Laitetaan Finnkino boikottiin!
Kun lippu maksaa 13 euroa, niin en TODELLAKAAN halua katsoa varttia mainoksia.
Kommentit (96)
En käy enää.järjettömän hintasta.
Olen muutaman kerran taktikoinut eli mennyt 10 min. myöhässä leffaan. Ja jumalauta mikä mäkätys! Täällä on jo ovet kiinni, mainokset pyörii jo, häiritset muita asiakkaita jne. Ja muut katsojat valittaa kun pitää nostaa persettä penkistä että pääsen ohi. Siellä katsomossa on paikkanumerot joista ei jousteta.
Eli menen siis ajoissa paikalle nykyään. Käyn pari kertaa vuodessa nykyään elokuvissa joten se mainosrumba ei niin haittaa. Kerkee ainakin päivittää facebookin :)
Tämä aihe tuli todella ajankohtaiseksi. En todellakaan maksa viisinkertaista hintaa leffakarkeista.
Boikottiin!
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi tökerö kysymykseni, mutta käykö täällä oikeesti pelkästään köyhiä? Oon vasta reilu parikymppinen ja aina on rahaa mennä leffaan...
Kyse ei ole siitä että ei ole rahaa vaan siitä että onko hinta sen arvoinen.
Kyllä ihmisillä on varmasti maitoon varaa joka maksaa 7 euroa litra, mutta ei sitä kukaan osta. Koska siinä ei ole mitään järkeä.
Laitettu jo.
Helsingissä tulee käytyä lähinnä vaan Kino engelissä ja Rivieralla.
Taisi olla eilen kun valittivat kun tulevat 2 metrin turvavälit saleihin.Mitä nyt saavuttavat kun säätävät kun leffaan tulee niin ei käteinen käy ? Lapset odottaneet pitkään sitä ,että leffaan pääsee.Taitaa olla salit aika tyhjiä.Niin ja käyhän muihinkin kauppoihin / kahviloihin käteinen.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:06"]
Anteeksi tökerö kysymykseni, mutta käykö täällä oikeesti pelkästään köyhiä? Oon vasta reilu parikymppinen ja aina on rahaa mennä leffaan...
Mulla on varaa ostaa kuukauden aikana kolme merkkilaukkua, mutta en tahdo maksaa liikaa jostain leffasta.
Ohis. Jätä yksi laukku ostamatta, niin käyt useamman vuoden leffoissa sillä hinnalla.
Toisaalta sarjalipuilla pääsee alle kympillä ja onhan elokuvan katsominen ihan eri juttu teatterissa kuin kotisohvalla. Ruudun koko, äänet ja miten leffaan tulee aidosti keskityttyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:06"]
Anteeksi tökerö kysymykseni, mutta käykö täällä oikeesti pelkästään köyhiä? Oon vasta reilu parikymppinen ja aina on rahaa mennä leffaan...Mulla on varaa ostaa kuukauden aikana kolme merkkilaukkua, mutta en tahdo maksaa liikaa jostain leffasta.
Ohis. Jätä yksi laukku ostamatta, niin käyt useamman vuoden leffoissa sillä hinnalla.
Miksi niitä rahoja tuhlaisi johonkin elokuvateatteriin.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta sarjalipuilla pääsee alle kympillä ja onhan elokuvan katsominen ihan eri juttu teatterissa kuin kotisohvalla. Ruudun koko, äänet ja miten leffaan tulee aidosti keskityttyä.
Sarjalipulla oli jotain merkitystä kun voimassaoloaika oli vuosi. Mutta nyt se on joitain kuukausia???
Suurimmalla osalla ihmisistä ne vanhenee käsiin.
Pääsette sitten eroon koko Finnkinosta.
Vierailija kirjoitti:
Kiinakino se on.
Käyn elokuvissa oikeastaan enää Virossa. Siellä ei maksa paljoa.
Vierailija kirjoitti:
Se on hyvä asia se!
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 10:43"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:41"] Miten voi olla mahdolista, että pääkaupunkiseudulla ei ole Finnkinolle kilpailijaa? Ja joo, tiedän, että lähiöissä on pari pikkuteatteria, mutta tarkoitan oikea kilpailijaa, jolla olisi iso monen salin teattereita? Miksi Finnkino on päässyt monopoliasemaan? [/quote] Sillä on ollut varaa ostaa kilpailijat pois. Elokuvateatterin pitäminen on todella kallista. Varsinkin siis sellaisen joka toimii koko ajan eikä mikään varausteatteri systeemi. Tuotto ptiää olla järjetöntä koska kulut ovat mielettömät. Koko ajan vaaditaan uusia järjestelmiä. Nytkin Suomen teatterit ovat jäljessä tekniikaltaan maailmaa. Vain muutamassa salissa on edes jotenkin uudenaikainen äänijärjestelmä. Ei voi edes kuvitella että täällä olisi Imax teatteri saati 3D sellainen. Ainoastaan jollakin isolla yrityksellä olisi varaa tulla kilpailemaan. Senkin pitäisi rakentaa useita teattereita että koko jutussa olisi järkeä. Mutta mihin? [/quote] Miten niin vaikeaa kuvitella 3D teattereita Suomeen? Onhan niitä ollut jo vuosia.
[/quote]
3D IMAX teatteri. VOISIT lukea tekstin.