Olen kehittänyt hoidon, jolla pahakin akne paranee yhdessä yössä.
Tarvitset vain pullollisen Illodin-suuvettä ja tuubin Valcrema-antiseptista salvaa.
Kostuta pumpulituppo Illodin-suuveteen ja pyyhi kasvot illalla huolellisesti. Voi hieman poltella aluks muttei se oo vaarallista. Sitten levität Valcrema-voidetta yöks kasvoihin ja menet nukkumaan.
Aamulla akne on kadonnut.
Toimii, voin kokemuksesta sanoa!
M40
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 20:27"]
Tarvitset vain pullollisen Illodin-suuvettä ja tuubin Valcrema-antiseptista salvaa.
Kostuta pumpulituppo Illodin-suuveteen ja pyyhi kasvot illalla huolellisesti. Voi hieman poltella aluks muttei se oo vaarallista. Sitten levität Valcrema-voidetta yöks kasvoihin ja menet nukkumaan.
M40
[/quote]
Mä voin kokemuksesta sanoa, että paha akne vaikuttaa muuallakin kuin kasvoissa. Luulen siis, ettet ole vaikeaa aknea nähnytkään.
Paikallisiin 7392finneihin auttaa apteekista alle kympillä saatava zinkosal-voide. Pestylle iholle yöksi kerros, ja aamulla pinki on ihan pikkuriikkinen. Olen käyttänyt useamman vuoden ja aina toimii.[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 20:27"]
M40
[/quote]
Mä voin kokemuksesta sanoa, että paha akne vaikuttaa muuallakin kuin kasvoissa. Luulen siis, ettet ole vaikeaa aknea nähnytkään.
[/quote]
Mä laitan finniin raakaa teepuuöljyä. Sitä ei suositella kun on niin voimakasta, mutta mulla ei ole ollut ongelmaa ja oikein kipeät tulehtuneet paiseetkin on aamulla parempia.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 20:49"]valcremaa ei valmisteta enää.
[/quote]
Harmi. Se oli tosi toimivaa tavaraa :)
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 20:43"]Mutta pysyykö poissa?
Minulla on parempi resepti: täysin sokeriton ja maidoton ruokavalio. Tepsii melkein kaikkiin aknepotilaisiin. Voi kestää muutaman viikon, kun iho klaaraantuu, mutta sitten ne ihotulehdukset pysyvätkin poissa.
[/quote]
Tähän uskon. Itselläni aknea hartioissa ja alaselässä ja tutkinut kovasti minkälaisella ruokavaliolla tulisi muutosta. Ruokavalioni on siis muuttunut radikaalistikin dieetistä toiseen, jotta eron huomaisi varmasti. Vielä en ole pystynyt kokonaan sokeria jättämään (karkit, olut/siideri, siis juon keskimäärin yhden oluen tai siiderin/viikko), mutta huomannut erään mielenkiintoisen seikan: Jos syön perunalastuja pussillisen parina/kolmena päivänä peräkkäin, akne ei lisäänny eikä kutia, mutta jos syön pussillisen karkkia, alkaa hartiani kutista vuorokauden päästä, näpyt alkavat nousta ja viimeistään kahden vuorokauden päästä onkin jo paiseita.Yök. ...Että sellanen on muuten niin nätin naisen ikävä salaisuus, kun ei ole koskaan voinut edes kesän hellemekkoja pitää.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 20:43"]Mutta pysyykö poissa?
Minulla on parempi resepti: täysin sokeriton ja maidoton ruokavalio. Tepsii melkein kaikkiin aknepotilaisiin. Voi kestää muutaman viikon, kun iho klaaraantuu, mutta sitten ne ihotulehdukset pysyvätkin poissa.
[/quote]
Tähän uskon. Itselläni aknea hartioissa ja alaselässä ja tutkinut kovasti minkälaisella ruokavaliolla tulisi muutosta. Ruokavalioni on siis muuttunut radikaalistikin dieetistä toiseen, jotta eron huomaisi varmasti. Vielä en ole pystynyt kokonaan sokeria jättämään (karkit, olut/siideri, siis juon keskimäärin yhden oluen tai siiderin/viikko), mutta huomannut erään mielenkiintoisen seikan: Jos syön perunalastuja pussillisen parina/kolmena päivänä peräkkäin, akne ei lisäänny eikä kutia, mutta jos syön pussillisen karkkia, alkaa hartiani kutista vuorokauden päästä, näpyt alkavat nousta ja viimeistään kahden vuorokauden päästä onkin jo paiseita.Yök. ...Että sellanen on muuten niin nätin naisen ikävä salaisuus, kun ei ole koskaan voinut edes kesän hellemekkoja pitää.
[/quote]
Ja lisäyksenä vielä, että maitotuotteet jätin pois jo vuosia sitten ja nyt rukiin. Vielä kun tuo sokeri jäisi edes vähäksiaikaa kokonaan, niin pienet repsahdukset eivät haittaisi elämää, kun kerran kunnolla parantunut.
Akne lähtee juu, mutta mitä sitten?
Melanooma?
Mutta pysyykö poissa?
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 20:43"]
Mutta pysyykö poissa?
[/quote]
Paljonko saa käyttää sokeria ja maitoa?
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 20:45"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 20:43"]
Mutta pysyykö poissa?
[/quote]
Paljonko saa käyttää sokeria ja maitoa?
[/quote]
Minun kokemukseni mukaan raffinoituja sokereita ei yhtään, ja maitotuotteista vain kypsiä juustoja.
valcremaa ei valmisteta enää.