Mies on liian hellyydenkipeä! Hermo menee!
Olen nyt vuoden verran seurustellut erään miehen kanssa, ja suurilta osin menee hyvin ja on mukavaa, mutta yksi asia on todella koetellut hermojani: mies on liian hellyydenkipeä!
En ole itse ihminen, joka haluaa koko ajan lääppiä ja olla lääpittävänä, haluan omaa tilaa ja rauhaa ja miehen kanssa ollessa en sitä saa. Mies siis haluaa koko ajan joko suukotella, silitellä, käpertyä minua vasten tai yrittää houkutella minua käpertymään häntä vasten. Jos makoilemme esimerkiksi sohvalla, hän suukottelee käsiäni, niskaani, päätäni ja kaikkea mihin yltää jatkuvasti, silittää aina kun olen sillä etäisyydellä, että yltää. Nukkuessa haluan omaa rauhaa nukahtaa rauhassa, mutta miespä haluaa aina lusikoida, saan aina hätistellä selästäni pois että saan nukuttua.
Tämä on nyt johtanut siihen, että olen kosketusetäisyydellä vain jos haluan myöskin hellitellä, muuten pysyn loitommalla. Jos vetäydyn pois koskettelusta ja halittelusta, mies loukkaantuu ja näyttää pettyneeltä. Ymmärrän kyllä, että näin lyhyen seurustelun jälkeen hellät tunteet on vielä vallassaan, mutta tuollainen yksipuolinen itsepintainen lääppiminen on minusta lähinnä epäkunnoittavaa. En vain tiedä, miten ottaa asia puheeksi.
Kommentit (65)
Tiedän niin tunteen AP.
Nämä jotka kommentoivat typerästi ja negatiivisesti eivät selvästikään ole olleet suhteessa moisen läheisyysriippuvaisen kanssa. Tämäkin ongelma on sellainen, että sen tiedostaa vasta kun itse joutuu kokemaan.
mäkin haluan miehen, joka hellii. kunhan se ei sitten häiritse elämää. tai siis. jos en voi tehdä töitäni tai tiskata tai katsoa suosikkitelkkariohjelmaa, kun se on tuijottelemassa silmiin ja vaatimassa huomiota.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 14:46"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 13:54"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 13:51"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 13:13"] Joo, vali vali. Ota ero siitä läheisyyttä tarvitsevasta miehestäsi ja eti semmoinen, joka ei puhu eikä pussaa. Niitä luulis löytyvän. [/quote] Tiedätkö millaista on kun joku on KOKOAJAN iholla? Mulla oli kanssa juttua joskus tollasen miehen kanssa ja hyvä et paskalla sai käydä rauhassa! Myös yöllä kun mies heräs, tuli iholle, heräsin tähän ja halus pussailla. Aina kun torjuin mistä tahansa lähentelystä niin heti sillä oli kilo herneitä nenässä. Tekstas myös tosi useesti. Nyt oon naimisissa toisen miehen kanssa ja meillä on kaksoset jotka molemmat ovat erittäin takertuvaisia, itkuisia ja vain äiti kelpaa, ja voin sanoa että mielummin ottaisin 20 tälläistä vauvaa yhtäaikaa kun tuollaisen miehen! Ap, jätä se :/ [/quote] Tuollaista löllö pillua ei kukaan mies huoli.
[/quote]
Tuleekohan tolle kommentoijalle ikinä mieleen, miten typerälle pikkupojalle kuulostaa?? a) pillusta ei puhuttu b) palstan perusteella ei kenenkään pilluista voi tietää c) kommentti on sairaan lapsellinen, sillä kukaan aikuinen ei ota tai torju toista tietynlaisen pillun, varpaan, nenän tms. takia.
Sen sijaan tyhmyys on melko painava peruste olla edes tutustumatta lähemmin.
[/quote]
tuleekohan sulle koskaan mieleen, miten typerältä sinä kuulostat?
Jatkuva kiinni tunkeminen on kyllä ihan kamalaa. Eihän mikään tunnu enää kivalta, jos sitä on ihan jatkuvasti ja aina. Siihen kyllästyy, eikä se enää tunnu asialta, jota voisi arvostaa.
En minäkään jaksaisi.
Ja kunhan perheeseen joskus tulee vielä lapsiakin, jotka tarvitsevat läheisyyttä, tulet varmaan vähintäänkin hulluksi.
Mun mies ei ihan noin paha ole ollut, mutta hellyydenkipeä kyllä ja varsinkin suhteen alussa. Olihan se aluksi vähän vierasta, mutta äkkiä kyllä opin arvostamaan ihanaa huomiota ja kosketusta. Nyt ollaan oltu 10 vuotta yhdessä ja edelleen halitaan lusikassa aamuisin, mutta ei ihan jatkuvasti enää halipusitella ja voimme istua eri puolilla sohvaakin. Lapsemmekin ovat kovia halaamaan. :) Tiedän, että mies olisi onneton, jos ei saisi hellyyttä osoittaa kumppanilleen. Ehkä teidän kannattaa keskustella asiasta? Jos se sinua ahdistaa kovasti ja miestä taas ahdistaa torjutuksi tuleminen. Ei voi toimia pidemmän päälle.
Voi vittu ny jo. Mikä siinä on että ap:n kaltaisia kusipäitä löytyy. Ihmisiä jotka ovat ihmisen kanssa joka ei sovi heille yhtään ja tekevät heidän elämänsä helvetiksi. Sama näillä akoilla joilla ei ole seksihaluja ja silti ovat miehen kanssa jotka haluaisivat seksiä useasti. Jos olet kylmä kana jota ei läheisyys joko hellyyden tai seksin muodossa kiinnosta niin mene ja hanki mies joka on samaa laatua ja jättäkää nämä kunnon miehet Naisille
No voi nyt yhden kerran. Feminaziksi en itseäni tunnista, olen vain introvertti ja itsenäinen ihminen. Tykkään minäkin pusia ja halitella ajoittain, mutta en tykkää siitä, että 24/7 joku räpeltää milloin mitäkin ruumiinosaa. En valittaisi, jos hellyyttä osoitettaisiin ajoittain ja kummankin aloitteesta. Liika on aina liikaa.
Ap
Luulin itsekin olevani todella hellyydenkipeä kunnes tapasin exäni!! Katseltiin esim. telkkaria niin KAIKKI mainostauot piti pussailla, tai oikeastaan IMUTELLA, jos elokuva tms jatkui niin ei ollut kiire siitä pois. Voi helvetti. Yleensä vielä noiden mainostaukopusujen aikana mies kampeaa itsensä päälleni ja alkaa AINA yrittämään seksiä, VOI JUMALAUTA!!!
Tässä nyt vain siis yksi esimerkki...
Yritä lukea ohi näiden katkerien sinkkumammojen skitsoamisesta. Ite tiiä kanssa miten ahdistavaa on ettei saa yhtään omaa tilaa. Parin vuoden takainen poikaystävä oli jatkuvasti iholla kiinni. Tykkään kyllä pitää vaikka jalkoja sylissä telkkaria katsoessa ja ennen nukahtamista halailla, mut kyllä se rasittaa kun toinen yrittää kaikki yöt pitää sylissä niin että aamulla on selkä kipeä ja unilta herää koska on tukahduttavan kuuma. Kaupungilla oli pakko pitää AINA kädestä kiinni. Vittu kahvillakaan ei voinut käydä ilman että käsi hipelöi aina reittä.
Koita sanoa asiasta vielä hienovaraisesti, ja korosta että välität miehestäsi kyllä. Ukko voi olla lähtöisin perheestä missä on kosketeltu paljon, tai vastapainoksi jossain kehityksen vaiheessa lämpöä ei ole saanut tarpeeksi. Tsemppiä! :)
Te jotka valitatte AP:lle, kuinka suhteeseen kuuluu halaaminen ja pussailu, ette ole ilmeisesti ikinä olleet suhteessa ihmisen kanssa, joka ei jätä rauhaan vaan on läheisyysriippuvainen.
Juu, esim. pussaaminen on kivaa, mutta sitä ei tarvitse tehdä koko ajan. Itselläni on kokemusta miehestä, joka herätti keskellä yötä seksin harrastamista tai pussailua varten. Tissejä hän REPI ja käpälöi koko ajan, tunki kättä housuihin, hameen alle, paidan sisään jne. Tunki sormeaan mun nenään saadakseen huomiota. Halaili jatkuvasti, ja saattoi saada hepulin rullaportaissa, jos en pusutellut. Kaikkialla piti kulkea aina käsi kädessä, jopa matkalla autolta ulko-ovelle. Kaupassa hyllyjen välissä kuljettiin käsikkäin ja törmäiltiin mummojen ostoskärryihin. Ei tuollaista jaksa.
Minäkin olen juuri tuollainen hellyydenkipeä mies, onneksi on samanlainen nainen jolle kelpaa hellyydenosoitukseni.
M.43
Kuulostaa täydelliseltä mieheltä mulle! Anna sen yhteystiedot niin mä voin ottaa hänet oikein mielelläni! :)
Ai tuollainen mieshän olisi unelmieni täyttymys. Päästä se vapaaksi. Minäkään en malttaisi pitää näppejäni irti jos oikein hellyydenkipeän mussukan tapaisin. Terv. Sinkku, joka nirsoilee kun ei löydä riittävän hellää, miehekästä miestä.
Ymmärrän että teistä monet jotka eivät koskaan saa hellyyttä ajattelevat että tommonen apn tapaus olis ihanaa ja ap vain valittaa turhasta, mutta jos on yhtään itsenäinen ihminen, niin semmoinen jatkuva kyljessä nyhjäys ja jatkuva nypeltäminen on pidemmän päälle raskasta. Vaikka toista kuinka rakastaisi. Toki meitäkin on erilaisia.
Olen itse aika hellyydenkipeä mutta rajansa kaikella, jos toinen ei anna yhtään tilaa. Mulla menisi esimerkiksi ihan täysin hermo johonkin yölliseen lusikointiin, kun haluan nukkua.
Mä olen itse todella hellyydenkipeä. Tykkään halailla ja hiplailla, suukotella jne, mutta tietty nyt ihan jatkuva ei ole enää kivaa.
Mä en pystyis olee tollasessa suhteessa ollenkaan. En tykkää hellittelystä yms enkä saisi edes unta lusikassa. Niin me ollaan erilaisia. Oin ollu tämmönen aina, myös nuorena. N38
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän että teistä monet jotka eivät koskaan saa hellyyttä ajattelevat että tommonen apn tapaus olis ihanaa ja ap vain valittaa turhasta, mutta jos on yhtään itsenäinen ihminen, niin semmoinen jatkuva kyljessä nyhjäys ja jatkuva nypeltäminen on pidemmän päälle raskasta. Vaikka toista kuinka rakastaisi. Toki meitäkin on erilaisia.
Niinpä. Pidän noita alkupään kommentteja todella outoina, koska aloituksen luettuani mulle heräsi kyllä ahdistus. En tajua miten joku voi pitää ihanana sitä, ettei saa olla hetkeäkään rauhassa itsekseen ilman, että joku lääppii. Sitten kommentoijat vetää homman ihan toiseen ääripäähän, "rupea nunnaksi jos et kestä kosketusta", "parisuhteessa kuuluu koskettaa", ihan kuin eivät olisi koko aloitusta lukeneet vaan tulivat vain suoraan v*ttuilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä en pystyis olee tollasessa suhteessa ollenkaan. En tykkää hellittelystä yms enkä saisi edes unta lusikassa. Niin me ollaan erilaisia. Oin ollu tämmönen aina, myös nuorena. N38
Samoin. En todellakaan pysty nukkumaan lusikassa tai ihan kiinni toisessa. Olen huono nukahtamaan ja se kiehnäys ahdistaa ja tekee sen entistä vaikeammaksi. Ja koen että jos koko ajan hellittelee, lässyttelee ja lääppii, se menettää merkityksensä ja hohtonsa nopeasti.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 13:54"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 13:51"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 13:13"] Joo, vali vali. Ota ero siitä läheisyyttä tarvitsevasta miehestäsi ja eti semmoinen, joka ei puhu eikä pussaa. Niitä luulis löytyvän. [/quote] Tiedätkö millaista on kun joku on KOKOAJAN iholla? Mulla oli kanssa juttua joskus tollasen miehen kanssa ja hyvä et paskalla sai käydä rauhassa! Myös yöllä kun mies heräs, tuli iholle, heräsin tähän ja halus pussailla. Aina kun torjuin mistä tahansa lähentelystä niin heti sillä oli kilo herneitä nenässä. Tekstas myös tosi useesti. Nyt oon naimisissa toisen miehen kanssa ja meillä on kaksoset jotka molemmat ovat erittäin takertuvaisia, itkuisia ja vain äiti kelpaa, ja voin sanoa että mielummin ottaisin 20 tälläistä vauvaa yhtäaikaa kun tuollaisen miehen! Ap, jätä se :/ [/quote] Tuollaista löllö pillua ei kukaan mies huoli.
[/quote]
Tuleekohan tolle kommentoijalle ikinä mieleen, miten typerälle pikkupojalle kuulostaa?? a) pillusta ei puhuttu b) palstan perusteella ei kenenkään pilluista voi tietää c) kommentti on sairaan lapsellinen, sillä kukaan aikuinen ei ota tai torju toista tietynlaisen pillun, varpaan, nenän tms. takia.
Sen sijaan tyhmyys on melko painava peruste olla edes tutustumatta lähemmin.