Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laittaako joku ihminen muka kaikki tavarat HETI paikoilleen?

Vierailija
05.11.2024 |

Vaikea kuvitella.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ihan heti, mutta homman loppuessa. Kun laitan ruokaa niin siivoan keittiötä jo samalla ja aterian jälkeen siivoan loput. Kun teen käsitöitä niin lopettaessa siistin paikat. Inhoan sotkua, mutta inhoan myös isoja siivouksia, joten tavarat paikalleen ja teen ylläpitosiivousta ennen kuin tulee edes sotkua. 

Vierailija
2/13 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttyy suursiivoukselta, kun siivoaa se otkut heti. Suosittelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan. Miksen laittaisi jos en sitä enää käytä? Siivoan myös kaikki sotkut saman tien, ja kokatessakin tiskaan ja putsaan kaiken siinä samalla, niin ettei syönnin jälkeen ole enää siivottavaa.

Vierailija
4/13 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä laitan.

Vierailija
5/13 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan. Paljon helpompaa. Ei ole koskaan mitään isoa siivousurakkaa.

Vierailija
6/13 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en heti, niin pian kuitenkin. En tykkää epäjärjestyksestä

Vierailija
7/13 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin verhot 2018. Ihan kohta laitan paikoilleen. Kunhan tuo 2013 aloitettu pikku remppa valmistuu ensin.

Mutta ensin juon kahvia ja lepään hetken.

Vierailija
8/13 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä yhteydessä? Kun kokkaan, niin mausteet yms hetken tarvittavat menee heti paikalleen, kaikki muu syönnin jälkeen. Jos ostan jotain uutta laitan sen heti paikalleen. Kun käsityö/askartelu tulee valmiiksi laitan tavarat paikalleen. Kun tulen matkalta riippuu laukun tyhjäys koska olen kotona ja mitä teen seuraavana päivänä, mutta mahdollisimman pian laukusta laitan tavarat paikalleen.

Vierailija
9/13 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai laitan. Vihaan sitä, että jotain joutuu etsimään, kuluu turhaa aikaa ja hermot kiristyy kun joutuu etsimään jotain tavallista esim. saksia keittiössä. Tavarat pitää olla siellä, minne ne kuuluvat. Ruokaa tehdessä siivoan samalla ja tiskaan pois leikkuuveitset ja -laudat ym ihan heti kun niitä ei enää tarvitse. Ruokailun jälkeen helppo laittaa pöydästä astiat tiskikoneeseen ja sillä selvä: keittiö tiptop. Keittiöallas pitää olla aina minulla tyhjä, siellä ei saa lojua yhtään mitään. 

Vierailija
10/13 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin et töissä olis noin. Kamala kaaos, yksikään tavara ei ole siellä missä pitäis. Vie mennessään,tuo tullessas. Tai edes se mitä käytit ja et enää käytä,vie sinne mistä otit. En ymmärrä. Mut en muiden sotkujen takia tee mitään töissä. Huolehdin vain omat käyttämäni tavarat niille kuuluville paikoille. Ihan suoraan sanottuna hävettävää kaaos mun työpaikka. Sillon vaan järjestellään kun palotarkastaja on tulossa. Toki joskus on vaan pakko,kun urpoja on töissä,kun palo-oven eteen on jotain jätetty tukkeeksi. Keskellä käytävääkin oli roskisteline. Herran pieksut mulla hajoo pää.

Vierailija
11/13 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan. Taidan olla jopa vähän neuroottinen asian suhteen.

Vierailija
12/13 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen entinen hujanhajan sottapytty. Sain lapsia ja tilanne muuttui. Nykyään laitan kaiken heti paikoilleen.

Vierailija
13/13 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiössä joo. Samalla kun laitan (ruskistan, haudutan tms) ruokaa putsaan veitset, kattilat, pannut, tiskipöydän, laitan ruokatarpeet pois jne Siinä vaiheessa kun ruokaa alkaa muhimaan hellalla tai padassa kaikki on paikoillaan ja siistiä.

Puoliksi käytetyt vaatteet on mh tuolilla sen 2pv, viikon mittaan kertyy joku lehtk tai kirja oh pöydälle.

Muuten aina paikoillaan