Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on liian hellyydenkipeä! Hermo menee!

Vierailija
11.04.2015 |

Olen nyt vuoden verran seurustellut erään miehen kanssa, ja suurilta osin menee hyvin ja on mukavaa, mutta yksi asia on todella koetellut hermojani: mies on liian hellyydenkipeä!

En ole itse ihminen, joka haluaa koko ajan lääppiä ja olla lääpittävänä, haluan omaa tilaa ja rauhaa ja miehen kanssa ollessa en sitä saa. Mies siis haluaa koko ajan joko suukotella, silitellä, käpertyä minua vasten tai yrittää houkutella minua käpertymään häntä vasten. Jos makoilemme esimerkiksi sohvalla, hän suukottelee käsiäni, niskaani, päätäni ja kaikkea mihin yltää jatkuvasti, silittää aina kun olen sillä etäisyydellä, että yltää. Nukkuessa haluan omaa rauhaa nukahtaa rauhassa, mutta miespä haluaa aina lusikoida, saan aina hätistellä selästäni pois että saan nukuttua.

Tämä on nyt johtanut siihen, että olen kosketusetäisyydellä vain jos haluan myöskin hellitellä, muuten pysyn loitommalla. Jos vetäydyn pois koskettelusta ja halittelusta, mies loukkaantuu ja näyttää pettyneeltä. Ymmärrän kyllä, että näin lyhyen seurustelun jälkeen hellät tunteet on vielä vallassaan, mutta tuollainen yksipuolinen itsepintainen lääppiminen on minusta lähinnä epäkunnoittavaa. En vain tiedä, miten ottaa asia puheeksi.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, vali vali. Ota ero siitä läheisyyttä tarvitsevasta miehestäsi ja eti semmoinen, joka ei puhu eikä pussaa. Niitä luulis löytyvän.

Vierailija
2/65 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 13:13"]

Joo, vali vali. Ota ero siitä läheisyyttä tarvitsevasta miehestäsi ja eti semmoinen, joka ei puhu eikä pussaa. Niitä luulis löytyvän.

[/quote]

Tiedätkö millaista on kun joku on KOKOAJAN iholla? Mulla oli kanssa juttua joskus tollasen miehen kanssa ja hyvä et paskalla sai käydä rauhassa! Myös yöllä kun mies heräs, tuli iholle, heräsin tähän ja halus pussailla. Aina kun torjuin mistä tahansa lähentelystä niin heti sillä oli kilo herneitä nenässä. Tekstas myös tosi useesti. Nyt oon naimisissa toisen miehen kanssa ja meillä on kaksoset jotka molemmat ovat erittäin takertuvaisia, itkuisia ja vain äiti kelpaa, ja voin sanoa että mielummin ottaisin 20 tälläistä vauvaa yhtäaikaa kun tuollaisen miehen!

Ap, jätä se :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä tänne. Otan enemmän kuin ilolla vastaan.

Vierailija
4/65 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kaipaisin tuota mitä miehesi sinulle antaa, mutta naiselta. Olisit iloinen tilantessasi. Itselläni on todella surkea olo päivittäin, kun en tätä saa. Mies21

Vierailija
5/65 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 14:01"]Itse kaipaisin tuota mitä miehesi sinulle antaa, mutta naiselta. Olisit iloinen tilantessasi. Itselläni on todella surkea olo päivittäin, kun en tätä saa. Mies21
[/quote]
Et ole ainoa.
M25

Vierailija
6/65 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on niitä miehiä, jotka ei ikinä ota kädestä kiinni jne. Ottaisin mielummin kuvailemasi miehen.

Vierailija
7/65 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla feminazi.

Ja hellyyttä antava nainen on ihana.

M33

Vierailija
8/65 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän miltä AP:sta tuntuu, mies on hellyydenkipeä ja haluaa pusaila, halia, suukotella, söpöillä ja niin edelleen. Ongelma on kuitenkin se, että mä ahdistun jatkuvasta lääppimisestä, en haluaisi sanoa "Älä koske", mutta kun mies haluaisi aina vain koskea, niin mä vetäydyn ja annan koskea, mutta en vastaa kosketukseen odottaen, että mies lopettaisi. Pahinta on, että tiedän miehen kaipaavan seksiä ja fyysistä läheisyyttä paljon enemmän kuin minä pystyn antamaan...vaikka yritän miehen takia=/

Vierailija
9/65 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti jos itse ei ole yhtä hellyydenkipeä, tuollainen ärsyttää. Itse rakastaisin juuri tuollaista käytöstä :D Tykkään itsekin silitellä ja pussailla  jatkuvasti.

Vierailija
10/65 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On suuret murheet. Jotkut valittaa täällä siitä että saavat liikaa rahaa sukulaisilta ja nyt joku valittaa ssaavansa liikaa hellyyttä mieheltä. Aivan kauheaa, itkupotkuraivarin paikka? Nainen 26v

Vierailija
11/65 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla oli just tuollainen lääppivä ja tosi takertuva mies. Alkoi vaan vituttaa se jatkuva räpeltäminen, paloi käpy totaalisesti ja jätin kyseisen tyypin. Meni niin hermot, liika on aina liikaa! Ei olisi antanut mun edes nukkua rauhassa. Mä en enää ikinä halua olla hiplaavan miehen kanssa!

Vierailija
12/65 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa todella rasittavalta takertujalta se miehes! En kyllä jaksais!

Vierailija
13/65 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin joo, liika on liikaa tuossakin asiassa. En minäkään ihan jatkuvaa hipeltämistä kaipaa. Meillä taas ei ole minkäänlaista läheisyyttä, itse asiassa kierrämme toisemmekin kaukaa, ettei vaan tule vahingossa törmäystä. Jessus, minkälaista sekin olisi! 

Vierailija
14/65 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itse taas haluaisin tätä mieheltä, minusta olisi ihanaa jos koko ajan olisi suukottelemassa kuten sanotaan tekstissä käsiä päätä yms. itse olen juuri tällainen ja se on ihanaa, ei haittais vaikka ois koko ajan kiehnäämässä ja halimassa jne jne aivan ihanaa!!! Ymmärrän kyllä että kaikki ei tästä tykkää, mutta siispä voit vapauttaa miehen sellaiselle joka tätä rakastaa, sillä ethän luule miehen muuttuvan puheella? Mies tulee kärsimään ja ero kolkuttaa ovella, jos ihminen on hellyydenkipeä eikä saa tätä ominaisuutta osoittaa, ei hän tule olemaan iloinen suhteessa.

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 14:01"]

Itse kaipaisin tuota mitä miehesi sinulle antaa, mutta naiselta. Olisit iloinen tilantessasi. Itselläni on todella surkea olo päivittäin, kun en tätä saa. Mies21

[/quote]

Vierailija
15/65 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ala sitten nunnaksi tai älä ala suhteeseen ollenkaan, terveeseen suhteeseen kuuluu halit suudelmat seksi yms. Jos et mitään halua mieheltä kuin rahaa ja apua yms. niin et ole hänen arvoisensa. piste. Ei ihme että jotkut miehet haukkuvat kaikki naiset jos ovat joutuneet tuollaisen kanssa olemaan.

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 14:28"]

No mulla oli just tuollainen lääppivä ja tosi takertuva mies. Alkoi vaan vituttaa se jatkuva räpeltäminen, paloi käpy totaalisesti ja jätin kyseisen tyypin. Meni niin hermot, liika on aina liikaa! Ei olisi antanut mun edes nukkua rauhassa. Mä en enää ikinä halua olla hiplaavan miehen kanssa!

[/quote]

Vierailija
16/65 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ronskit ja vahvat naiset ei varmaan tykkää tuosta niin. Pärjäävät ite, ja heille tärkeää on itsenäisyys ja riippumattomuus miehestä. Tunnen yhden, joka ei vaan tykkää ainakaan miesten fyysisestä läheisyydestä.

Kotikasvatus on myös selitys.

Vierailija
17/65 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastatko edes miestäsi vai miksi olette edelleen yhdessä? Jos ei mikään läheisyys kiinnosta?

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 14:20"]

Mä tiedän miltä AP:sta tuntuu, mies on hellyydenkipeä ja haluaa pusaila, halia, suukotella, söpöillä ja niin edelleen. Ongelma on kuitenkin se, että mä ahdistun jatkuvasta lääppimisestä, en haluaisi sanoa "Älä koske", mutta kun mies haluaisi aina vain koskea, niin mä vetäydyn ja annan koskea, mutta en vastaa kosketukseen odottaen, että mies lopettaisi. Pahinta on, että tiedän miehen kaipaavan seksiä ja fyysistä läheisyyttä paljon enemmän kuin minä pystyn antamaan...vaikka yritän miehen takia=/

[/quote]

Vierailija
18/65 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä tällainen mies?? Voi kun olisi ihanaa, olen juuri tuollainen nainen, olisit minulle sopivan ikäinenkin kun en tykkää 2 kymppisistä. tv N22

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 14:12"]

Ap taitaa olla feminazi.

M33

[/quote]

Vierailija
19/65 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 14:38"]

Oletko sinä tällainen mies?? Voi kun olisi ihanaa, olen juuri tuollainen nainen, olisit minulle sopivan ikäinenkin kun en tykkää 2 kymppisistä. tv N22

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 14:12"]

Ap taitaa olla feminazi.

M33

[/quote]

[/quote]

Olen kyllä.

Vierailija
20/65 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vallankäytöltä, jos mies ei voi kunnioittaa toisen rajoja. Mulla on ollut vähän samantapaista suhteessa, en myöskään osaa sanallistaa tunteita eli jakaa rakkaudentunnustuksia luontevasti. Olen sanonut miehelleni, että se ja läheisyys on mulle vaikeaa, mutta tunnen silti samoin. Hän ymmärtää antaa mulle tilaa, ja sen myötä olen oppinut myös vähitellen antamaan hänelle hellyyttä enemmän. Jos hän vain tunkisi iholle, menisin lukkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme