lisäpohdinta että luulevatko miehet nykyään että naiset ovat ilman erillistä ilmoitusta steriilejä? Itse en käytä tällä hetkellä hormonaalista tms ehkäisyä. Jos siis yhden yön juttuun päätyisin, olisin vauvakuumeissani ja tuollainen mies tulisi vastaan niin sehän olisi sitten todennäköisesti ristiäiset ensi talvena. :O

Nykyään kun on vielä se lakikin että tunnustamatonkin isyys oikeuttaa perintöön ja isyyden selvittämiseen on suostuttava ja nainen saa päättää isyyden tunnustamisesta (ja elatusvelvolisuudesta) niin aika erikoista ettei ko miehiä häiritse yhtään ajatus perheestä (käytännössä joutuu vähäisimmilläänkin eronneen miehen asemaan suhteessa lapsiin) jonkun panon kanssa jonka terveyskään ei suojautumisen vertaa kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan