Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi vee minkälainen tunti on takana.

Vierailija
16.09.2006 |

Suunnilleen tunti sitten meidän 1v 10kk vanha tyttömme parkaisi ja menin katsomaan. Ei ole mitenkään epätavallista, että herää tähän aikaan, ja menin nukuttamaan takaisin unilleen. Vaati maitoa, enkä antanut. Itki ja kitisi, ajattelin että kitisee koska ei saa maitoa. Itku vain ei loppunut. Välillä tyyntyi ja sitten taas meni melkein hysteeriseksi. Kolme kertaa luulin tytön nukkuvan ja olin lähdössä pois huoneesta, ja taas itku alkoi.

Lopulta aloin hermostua. Sanoin, että huuda sitten ja olin lähdössä pois. Mies tuli ovella vastaan vihaisena ja sanoi " mitä sä sitä oikein huudatat" , ja _tönäisi_ minua olkapäällään ovea vasten. Sanoin, että mikään ei auta vaan tyttö huutaa, mutta mies ei uskonut, luuli että huvikseni huudatan. o_O

Mies otti tytön syliinsä, ja tyttö oksensi pitkin eteisen mattoja. Siinä menikin sitten puoli tuntia niitä siivotessa, ja tytön vaatteetkin piti vaihtaa. Oksennettuaan se kyllä nukahti äkkiä uudestaan.

Ottaa päähän se, että mies kehtaa käyttäytyä noin. Mitä helvettiä minä sille voin, että lapsi on kipeä?!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusithan kipeyden vasta, kun oksensi ja sitä ennen hermostuit ja huusit pienelle ja olit jättämässä yksin. JULMAA! Vikaa on sinussa, ei miehessäsi

Vierailija
2/9 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että käyttytyykö miehesi useinkin uhkaavasti sinua kohtaan? Toki lapsen huuto kiristää tunteita puolin ja toisin, mutta tuo fyysisyys.. tuli itselle huonoja muistoja, sen takia kysyin.

Toivottavasti pieni paranee pian!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kitisi ja kitisi, jolloin _sanoin_ että huuda itseksesi, ja olin lähdössä pois. Rauhoittamaan hermoni käymällä vessassa ja juomassa lasin vettä. Mielestäni hyvinkin ok, jos alkaa pinnaa kiristää, ja näin teen useinkin.

Viitisen vuotta sitten mies kävi minuun käsiksi pari kertaa. Silloin sanoin, että jos vielä sen teet, niin ero tulee. Nyt huolettaa, että ei kai tilanne ole pahenemassa. Meillä on mennyt monta vuotta oikein hyvin. :/

ap

Vierailija
4/9 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtääkseni lapselle ei kukaan huutanut.. t: Ei Ap

Vierailija
5/9 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niksi/päivä. Kyllä se siitä!

Vierailija
6/9 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mieheni käyttäytyi aiemmin, jolloin oli myös muita ongelmia, uhkaavasti vain humalassa. Ei tosin ole yhtään hyväksyttävämpää..

Mutta toivottavasti sinun kohdallasi ole kyse nyt vain miehen väsymyksestä tms. Voimia!

t: 3/6

Vierailija
7/9 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kyllä ylisuojeleva tytärtään kohtaan, eli johtunee siitä tämä ylireagointi. Miehen " vaatimuksesta" tyttö ei esimerkiksi ole koskaan syönyt kaupan valmissoseita vauvana tai eineksiä nyt isompana, eikä ole koskaan ollut tuntiakaan hoidossa edes mummulassa. Eli menee varmaan sen piikkiin. Ei se enää ole yhtään hermostunut, vähän huolissaan vain että saiko tyttö oikein kunnon taudin vai menikö jo ohitse.

ap

Vierailija
8/9 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ainakin vettä pitäisi kipeälle lapselle antaa. Olisitte voineet päästä huomattavasti vähemmällä huudattamiselle antaessasi juomista...

Vierailija
9/9 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tai ainakin vettä pitäisi kipeälle lapselle antaa. Olisitte voineet päästä huomattavasti vähemmällä huudattamiselle antaessasi juomista...

Vettä meillä ei ole koskaan ollut tapana antaa yöllä, mutta lapsella on ollut paha tapa herätä yöllä syömään. Nyt on jo korkea aika vieroittaa, minun mielestäni.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme