Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko teidän teinissä start-nappulaa?

Vierailija
07.03.2015 |

Siis nappulaa, josta painamalla kotihommat tapahtuvat ääntä nopeammin? Tai edes saman illan aikana.
.
Minä en ole omastani sellaista löytänyt. En kyllä ole sitä suuremmin etsinytkään. Tyydyn sovittelemaan ja keskustelemaaan, koska loppujenlopuksi minulle on aivan sama vaihtaako teini petivaaatteensa torstaina vai lauantaina. Pääasia että ne tulevat vaihdetuksi. Samoin jos alustavasti on puhuttu tiistain imuroinnista, millä tavalla se olisi minulta pois, jos teini käykin silloin kavereiden kanssa pelaamassa ja hoitaa imuroinnin keskiviikkona. Kunhan hoitaa! Kyseessä melkein 18-vuotias.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältähän toi kuulostaa. Mikä oli sun ongelmas?

Vierailija
2/7 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ei. Mutta ei se kyllä hoida niitä hommia toisena päivänäkään ilman jumalatonta pakottamista ja naputtamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
4/7 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti karkasi ennen aikojaaan, sorry.
.
Ongelmahan tässä on se, että toinen vanhempi ja varsinkin tämän puoliso ovat toista maata. Mikäli ei asia ei tapahdu heti, teini on välittömästi maailman paskin lapsi, jonka voisi vaikka antaa huostaan. Asiat ilmaistaan huutamalla, kettuilemalla tai mykkäkoululla. Teini itse toteaa, että heidän käytöksensä on käsittämättömän lapsellista, mutta minkäpä hän sille voi. Enimmäkseen sietää mutta välillä palaa pinna nuorellakin.
.
Mikä teinille neuvoksi? Täältä toisesta kodista on aika vähän tehtävissä.
.
Lisähuomiona mainittakoon, että apuja on haettu ammattilaiseltakin ja psykologi suositteli ettei teini olisi niin paljoa tämän toisen vanhemman luona. Se ei ole teinille sopiva kasvuympäristö.
Ap.

Vierailija
5/7 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat vanhempani oli kans tollasia että pitää tapahtua heti. Ite vastasin aina että "Noin vanhaks ootte eläny ettekä vieläkään oo oppinu että mikään ei tule heti." Ei tollaselle oikeen mitään muuta voi kuin välttää tilanteita. Jos haluu päästä ite ns helpolla niin sillo kannattaa tehä asiat heti.

Vierailija
6/7 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minussa ei ole star-nappulaa, mutta mut taidetaankin virittää öisin valmiiks :D Tänäänkin heräsin klo.8, siivosin kotona tunnin, kun kaikki muut nukku vielä ja siitä läksin poikaystävälle, jonka luona olin noin klo.9:45 ja olen siitä asti siivonnut täällä :D Oon oikeastaan tehnyt jo kaiken, mutta dataan tässä puhelimella, kun odotan, että pyykkikone on valmis ja saan vietyä pyykit kuivumaan.

Olen ollut tälläinen jo vuosia, en edes muista milloin äiti on pyytänyt minua siivoamaan, koska teen sitä niin oma-aloitteellisesti.

t. 17v

Vierailija
7/7 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite taas oon just semmonen, että teen asiat omaan tahtiini. Hoputtamisesta vaan vittuuntuu :D

t. 18v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä