Laitetaan Finnkino boikottiin!
Kun lippu maksaa 13 euroa, niin en TODELLAKAAN halua katsoa varttia mainoksia.
Kommentit (96)
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:19"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:06"]
Yrityslipuilla leffa maksaa 7,50 €. Lälläsläääää
[/quote]
Turhaa lällätät. Tuohon hintaan pääsee myös keskellä päivää, ja ennen kuin joku tulee sanomaan, ettei työssäkäyvä voi päivällä, niin tiedoksi, ettei kaikkien työ ole 8-16.
[/quote]
Niin pääseekin ja silloin ei noita lippuja kannatakaan käyttää vaan ilta- ja viikonloppunäytöksissä. Olen muuten monesti ollut päivänäytöksissä ainoa katsoja. =)
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:08"]
Pari leffamainosta ennen elokuvan alkua on OK ja vanha perinne. MUTTA nykyään siellä tulee kaikkea muuta sontaa niin paljon, että eipä kiinnosta mennä katsomaan. Iso telkkari + bluray on paljon parempi vaihtoehto. Eikä tarvitse katsoa mainoksia yhtään.
[/quote]
Miksi et tule myöhemmin sinne teatteriin?
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:17"]
Jos niitä mainoksia ei olisi, liput olisivat vielä kalliimmat.
[/quote]
Miksi Myyrmäessä on sitten elokuvateatteri, jossa ei ole mainoksia ja jossa on Finnkinoa halvemmat hinnat?
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:11"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:05"]Minä en käy enää elokuvissa koska lippujen hinnat ovat riistäytyneet käsistä. Ostan haluamani leffan myöhemmin käytettynä dvd-julkaisuna parilla eurolla Huutonetistä. [/quote] Miksi?Kaikki leffat saa ilmaiseksikin.
[/quote]
Kaikki ei ole rikollisia
Mene aikasempiin näytöksiin (vai onko enää arkena ennen klo 17 halvemmat hinnat) tai mene myöhässä.
Jos haluaa mennä leffateatteriin mihin voin mennä, jos boikotoin Finnkinoa?
Olen asunut pääkaupunkiseudulla melko tasan kymmenen vuotta ja sinä aikana olen käynyt noin parikymmentä kertaa elokuvissa ja niistä kaksi on Finnkinon teatterissa. Käyn Tikkurilan Bio grandissa. Yritän muutenkin suosia pieniä toimijoita ja karttaa ketjuja.
Muissa maissa nauretaan suomalaisille, jotka jonottaa salin ulkopuolella jo 15 min ennen leffan esitysaikaa. Jopa Ruotsissa kaikki menee sinne 10-15 min alkamisajan jälkeen, ettei tartte kattoa niitä mainoksia. Suomalaisten on vaan pakko mennä joka paikkaan ajoissa. :)
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:23"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:11"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:05"]Minä en käy enää elokuvissa koska lippujen hinnat ovat riistäytyneet käsistä. Ostan haluamani leffan myöhemmin käytettynä dvd-julkaisuna parilla eurolla Huutonetistä. [/quote] Miksi?Kaikki leffat saa ilmaiseksikin.
[/quote]
Kaikki ei ole rikollisia
[/quote]
Pah ketä kiinostaa jotkut tekijänoikeudet.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:27"]Muissa maissa nauretaan suomalaisille, jotka jonottaa salin ulkopuolella jo 15 min ennen leffan esitysaikaa. Jopa Ruotsissa kaikki menee sinne 10-15 min alkamisajan jälkeen, ettei tartte kattoa niitä mainoksia. Suomalaisten on vaan pakko mennä joka paikkaan ajoissa. :)
[/quote]
Ärsyttää sinun kaltaiset huonoitsetuntoiset suomalaiset joiden täytyy tätä omaa huonouttaan aina ihan ulkomaita myöten mainostaa. Ja sitten vielä ihmetellään että miksi suomalaisille nauretaan siitä sun tästä. Tiedoksi: kukaan ei ulkomailla tiedä tai välitä milloin suomalaiset leffateatteriin menevät.
Mä en mene enää Tennispalatsin Finnkinoon koska saan sieltä päänsäryn ja korvat vinkuu monta tuntia vielä leffan jälkeen kun ne äänentoistot on viritelty aina IHAN TÄYSILLE sama mitä leffaa käy katsomassa! :((( Eikö desibelitasossa ole sitä paitsi jokin laki että mitä se ei saisi ylittää noissa?
Joo, en mäkään oo käynyt vuosiin leffassa, kun ei ole varaa edes siihen yhteen lippuun.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:21"]
[/quote]
Turhaa lällätät. Tuohon hintaan pääsee myös keskellä päivää, ja ennen kuin joku tulee sanomaan, ettei työssäkäyvä voi päivällä, niin tiedoksi, ettei kaikkien työ ole 8-16.
[/quote]
Niin pääseekin ja silloin ei noita lippuja kannatakaan käyttää vaan ilta- ja viikonloppunäytöksissä. Olen muuten monesti ollut päivänäytöksissä ainoa katsoja. =)
[/quote]
Yksinkö siellä leffassa käyt?
Mua ei ärsytä mainokset leffan alussa sinänsä, varsinkin trailereita katson oikein mielellään. Se ärsyttää että ne mainokset on nykyään ne ihan samat mainokset mitkä pyörii jatkuvalla syötöllä myös tv:ssä. Olisi edes erilaisia/erityyppisiä mainoksia niin jaksaisi ehkä katsoakin.
En tykkää mennä kuitenkaan myöhässä mihinkään.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Minä en menisi illalla vaikka saisin ilmaisen lipun.
Omalle kohdalle ei ole koskaan osunut ip-näytöstä, jossa olisin ainoa katsoja. Aina siellä vähintään yksi on minun lisäkseni. Viime tostaina klo 11 oli kuusi katsojaa. Ehkä väkeä oli lomalla pääsiäisen takia.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:29"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:23"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:11"] [quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:05"]Minä en käy enää elokuvissa koska lippujen hinnat ovat riistäytyneet käsistä. Ostan haluamani leffan myöhemmin käytettynä dvd-julkaisuna parilla eurolla Huutonetistä. [/quote] Miksi?Kaikki leffat saa ilmaiseksikin. [/quote] Kaikki ei ole rikollisia [/quote] Pah ketä kiinostaa jotkut tekijänoikeudet.
[/quote]
Ketä kiinnostaa sinun oikeudet? Ei ketään.
Miten voi olla mahdolista, että pääkaupunkiseudulla ei ole Finnkinolle kilpailijaa? Ja joo, tiedän, että lähiöissä on pari pikkuteatteria, mutta tarkoitan oikea kilpailijaa, jolla olisi iso monen salin teattereita? Miksi Finnkino on päässyt monopoliasemaan?
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:39"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Yksinkö siellä leffassa käyt?
[/quote]
Miksi en kävisi? Aamupäivän näytöksestä ehtii töihin iltavuoroon kätevästi. Käyn kyllä leffassa myös perheen ja kavereiden kanssa mutta noi leffakäynnit ajoittuvat useimmiten iltoihin ja viikonloppuihin.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:41"]
Miten voi olla mahdolista, että pääkaupunkiseudulla ei ole Finnkinolle kilpailijaa? Ja joo, tiedän, että lähiöissä on pari pikkuteatteria, mutta tarkoitan oikea kilpailijaa, jolla olisi iso monen salin teattereita? Miksi Finnkino on päässyt monopoliasemaan?
[/quote]
Sillä on ollut varaa ostaa kilpailijat pois. Elokuvateatterin pitäminen on todella kallista. Varsinkin siis sellaisen joka toimii koko ajan eikä mikään varausteatteri systeemi. Tuotto ptiää olla järjetöntä koska kulut ovat mielettömät. Koko ajan vaaditaan uusia järjestelmiä.
Nytkin Suomen teatterit ovat jäljessä tekniikaltaan maailmaa. Vain muutamassa salissa on edes jotenkin uudenaikainen äänijärjestelmä. Ei voi edes kuvitella että täällä olisi Imax teatteri saati 3D sellainen.
Ainoastaan jollakin isolla yrityksellä olisi varaa tulla kilpailemaan. Senkin pitäisi rakentaa useita teattereita että koko jutussa olisi järkeä. Mutta mihin?
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:48"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:41"]
[/quote]
Sillä on ollut varaa ostaa kilpailijat pois. Elokuvateatterin pitäminen on todella kallista. Varsinkin siis sellaisen joka toimii koko ajan eikä mikään varausteatteri systeemi. Tuotto ptiää olla järjetöntä koska kulut ovat mielettömät. Koko ajan vaaditaan uusia järjestelmiä.
Nytkin Suomen teatterit ovat jäljessä tekniikaltaan maailmaa. Vain muutamassa salissa on edes jotenkin uudenaikainen äänijärjestelmä. Ei voi edes kuvitella että täällä olisi Imax teatteri saati 3D sellainen.
Ainoastaan jollakin isolla yrityksellä olisi varaa tulla kilpailemaan. Senkin pitäisi rakentaa useita teattereita että koko jutussa olisi järkeä. Mutta mihin?
[/quote]
Itseä ihmetyttää, että miten mikään taho ei puuttunut siihen, kun kinopalatsi ja sellon teatterin myytiin Finnkinolle. Eikö tällainen monopoliaseman syntyminen ole mahdollista jonkin kilpailuviranomaisen estää?
[/quote]