Onko järkee ostaa 4-5 kilon mansikkalastikkoa
Kun syömme ehkä kulhollisen tuoreina ja loput pakkaseen ja teen niistä lähinnä täytekakkua joskus pari kertaa vuodessa. Siellä ne on muutenkin liian pienen pakkasen täytteenä. Joku sanoi ostavansa valmiiksi pakastettuja jos tarvitsee ja vaikka kilohinta on melko suolainen mielestäni olisi kai järkevämpää...
Kommentit (7)
Kilon mansikkapussipakaste maksaa reilut 15 €, ja 5 kg mansikkalaatikko 40 € = 8 € / kg
Laatikko maksaa 7 € vähemmän kiloa kohden kuin kilon mansikkapussi (Pakkasmarja).
Mä ostin itse just laatikon, osa menee pakkaseen ja osa käyttöön. On sen verran pieni pakastin, että talvella täytyy sitten ostaa noita pakastemansikoita, mutta ainakin nyt vähän säästän tolla laatikolla.
Me ostetaan tuoreena rasiallisia jotka syödään parin päivän sisällä.
Talven mittaan ostetaan kaupasta pakasteena.
Herukoita pakastetaan omista pensaista.
En osta orjatyövoimalla poimittuja mansikoita.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään haluaisi, mutta kun ei ole autoa eikä ketään kaveria, joka olisi kiinnostunut lähtemään itsepoimintaan tai ottaisi kyytiin. Mielelläni poimisin itse. Ostan siis yhden valmiiksi poimitun laatikon, jos rahat riittää.
Vierailija kirjoitti:
Millä tän viestin kirjoitit? Orjuudessa syntyneen, eläneen ja kuolleen kiinalaisen kristityn kasaamalla älypuhelimella? Olet eettinen oikeen!!
Itse syön nälkääni pari litraa mansikoita viikossa.
Jos me ostetaan laatikko, nautitaan se heti paikalla