Suostutteko yhden illan seksiin ilman kortsua?
Olen viime aikoina harrastanut joitakin yhden illan juttuja ja kummastuksekseni olen huomannut, että miehet eivät *millään* haluaisi niissä kondomia käyttää. Tuntuu heistä jopa ajatuksena kummalliselta, vaikka siihen asti ovat varsin fiksuilta ja mukiinmeneviltä tyypeiltä vaikuttaneet. Mietinkin, antavatko naiset nykyään liian helposti ilman kortsua yhden illan jutuissa ja siksikö kondomin vaatiminen miesten mielestä niin vastenmieliseltä ja jopa omituiselta heistä tuntuu? Kokemuksia? Mun mielestä olisi lähinnä omituista olla ilman, mutta miehet taitavat helpommin tyytyä naisiin, jotka eivät kortsusta niin piittaa.
Kommentit (67)
Käytiin uuden miesystävän kanssa testeissä ja jätettiin kumit pois kun klamydia ja tippuri testit näytti negaa molemmilla. No kuukauden päästä mulla alkoi runsas valkovuoto ja helvetilliset vatsakivut ja meni sukupuolitautien poliklinikalle varmuuden vuoksi ottamaan vielä harvinaisemmat trikomonas ja mycoplasma genitalium testit. No mycoplasma genitalium oli POSITIIVINEN! ! :( Viikon avelox kuuri molemmille ja nyt kuukausi pitää odotella uusintatestiä onko lääke tehonnut. Mies on saanut sen luultavasti puoli vuotta sitten laivalla ruotsalaiselta naiselta...
No mun mielestä täysin käsittämätöntä! Muutenkaan en aio koskaan mitään muuta ehkäisyä käyttää n24
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:51"]
27: No mitäs vittua panit ilman kortsua? Tiesit riskit. Olit tietoinen sukupuolitaudeista ja siitä, että sulla on suuri riski saada sellainen. Aika helvetin tyhmä saa olla että hommaa 3 kertaa sp taudin. Mikset oppinut jo kerrasta? Se on sun oma vikasi että et välttämättä voi saada enää lapsia.
[/quote]
No kumman vika se nyt sitten on, klamydiaa kantaneen miehen joka tiesi taudistaan muttei käyttänyt kortsua vai humalaisen naisen joka ei tiennyt miehellä olevan klamydiaa ja suostui ilman kortsua? Kyllä vähän enemmän musta sillä miehellä on tässä vastuuta, vaikka toki nainenkin hölmöili.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:34"]
Käytiin uuden miesystävän kanssa testeissä ja jätettiin kumit pois kun klamydia ja tippuri testit näytti negaa molemmilla. No kuukauden päästä mulla alkoi runsas valkovuoto ja helvetilliset vatsakivut ja meni sukupuolitautien poliklinikalle varmuuden vuoksi ottamaan vielä harvinaisemmat trikomonas ja mycoplasma genitalium testit. No mycoplasma genitalium oli POSITIIVINEN! ! :( Viikon avelox kuuri molemmille ja nyt kuukausi pitää odotella uusintatestiä onko lääke tehonnut. Mies on saanut sen luultavasti puoli vuotta sitten laivalla ruotsalaiselta naiselta...
[/quote]
Mitenkäs HIV ja hepatiitit? Kuppa? Kuinkahan monta muuta miehesi on pannut paljaalla, jos ruotsalaisen mimminkin kanssa touhusi kumitta? Olkaa ihmiset vähän varovaisempia, teidän oma terveytennehän tuossa on pelissä! HIV ja hepatiitit näkyy testeissäkin luotettavasti vasta 3 kk jälkeen tartunnasta.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:42"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:34"]
[/quote]
Mitenkäs HIV ja hepatiitit? Kuppa? Kuinkahan monta muuta miehesi on pannut paljaalla, jos ruotsalaisen mimminkin kanssa touhusi kumitta? Olkaa ihmiset vähän varovaisempia, teidän oma terveytennehän tuossa on pelissä! HIV ja hepatiitit näkyy testeissäkin luotettavasti vasta 3 kk jälkeen tartunnasta.
[/quote]
Voit uskoa että oon ihan paniikissa tän asian takia! Mies myös :( Oli ihan pienestä kiinni halusinko jatkaa enää hänen tapailua.... 2kk päästä verikokeet hiv + kuppa :(
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:22"]
Olen huomannut jo vuosia tämän saman ilmiön. Kerran pokasin jopa julkisuudesta tunnetun ja fiksuna esiintyvän muusikon, joka ei olisi halunnut käyttää kortsua! En viitsi kertoa vaikka se olisikin ehkä oikein.
Ja siis totta kai kortsu, yhden illan jutuistahan ne taudit yleensä juuri tarttuu kun kumppaneita on paljon. Kondylooma ei ole jonkun kännipanon arvoinen.
[/quote]cheek?
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:45"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:42"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:34"]
[/quote]
[/quote]
Voit uskoa että oon ihan paniikissa tän asian takia! Mies myös :( Oli ihan pienestä kiinni halusinko jatkaa enää hänen tapailua.... 2kk päästä verikokeet hiv + kuppa :(
[/quote]
Mutta kuinka moni vaatii muut testit kuin klamydia ja tippuri??!! Nimim. Helvetin huono tsägä (sen mg:n saanut)
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:50"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:45"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:42"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:34"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mutta kuinka moni vaatii muut testit kuin klamydia ja tippuri??!! Nimim. Helvetin huono tsägä (sen mg:n saanut)
[/quote]
Ja se täytyy vielä todeta että helsingin sukupuolitautien klinikalla ei edes meinattu ottaa trikomonas ja mycoplasma genitalium näytteitä jos en ois alkanut itkeä mun kovaa alavatsakipua. Meinasivat vaan ottaa uudestaan klamydia ja tippuri testit... sanokaa mun sanoneen että Suomessa räjähtää kohta nää "harvinaisemmat" taudit kun oireettomia ei testatata kun eivät tajua VAATIA niitä. .. ne on niin kalliita testata.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:50"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:45"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:42"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:34"] Käytiin uuden miesystävän kanssa testeissä ja jätettiin kumit pois kun klamydia ja tippuri testit näytti negaa molemmilla. No kuukauden päästä mulla alkoi runsas valkovuoto ja helvetilliset vatsakivut ja meni sukupuolitautien poliklinikalle varmuuden vuoksi ottamaan vielä harvinaisemmat trikomonas ja mycoplasma genitalium testit. No mycoplasma genitalium oli POSITIIVINEN! ! :( Viikon avelox kuuri molemmille ja nyt kuukausi pitää odotella uusintatestiä onko lääke tehonnut. Mies on saanut sen luultavasti puoli vuotta sitten laivalla ruotsalaiselta naiselta... [/quote] Mitenkäs HIV ja hepatiitit? Kuppa? Kuinkahan monta muuta miehesi on pannut paljaalla, jos ruotsalaisen mimminkin kanssa touhusi kumitta? Olkaa ihmiset vähän varovaisempia, teidän oma terveytennehän tuossa on pelissä! HIV ja hepatiitit näkyy testeissäkin luotettavasti vasta 3 kk jälkeen tartunnasta. [/quote] Voit uskoa että oon ihan paniikissa tän asian takia! Mies myös :( Oli ihan pienestä kiinni halusinko jatkaa enää hänen tapailua.... 2kk päästä verikokeet hiv + kuppa :( [/quote] Mutta kuinka moni vaatii muut testit kuin klamydia ja tippuri??!! Nimim. Helvetin huono tsägä (sen mg:n saanut)
[/quote]
Kyllä ne kaikki pitäisi osata vaatia. Vaikka esim. HIV ja kuppa onkin harvinaisempia kuin klamydia ja tippuri, ei ne taudit silti valikoi, keneen ne tarttuvat. Moni kantaa tauteja tietämättään, kun luotetaan liikaa omaan tuuriin. Niin ja herpes ja kondyloomahan eivät yleensä edes näy testeissä, jollei ole näkyviä iho-oireita.
Terveydenhuollon työntekijöilläkin on ikävä kyllä usein huono asenne näissä sukupuolitautiasioissa, eli tutkitaan vain noi yleisimmät taudit ja vähätellään tartuntariskejä. Ei ihmekään, että taudit jylläävät. Paljaalla paneminen on aikamoista venäläistä rulettia. Toivotaan nyt kuitenkin, ettei mitään vakavampaa löydy teiltä.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:57"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:50"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:45"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:42"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:34"] Käytiin uuden miesystävän kanssa testeissä ja jätettiin kumit pois kun klamydia ja tippuri testit näytti negaa molemmilla. No kuukauden päästä mulla alkoi runsas valkovuoto ja helvetilliset vatsakivut ja meni sukupuolitautien poliklinikalle varmuuden vuoksi ottamaan vielä harvinaisemmat trikomonas ja mycoplasma genitalium testit. No mycoplasma genitalium oli POSITIIVINEN! ! :( Viikon avelox kuuri molemmille ja nyt kuukausi pitää odotella uusintatestiä onko lääke tehonnut. Mies on saanut sen luultavasti puoli vuotta sitten laivalla ruotsalaiselta naiselta... [/quote] Mitenkäs HIV ja hepatiitit? Kuppa? Kuinkahan monta muuta miehesi on pannut paljaalla, jos ruotsalaisen mimminkin kanssa touhusi kumitta? Olkaa ihmiset vähän varovaisempia, teidän oma terveytennehän tuossa on pelissä! HIV ja hepatiitit näkyy testeissäkin luotettavasti vasta 3 kk jälkeen tartunnasta. [/quote] Voit uskoa että oon ihan paniikissa tän asian takia! Mies myös :( Oli ihan pienestä kiinni halusinko jatkaa enää hänen tapailua.... 2kk päästä verikokeet hiv + kuppa :( [/quote] Mutta kuinka moni vaatii muut testit kuin klamydia ja tippuri??!! Nimim. Helvetin huono tsägä (sen mg:n saanut)
[/quote]
Kyllä ne kaikki pitäisi osata vaatia. Vaikka esim. HIV ja kuppa onkin harvinaisempia kuin klamydia ja tippuri, ei ne taudit silti valikoi, keneen ne tarttuvat. Moni kantaa tauteja tietämättään, kun luotetaan liikaa omaan tuuriin. Niin ja herpes ja kondyloomahan eivät yleensä edes näy testeissä, jollei ole näkyviä iho-oireita.
Terveydenhuollon työntekijöilläkin on ikävä kyllä usein huono asenne näissä sukupuolitautiasioissa, eli tutkitaan vain noi yleisimmät taudit ja vähätellään tartuntariskejä. Ei ihmekään, että taudit jylläävät. Paljaalla paneminen on aikamoista venäläistä rulettia. Toivotaan nyt kuitenkin, ettei mitään vakavampaa löydy teiltä.
[/quote]
Mun käsittääkseni trikomonasta ja mycoplasma genitaliumia ei edes pysty testaamaan muualla kuin sukupuolitauteihin erikoistuneissa sairaaaloissa. Mäkin jouduin ajamaan 60km hesaan testeihin. ONNEKSI ajoin sillä tk:ssa käskettiin vaan syödä buranaa ja panadolia maksimiannostuksella kun "kaikki" (klamydia ja tippuri ) oli jo testattu!! Nimim. Se mg positiivinen
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 00:03"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:57"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:50"] [quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:45"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:42"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:34"] Käytiin uuden miesystävän kanssa testeissä ja jätettiin kumit pois kun klamydia ja tippuri testit näytti negaa molemmilla. No kuukauden päästä mulla alkoi runsas valkovuoto ja helvetilliset vatsakivut ja meni sukupuolitautien poliklinikalle varmuuden vuoksi ottamaan vielä harvinaisemmat trikomonas ja mycoplasma genitalium testit. No mycoplasma genitalium oli POSITIIVINEN! ! :( Viikon avelox kuuri molemmille ja nyt kuukausi pitää odotella uusintatestiä onko lääke tehonnut. Mies on saanut sen luultavasti puoli vuotta sitten laivalla ruotsalaiselta naiselta... [/quote] Mitenkäs HIV ja hepatiitit? Kuppa? Kuinkahan monta muuta miehesi on pannut paljaalla, jos ruotsalaisen mimminkin kanssa touhusi kumitta? Olkaa ihmiset vähän varovaisempia, teidän oma terveytennehän tuossa on pelissä! HIV ja hepatiitit näkyy testeissäkin luotettavasti vasta 3 kk jälkeen tartunnasta. [/quote] Voit uskoa että oon ihan paniikissa tän asian takia! Mies myös :( Oli ihan pienestä kiinni halusinko jatkaa enää hänen tapailua.... 2kk päästä verikokeet hiv + kuppa :( [/quote] Mutta kuinka moni vaatii muut testit kuin klamydia ja tippuri??!! Nimim. Helvetin huono tsägä (sen mg:n saanut) [/quote] Kyllä ne kaikki pitäisi osata vaatia. Vaikka esim. HIV ja kuppa onkin harvinaisempia kuin klamydia ja tippuri, ei ne taudit silti valikoi, keneen ne tarttuvat. Moni kantaa tauteja tietämättään, kun luotetaan liikaa omaan tuuriin. Niin ja herpes ja kondyloomahan eivät yleensä edes näy testeissä, jollei ole näkyviä iho-oireita. Terveydenhuollon työntekijöilläkin on ikävä kyllä usein huono asenne näissä sukupuolitautiasioissa, eli tutkitaan vain noi yleisimmät taudit ja vähätellään tartuntariskejä. Ei ihmekään, että taudit jylläävät. Paljaalla paneminen on aikamoista venäläistä rulettia. Toivotaan nyt kuitenkin, ettei mitään vakavampaa löydy teiltä. [/quote] Mun käsittääkseni trikomonasta ja mycoplasma genitaliumia ei edes pysty testaamaan muualla kuin sukupuolitauteihin erikoistuneissa sairaaaloissa. Mäkin jouduin ajamaan 60km hesaan testeihin. ONNEKSI ajoin sillä tk:ssa käskettiin vaan syödä buranaa ja panadolia maksimiannostuksella kun "kaikki" (klamydia ja tippuri ) oli jo testattu!! Nimim. Se mg positiivinen
[/quote]
Täällä oli muuten päivällä ketju, jossa ap olisi halunnut varmuuden vuoksi sukupuolitautitesteihin, sillä hänellä oli kokemusta useammastakin kumppaneista, mutta hän ei ollut niihin päässyt, kun ei ollut oireita ja kondomiakin oli käytetty. Järkyttävä suhtautuminen ammattilaisilla.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:34"]
[/quote]
Joku ulkomaalainen on ollut tartuttajana tuossa ketjussa, ei pohjoismaalainen. Sen verran harvinainen tauti täällä päin.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:26"]Äärimmäisessä vauvakuumeessa nuorempana jostain 18 v. asti yritin, mut MIEHET eivät ikinä suostuneet! Sit lopetinkin yhdenyönjutut kunnes nyt kolmekymppisenä vauvakuume tuntui iskeneen ikäisiini miehiinkin ja onnistuin vihdoin hankkiutumaan raskaaksi 15 v. kuumeilun jälkeen.
Eikä muuten ollut vauvan isälle mikään ikävä yllätys vaikkei suhteessa ollakaan, äijällä levisi hymy korviin kun varovasti kerroin plussanneeni ja hänestä on kasvanut ihan mahtava (etä)isä.
[/quote]
Oot mun sankari. T. N24 joka yrittää tulla "vahingossa" raskaaksi sinkkuna !
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:34"]
[/quote]
Joku ulkomaalainen on ollut tartuttajana tuossa ketjussa, ei pohjoismaalainen. Sen verran harvinainen tauti täällä päin.
[/quote]
Missäs pellolla elät?? Erittäin yleinen tauti Jenkeissä, Australiassa, Uudessa-Seelannissa ja Venäjällä. Eihän se nyt suomalaisille tartu :D
Humalassa on tullut hölmöiltyä aika monta kertaa. Tiedän, että saan kiittää ainoastaan hyvää tuuria ettei mitään ole käynyt.
Suostun, koska ainoan tarttuvan sukupuolitaudin olen eläessäni saanut ex-avomieheltäni(ei siis silloin ollut ex) ja lapseni isältä. Sain taudista vielä v...maiset haukut terveyskeskuksessa. Lisäksi tämä ihana eksäni pahoinpiteli minut moneen otteeseen. Olisin todellakin kaivannut ennemmin lohdutuksen sanoja kuin haukkuja siinä tilanteessa. Ehkä saan yhden illan suhteissa tartutettua tautini vaikka jonkin hoitsun mieheen, eli laitettua hyvän kiertämään.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 00:20"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:34"] Käytiin uuden miesystävän kanssa testeissä ja jätettiin kumit pois kun klamydia ja tippuri testit näytti negaa molemmilla. No kuukauden päästä mulla alkoi runsas valkovuoto ja helvetilliset vatsakivut ja meni sukupuolitautien poliklinikalle varmuuden vuoksi ottamaan vielä harvinaisemmat trikomonas ja mycoplasma genitalium testit. No mycoplasma genitalium oli POSITIIVINEN! ! :( Viikon avelox kuuri molemmille ja nyt kuukausi pitää odotella uusintatestiä onko lääke tehonnut. Mies on saanut sen luultavasti puoli vuotta sitten laivalla ruotsalaiselta naiselta... [/quote] Joku ulkomaalainen on ollut tartuttajana tuossa ketjussa, ei pohjoismaalainen. Sen verran harvinainen tauti täällä päin. [/quote] Missäs pellolla elät?? Erittäin yleinen tauti Jenkeissä, Australiassa, Uudessa-Seelannissa ja Venäjällä. Eihän se nyt suomalaisille tartu :D
[/quote]
Käsittääkseni mikään noista ei ole pohjoismaa.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 00:20"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:34"]
[/quote]
[/quote]
Missäs pellolla elät?? Erittäin yleinen tauti Jenkeissä, Australiassa, Uudessa-Seelannissa ja Venäjällä. Eihän se nyt suomalaisille tartu :D
[/quote]
Ainiin Japani ja Kiina unohtui!
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 00:22"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 00:20"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:34"] Käytiin uuden miesystävän kanssa testeissä ja jätettiin kumit pois kun klamydia ja tippuri testit näytti negaa molemmilla. No kuukauden päästä mulla alkoi runsas valkovuoto ja helvetilliset vatsakivut ja meni sukupuolitautien poliklinikalle varmuuden vuoksi ottamaan vielä harvinaisemmat trikomonas ja mycoplasma genitalium testit. No mycoplasma genitalium oli POSITIIVINEN! ! :( Viikon avelox kuuri molemmille ja nyt kuukausi pitää odotella uusintatestiä onko lääke tehonnut. Mies on saanut sen luultavasti puoli vuotta sitten laivalla ruotsalaiselta naiselta... [/quote] Joku ulkomaalainen on ollut tartuttajana tuossa ketjussa, ei pohjoismaalainen. Sen verran harvinainen tauti täällä päin. [/quote] Missäs pellolla elät?? Erittäin yleinen tauti Jenkeissä, Australiassa, Uudessa-Seelannissa ja Venäjällä. Eihän se nyt suomalaisille tartu :D
[/quote]
Käsittääkseni mikään noista ei ole pohjoismaa.
[/quote]
Kyllä noita on pohjoismaisillakin, turha siihen on tuudittautua. Vaikka alkulähde olisikin ollut jossain muualla, sillä ei ole väliä siinä vaiheessa, kun tauti on tarttunut Pohjoismaan asukkiin.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:20"]
Fun fact: taudit tarttuvat helpommin anaaliseksissä kuin normiyhdynnässä.
[/quote]
Jos kerran viikossa antaa pyllynreikää miehille niin ei se ole merkittävä muutos prosenteissa. Onhan se mullistava mutta ei yllättävä. Miehet noin ylimäärin pitävät pyllynreijistä muita ihmisiä enemmän.