Suostutteko yhden illan seksiin ilman kortsua?
Olen viime aikoina harrastanut joitakin yhden illan juttuja ja kummastuksekseni olen huomannut, että miehet eivät *millään* haluaisi niissä kondomia käyttää. Tuntuu heistä jopa ajatuksena kummalliselta, vaikka siihen asti ovat varsin fiksuilta ja mukiinmeneviltä tyypeiltä vaikuttaneet. Mietinkin, antavatko naiset nykyään liian helposti ilman kortsua yhden illan jutuissa ja siksikö kondomin vaatiminen miesten mielestä niin vastenmieliseltä ja jopa omituiselta heistä tuntuu? Kokemuksia? Mun mielestä olisi lähinnä omituista olla ilman, mutta miehet taitavat helpommin tyytyä naisiin, jotka eivät kortsusta niin piittaa.
Kommentit (67)
En harrasta yhden illan juttuja kortsulla enkä ilman.
Näin miehenä ja jos yhden illan juttuja harrastaisin, en suostuisi ilman kondomia harrastamaan.
Minusta satunnainen seksi kortsutta on ajatuksenakin käsittämätön. Mitenköhän monta muuta reikää mies on rassannut paljaalla...
Okei, osoitan kysmykseni nyt niille jotka joskus ovat elämäntilanteensa tai muun syyn takia niitä harrastaneet. En ymmärrä, miksi miesten oletus on, että jos yhden yön huviin suostuu, siihen suostuu ilman kondomia.
ap
Harrastan ilman kondomia nuorten alle 20v. Vanhemmat naiset on likaisia, ei tulisi mieleenkään.
No, onko ketään, joka myöntää joskus liveneensä?
Minä olen pari kertaa niinkin tyhmästi tehnyt.
Seksi kortsulla ei ole oikeaa seksiä. Paljas tuntuu parhaalta.
N19
Ja vaikka tämä aloitus ei ollutkaan tarkoitettu keskustelunavaukseksi siitä, ovatko yhden illan jutut ylipäätään ok, niin toteaisin, että on helppo huudella, jos oma elämäntilanne sisältää ihanan parisuhteen. Joskus yhden illan jutuillekin saattaa naisen elämänkaaressa olla tilaus. Nyt kummstelenkin, miksi niin mini mies olettaa, että voi vedellä paljaalla.
ap
Olen huomannut jo vuosia tämän saman ilmiön. Kerran pokasin jopa julkisuudesta tunnetun ja fiksuna esiintyvän muusikon, joka ei olisi halunnut käyttää kortsua! En viitsi kertoa vaikka se olisikin ehkä oikein.
Ja siis totta kai kortsu, yhden illan jutuistahan ne taudit yleensä juuri tarttuu kun kumppaneita on paljon. Kondylooma ei ole jonkun kännipanon arvoinen.
Äärimmäisessä vauvakuumeessa nuorempana jostain 18 v. asti yritin, mut MIEHET eivät ikinä suostuneet! Sit lopetinkin yhdenyönjutut kunnes nyt kolmekymppisenä vauvakuume tuntui iskeneen ikäisiini miehiinkin ja onnistuin vihdoin hankkiutumaan raskaaksi 15 v. kuumeilun jälkeen.
Eikä muuten ollut vauvan isälle mikään ikävä yllätys vaikkei suhteessa ollakaan, äijällä levisi hymy korviin kun varovasti kerroin plussanneeni ja hänestä on kasvanut ihan mahtava (etä)isä.
Nimenomaan fiksut ja filmaattiset miehet ovat tällaisia oletuksia esittäneet. Mietin johtuuko siitä, että niin monet naiset sitten antavat ilman?
En ymmärrä mikä siinä on niin helvetin kauheeta jos joku panee paljaalla. Mitä se on sulta pois? Kyllä tyhmäkin tietää riskit ja halutessaan ottaa ne. Kerran me vaan eletään.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:22"]
Olen huomannut jo vuosia tämän saman ilmiön. Kerran pokasin jopa julkisuudesta tunnetun ja fiksuna esiintyvän muusikon, joka ei olisi halunnut käyttää kortsua! En viitsi kertoa vaikka se olisikin ehkä oikein.
Ja siis totta kai kortsu, yhden illan jutuistahan ne taudit yleensä juuri tarttuu kun kumppaneita on paljon. Kondylooma ei ole jonkun kännipanon arvoinen.
[/quote] Kondomi ei suojaa kondyloomalta jos kondyloomia on alueilla joita kondomi ei peitä.
Ja vastaehdotukseksi aina heitetään "no mä en tule sisään". Ikäänkuin se nyt mitään - tai ainakaan kaikkea - pelastaisi.
Mä oon pannu paljaalla.... Kännissä... Enkä ymmärrä miksi mies ei huolehdi ehkäisystä, vai haluaako salaa tulla isäksi? Vai onko muutkin yhtä hölmöjä et ei jaksa penätä kauaa kortsua....
Minä en miehenä käytä kondomia ja harrastan aina anaaliseksiä ehkäisyn muotona. Normaali yhdyntä ei tulisi mieleenikään. Osaan myös luottaa ihmisiin ja todeta päällisin puolin ettei ole mitään sukupuolitautia. Moni on nauttinut vaikkei normaalisti epävarmoissa käsissä anaaliseksistä saakaan nautintoa.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:35"]
Minä en miehenä käytä kondomia ja harrastan aina anaaliseksiä ehkäisyn muotona. Normaali yhdyntä ei tulisi mieleenikään. Osaan myös luottaa ihmisiin ja todeta päällisin puolin ettei ole mitään sukupuolitautia. Moni on nauttinut vaikkei normaalisti epävarmoissa käsissä anaaliseksistä saakaan nautintoa.
[/quote]
Eli olet ns, pv.
Eli olet perseisiin vetevä.
En todellakaan, enkä suostuisi kortsullakaan.