Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä kuntosalien sulkeminen on kaikkein rankinta mitä tähän mennessä vastaan tullut

Vierailija
27.12.2021 |

Tällä hetkellä tuolla on tosi kylmä ilma ulkoilla, ei voi perustaa kaikkea sillä oletukselle, että voi siirtyä liikkumaan ulkona.
Itselläni on myös rentoutuskeinona käydä kuntosalin saunassa, kun se jää pois, on yksi keino stressinhallintaan vähemmän.
En ymmärrä, miksi pitää vähätellä toisten tilannetta tässä asiassa.

Kommentit (169)

Vierailija
21/169 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivotaanpa yhdessä kaikki nyt, että pääset teholle Koronan kanssa, saattaa olla, että hiukan asenteesi muuttuu.

Arvelen sen olevan hyvin epätodennäköistä, koska kaksi rokotusta estävät vakavampaa tautimuotoa ja en kuulu mihinkään riskiryhmään, jolla olisi sen puolesta mahdollisuus saada vakavampi tautimuoto.

Ja tietenkin ymmärrän asian toisenkin puolen, tällä palstalla vain ei saa juuri empatiaa sille, jos kokee rajoitustoimet rankkoina ja siitähän tässä avauksessa on kyse. ap

Vierailija
22/169 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minuakin harmittaa, mutta ei tähän kuole.

Nyt puhutaan kuitenkin todennäköisesti vain viikoista. Lihaskunto todennäköisesti hieman heikkenee, mutta palautuu kyllä aikanaan.

Pakkasetkaan eivät jatku loputtomiin. Eipä silti, ei ulkoilu salitreeniä korvaa, ainakaan itselläni. Lenkkeily ei kasvata lihasta, salillakäynti kasvattaa.

Mutta tärkeintä tässä tilanteessa on tehdä edes jotakin.

Niin, tässä nakertaa sekin, että sulku voi jatkua kahden viikon jälkeen. Muutenhan kaksi viikkoa on aika, jossa lihaskunto tai kunto yleensä ei vielä mene.

Tässä on rankkaa sekä se, että pitää olla vain yksin kotona ilman kontakteja ja liikkumisen vähentäminen. Iskee asioihin, jotka pitävät minut kunnossa. ap

Miksi sun pitää olla kotona ilman kontakteja? Oletko saanut muut ohjeistukset kuin muu väestö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/169 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lihashermosairaus ja tasapainovaikeuksia, sekä useita lieviä välilevynpullistumia ym. muutoksia selkärangassa. En käytännössä voi ollenkaan kävellä ulkona. Ainoa sopiva liikuntamuoto on fysiatrian erikoislääkärin suunnittelema salitreeni.

Jos käytte aamulla/ aamupäivisin uimahalleissa ja kuntien ylläpitämissä kuntosaleissa, huomaatte että valtaosa asiakkaista on kaltaisiani terveysongelmista kärsiviä ja ikäihmisiä joilla ei ole juuri muuta vaihtoehtoa liikunnan harrastamiseen.

Kaikki ei ole nuoria ja terveitä! Ja juuri niille, jotka eivät ole, on fyysisen toimintakyvyn ylläpitäminen kaikista tärkeintä!

Vierailija
24/169 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyrmistynyt ja shokissa tästä kuntosaligeissistä, kakka tulee housuihin ja oksennuttaa!

Vierailija
25/169 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi on eniten pahinta kaikesta!

Vierailija
26/169 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Visualisoikaa mielessänne talvisodan sotilaat neljänkymmenen asteen pakkasessa nilkat paljaana pikkuisissa balettitossuissa trendihuivi kaulassa heiluttelemassa käsiään ja hokemassa "siis mä en niinku kestä et ei niinku pääse kuntosalille muutamaan päivään mä niiiiin hajoon mä en kestä!!".

Kuulehan, talvisodassa käytettiin esimerkiksi amfetamiinia ja jäätiin koukkuun aineisiin, jotka nykyluokituksella ovat huumeita. Kyllä pakkasesta siis selvittiin, mutta aika kova hinta oli.

Vierailija
27/169 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän MaRa sanoo asiasta?

Vierailija
28/169 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt puhutaan kuitenkin todennäköisesti vain viikoista. Lihaskunto todennäköisesti hieman heikkenee, mutta palautuu kyllä aikanaan.

Pakkasetkaan eivät jatku loputtomiin. Eipä silti, ei ulkoilu salitreeniä korvaa, ainakaan itselläni. Lenkkeily ei kasvata lihasta, salillakäynti kasvattaa.

Niin, tässä nakertaa sekin, että sulku voi jatkua kahden viikon jälkeen. Muutenhan kaksi viikkoa on aika, jossa lihaskunto tai kunto yleensä ei vielä mene.

Tässä on rankkaa sekä se, että pitää olla vain yksin kotona ilman kontakteja ja liikkumisen vähentäminen. Iskee asioihin, jotka pitävät minut kunnossa. ap

Miksi sun pitää olla kotona ilman kontakteja? Oletko saanut muut ohjeistukset kuin muu väestö?

No ei kaverit tapaa, jos tartunnat on koholla ja ei voida tavata kahviloissa ym. Ja turha tuonne ulkoilutreffejäkään ehdottaa. Olen sitten vaan kotona yksin. ap

Vierailija
29/169 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko kuntosaleilla alkaa välittää alkonarkeille aineita niin voisivat olla auki?

Vierailija
30/169 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

wtf? käyn jokaikinen päivä lenkillä, vaikka -20 pakkasta. tarpeeks kun on päällä niin hiestä märkänä saa kävellä. lenkin jälkeen kuin suihkusta tullut kun hiukset ihan litimärät hiestä. tekosyitä, tekosyitä ettei muka ulos voi lähteä.

Eihän se kelpaa, kun se ei maksa mitään🤑🤑🤑

Vierailija
31/169 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kaverit tapaa, jos tartunnat on koholla ja ei voida tavata kahviloissa ym. Ja turha tuonne ulkoilutreffejäkään ehdottaa. Olen sitten vaan kotona yksin. ap

Ok. No, asiat voi tehdä tietysti just niin vaikeiksi kuin itse haluaa.

Vierailija
32/169 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Kyllä mä ja mun ystävät osataan ihan kyläillä toistemme luona. Näin on tehty koko korona-aika kun ketään ei jännitä k.o. pöpö. Eipä sillä, kukaan ei ole saanut tartuntaa.

Vierailija
33/169 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

wtf? käyn jokaikinen päivä lenkillä, vaikka -20 pakkasta. tarpeeks kun on päällä niin hiestä märkänä saa kävellä. lenkin jälkeen kuin suihkusta tullut kun hiukset ihan litimärät hiestä. tekosyitä, tekosyitä ettei muka ulos voi lähteä.

Mulla taas osa kropasta kylmettyy, kun on tarpeeksi kylmä. Vaikka olisi lämmintä päällä. Täällä pk-seudulla on tosi raaka ilma ulkona. Se tuntuu erilaiselta kuin se sisämaan -20 astetta. En siis ajatellut nyt jäädä neljän seinän sisälle, mutta kieltämättä haastavalta tuntuu. ap

Voi luoja, PUE TARPEEKS PÄÄLLE. Asun Helsingissä, aina pystyny käymään lenkillä säässä kun säässä

Sitäpaitsi huomisesta lähtien koko viikoksi on Helsinkiin luvattu max -4. 

Mutta joo, aika helpolla on ap elämässään päässyt, jos tämä on rankinta elämässä.

Vierailija
34/169 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ns. ”kelmutusta”, elikkä jos kumppani löytyy, niin pyydät häntä elmukelmuttamaan paljaan ihon piiloon. Tähän päälle sitten normaalit kerrastot. Kyllä pysyy lämpimänä kun ei kostea ilma pääse näpsimään läpi. Kelmut voi sitten kuoria keväällä kun ilmat hieman lauhtuu.

Itse olen jo toista kuukautta kelmutettuna ja täytyy sanoa että ulkona tulee kävellessä melkein hiki! Foliokin käy hätätilanteessa, mutta rapisee ikävästi.

Vierailija
35/169 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella rankkaa.  Onneksi tämä on rankinta, mitä olet kohdannut.  Ajattele, jos olisit ne*keri koulussa persunuorten keskellä - kidutusta.  Tai jos sulla menisi pissat housuun.  Se se vasta rankkaa olisikin!

Mun elämäni on ollut paljon kovempaa.  Kerran hampaitani piti kiillottaa, ajatteleppa sitä.  Toisella kerralla kengänpohjallinen oli rutussa.  Kolmannella kerralla unohdin avaimeni sisälle ja jouduin soittamaan huoltofirmaan.  Ihmiselle tulee elämässä vastaan koettelemuksia mutta ne kasvattavat.

Koronasulku kestää sen 3 viikkoa.  Voit treenata sinä aikana lihaskuntoa rikkomalla 5G-tukiasemia.  Tuleepahan samalla tehtyä "aatteellista työtä".

Vierailija
36/169 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas osa kropasta kylmettyy, kun on tarpeeksi kylmä. Vaikka olisi lämmintä päällä. Täällä pk-seudulla on tosi raaka ilma ulkona. Se tuntuu erilaiselta kuin se sisämaan -20 astetta. En siis ajatellut nyt jäädä neljän seinän sisälle, mutta kieltämättä haastavalta tuntuu. ap

Voi luoja, PUE TARPEEKS PÄÄLLE. Asun Helsingissä, aina pystyny käymään lenkillä säässä kun säässä

Mutta joo, aika helpolla on ap elämässään päässyt, jos tämä on rankinta elämässä.

Teen stressaavaa työtä. Kun arjestani pudotetaan pois stressiä lieventäviä keinoja, se tekee arjestani rankempaa. Lisäksi pitää olla yksin kotona, mikä tekee minut höperöksi. ap

Vierailija
37/169 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella rankkaa.  Onneksi tämä on rankinta, mitä olet kohdannut.  Ajattele, jos olisit ne*keri koulussa persunuorten keskellä - kidutusta.  Tai jos sulla menisi pissat housuun.  Se se vasta rankkaa olisikin!

Mun elämäni on ollut paljon kovempaa.  Kerran hampaitani piti kiillottaa, ajatteleppa sitä.  Toisella kerralla kengänpohjallinen oli rutussa.  Kolmannella kerralla unohdin avaimeni sisälle ja jouduin soittamaan huoltofirmaan.  Ihmiselle tulee elämässä vastaan koettelemuksia mutta ne kasvattavat.

Koronasulku kestää sen 3 viikkoa.  Voit treenata sinä aikana lihaskuntoa rikkomalla 5G-tukiasemia.  Tuleepahan samalla tehtyä "aatteellista työtä".

Miksi koet tarvetta olla näin ilkeä?

Vierailija
38/169 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole lihakset eikä voimatasot lähellekään palautuneet viime kevään salien sulkemisesta.

Vierailija
39/169 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen stressaavaa työtä. Kun arjestani pudotetaan pois stressiä lieventäviä keinoja, se tekee arjestani rankempaa. Lisäksi pitää olla yksin kotona, mikä tekee minut höperöksi. ap

Sun täytyy kehittää uusia tapoja rentoutua.

Vierailija
40/169 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi täällä Kainuussa salit ja uimahalli on auki koronankin aikana ja 1 kk kuntosaliuintikortti työttömälle maksaa 35 e ja on kunnon saunat javesihieronta, lisäksi niin vähän uimareita ja salillä käyviä että usein saa päivällä ottaa ihan oman radan ja 50 m allas

ai että tää on IHANAAA!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi