Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitetaan Finnkino boikottiin!

Vierailija
11.04.2015 |

Kun lippu maksaa 13 euroa, niin en TODELLAKAAN halua katsoa varttia mainoksia.

Kommentit (96)

Vierailija
61/96 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi täällä räkälässä ei Finnkinoja näy. Liput maksaa teatterissa 9-10 euroa, 3d 11e ja mainoksia ei todellakaan tule kymmentä minuuttia.

Vierailija
62/96 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kino Sheryl Arabianrannassa, ei mainoksia, liput 7-10 e!!!! Ja ääni sopivan kovalla myös lapsille ja mullakaan ei soi korvat leffan jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/96 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykissä maksoi 16,5 dollaria.

Vierailija
64/96 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:06"]Anteeksi tökerö kysymykseni, mutta käykö täällä oikeesti pelkästään köyhiä? Oon vasta reilu parikymppinen ja aina on rahaa mennä leffaan...
[/quote]

Lukutaito? Eihän Ap sanonut että ei ole rahaa käydä leffassa. Vituttaa vaan maksaa mainoksista kun niitä voi katsoa kotonakin ilmaiseksi.

Vierailija
65/96 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:02"]

[/quote]

Ilman mainoksia lippu olisi paljon kalliimpi. Mite ajattelit 13 eurolla maksaa kaikkien työntekijöiden palkat Ja tilat yms.

Vierailija
66/96 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:06"]

Anteeksi tökerö kysymykseni, mutta käykö täällä oikeesti pelkästään köyhiä? Oon vasta reilu parikymppinen ja aina on rahaa mennä leffaan...

[/quote]Sä varmaan tykkäät ostaa itsellesi myös törkeän kalliin paidan ja sinulle on ihan ok, että selässä on Markun hinauksen mainos, hihassa mainostetaan Teijan kukkaa ja rinnassa komeilee Autopoikien mainos?

Vierailija
67/96 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

FINNKINO kohtelee työntekijöitään ala-arvoisesti, itse boikotoin puljua siksi. Laittomia irtisanomisia yms. Löytyy enemmän kuin laki sallii. Lipputuloilla kerätään asianajaja-kuluja jotta riistäminen saa jatkua.

Vierailija
68/96 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 08:44"]Nykissä maksoi 16,5 dollaria.
[/quote]

Itse maksoin 13$ Harlemin Magic Johnsonissa... Aika tyyristä sielläkin.

Vierailija
69/96 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 15:02"]

Olen muutaman kerran taktikoinut eli mennyt 10 min. myöhässä leffaan. Ja jumalauta mikä mäkätys! Täällä on jo ovet kiinni, mainokset pyörii jo, häiritset muita asiakkaita jne. Ja muut katsojat valittaa kun pitää nostaa persettä penkistä että pääsen ohi. Siellä katsomossa on paikkanumerot joista ei jousteta. Eli menen siis ajoissa paikalle nykyään. Käyn pari kertaa vuodessa nykyään elokuvissa joten se mainosrumba ei niin haittaa. Kerkee ainakin päivittää facebookin :)

[/quote]

UP

Vierailija
70/96 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 11:10"]

Oi, lopetin säännöllisen leffassa käymisen suurinpiirtein silloin, kun Helsingin Andorra lopetti. Siellä ei ollut mainoksia, leffat olivat laatukamaa ja kukaan katsomossa ei rapistellut karkkipusseja. En tosiaankaan viitsi maksaa 10+ euroa siitä, että saan katsoa aluksi yli 15min mainoksia ja sen jälkeen koko leffan ajan yrittää kuulla elokuvan äänimaailmaa muiden katsojien ruokailuäänten takaa.. Miksi edes leffateatterilla myydään rapisevia karkkipusseja ja naposteltavia? Minulle elokuva on kuvaan ja ääneen perustuva taideteos, missä jokainen ääni ja leikkaus on harkittu ja hiottu. En seuraa pelkästään juonen kulkua. Siksi katson leffat nykyään kotona. Harmi, koska leffateatterissa kokemus olisi toinen. En vaan jaksa mennä enää sinne kiukustumaan.

[/quote]

Andorra oli ihan huippu!

Mulla oli joskus 90-luvulla elokuvissa käyminen vähän kuin harrastuksena, aina odotin jotain tiettyä indietyyppistä elokuvaa, ja kävin just andorrassa, engelissa.

Viimeksi kävin nyt katsomassa sen the grand beauty elokuvan maximissa, siinä oli vähän ennen vanhaista tunnelmaa, ei mamulaumoja huutamassa, ei kännykän räplääjiä, kaikki nauttivat siitä elokuvasta.

Vierailija
71/96 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 10:49"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 11:10"]

Oi, lopetin säännöllisen leffassa käymisen suurinpiirtein silloin, kun Helsingin Andorra lopetti. Siellä ei ollut mainoksia, leffat olivat laatukamaa ja kukaan katsomossa ei rapistellut karkkipusseja. En tosiaankaan viitsi maksaa 10+ euroa siitä, että saan katsoa aluksi yli 15min mainoksia ja sen jälkeen koko leffan ajan yrittää kuulla elokuvan äänimaailmaa muiden katsojien ruokailuäänten takaa.. Miksi edes leffateatterilla myydään rapisevia karkkipusseja ja naposteltavia? Minulle elokuva on kuvaan ja ääneen perustuva taideteos, missä jokainen ääni ja leikkaus on harkittu ja hiottu. En seuraa pelkästään juonen kulkua. Siksi katson leffat nykyään kotona. Harmi, koska leffateatterissa kokemus olisi toinen. En vaan jaksa mennä enää sinne kiukustumaan.

[/quote]

Jaa.......

Andorra oli ihan huippu!

Mulla oli joskus 90-luvulla elokuvissa käyminen vähän kuin harrastuksena, aina odotin jotain tiettyä indietyyppistä elokuvaa, ja kävin just andorrassa, engelissa.

Viimeksi kävin nyt katsomassa sen the grand beauty elokuvan maximissa, siinä oli vähän ennen vanhaista tunnelmaa, ei mamulaumoja huutamassa, ei kännykän räplääjiä, kaikki nauttivat siitä elokuvasta.

[/quote]

Vierailija
72/96 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten vituttaa Tennispalatsissa somalit. Ei kiinnosta yhtään maksaa 15 euroa viikonlopun 3D-leffasta kun samaan hintaan saa kuunnella somaliporukan "hassunhauskoja" letkautuksia koko leffan ajan.

Vierailija
73/96 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 08:50"]

[/quote]

Ilman mainoksia lippu olisi paljon kalliimpi. Mite ajattelit 13 eurolla maksaa kaikkien työntekijöiden palkat Ja tilat yms.

[/quote]

Miten sitten on mahdollista, että Vantaalla on elokuvateatteri, jossa ei ole mainoksia, mutta liput ovat halvempia kuin Finnkinolla??

Vierailija
74/96 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Jaa, että yksi katsojako siellä sitten vaan käy, jos yhden lipun hinnalla pitää maksaa kaikkien työntekijöiden palkat ja tilat?

Vierailija
75/96 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 09:45"]

[/quote]

[/quote]

Miten sitten on mahdollista, että Vantaalla on elokuvateatteri, jossa ei ole mainoksia, mutta liput ovat halvempia kuin Finnkinolla??

[/quote]

Riippuu kuulee teatterin tasosta. Mikäköhän tälläinen teatteri muka on? Joka siis näyttää oikeita elokuvia eikä mitään B-luokan leffoja. 

Vierailija
76/96 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 08:41"]

Kino Sheryl Arabianrannassa, ei mainoksia, liput 7-10 e!!!! Ja ääni sopivan kovalla myös lapsille ja mullakaan ei soi korvat leffan jälkeen.

[/quote]

Eihän siellä edes mene mitään oikeita elokuvia. En edes uskalla ajatella elokuvan teknillistä tasoa. 

Vierailija
77/96 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:12"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:06"]

Anteeksi tökerö kysymykseni, mutta käykö täällä oikeesti pelkästään köyhiä? Oon vasta reilu parikymppinen ja aina on rahaa mennä leffaan...

[/quote]

Mutta monestiko siellä käyt vuodessa? Minä kuotenkin käyn monta kymmentä kertaa vuodessa leffassa niin siksi en ikinä suostuisi maksamaan täyttä hintaa lipuista. 

[/quote]
Mä olen kans 20 ja käyn leffassa 10-20 kertaa vuodessa, riippuu ihan siitä onko katsottavia leffoja ja aina on varaa, vaikka olen opiskelija ja tulot ei tosiaankaan päätä huimaa.

Vierailija
78/96 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:41"]

Miten voi olla mahdolista, että pääkaupunkiseudulla ei ole Finnkinolle kilpailijaa? Ja joo, tiedän, että lähiöissä on pari pikkuteatteria, mutta tarkoitan oikea kilpailijaa, jolla olisi iso monen salin teattereita? Miksi Finnkino on päässyt monopoliasemaan?

[/quote]

Sillä on ollut varaa ostaa kilpailijat pois. Elokuvateatterin pitäminen on todella kallista. Varsinkin siis sellaisen joka toimii koko ajan eikä mikään varausteatteri systeemi. Tuotto ptiää olla järjetöntä koska kulut ovat mielettömät. Koko ajan vaaditaan uusia järjestelmiä.

Nytkin Suomen teatterit ovat jäljessä tekniikaltaan maailmaa. Vain muutamassa salissa on edes jotenkin uudenaikainen äänijärjestelmä. Ei voi edes kuvitella että täällä olisi Imax teatteri saati 3D sellainen. 

Ainoastaan jollakin isolla yrityksellä olisi varaa tulla kilpailemaan. Senkin pitäisi rakentaa useita teattereita että koko jutussa olisi järkeä. Mutta mihin? 
[/quote]
Miten niin vaikeaa kuvitella 3D teattereita Suomeen? Onhan niitä ollut jo vuosia.

Vierailija
79/96 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappeenrantaan on tulossa finnkino, mutta niin kauan kuin perinteikäs yksityinen on olemassa, käymme siellä.

Vierailija
80/96 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, lopetin säännöllisen leffassa käymisen suurinpiirtein silloin, kun Helsingin Andorra lopetti. Siellä ei ollut mainoksia, leffat olivat laatukamaa ja kukaan katsomossa ei rapistellut karkkipusseja.

En tosiaankaan viitsi maksaa 10+ euroa siitä, että saan katsoa aluksi yli 15min mainoksia ja sen jälkeen koko leffan ajan yrittää kuulla elokuvan äänimaailmaa muiden katsojien ruokailuäänten takaa.. Miksi edes leffateatterilla myydään rapisevia karkkipusseja ja naposteltavia? Minulle elokuva on kuvaan ja ääneen perustuva taideteos, missä jokainen ääni ja leikkaus on harkittu ja hiottu. En seuraa pelkästään juonen kulkua. Siksi katson leffat nykyään kotona. Harmi, koska leffateatterissa kokemus olisi toinen. En vaan jaksa mennä enää sinne kiukustumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi