Nämä "jouluaattona verkkareissa".....huh huh
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
HIRVEÄSTI jo se tieto, että joku juhlistaa joulua VERKKAREISSA omassa kodissaan! Tuskin saan öitäni nukuttua, kun mielessä pyörii, että jossain kodissa taas tänäkin jouluna pyörii lapset ja jopa aikuiset verskoissa! En pysty keskittymään joulun juhlimiseenkaan, kun jatkuvasti nämä kauhukuvat välähtelee mieleen. Enpä juuri kamalampaa asiaa pysty kuvittelemaan kuin tämän. Siinä jää sodat ja luonnonkatastrofit toiseksi.
Ps. Asia on tietty ok, jos on Hilfigerin verkkarit. Aidot.
jos joku nyt otti tämän vakavasti, niin älkää hätäilkö, se oli vitsi, mutten ajatellut, että kukaan noin överiä juttua todeksi uskoisi. Sanotaan se nyt sitten tässä: KIRJOITTAMANI VIESTI OLI TARKOITETTU VITSIKSI, NIIN KUIN VARMAAN USEIMMAT YMMÄRSIVÄTKIN. Ja kuten monet varmasti osasivatkin päätellä, mulle on ihan sama, miten joku kotonaan pukeutuu.
Et ajatellut? Kuule, kun tällä palstalla kirjoittaa kaikki nyrjähtäneetkin, niin viestisi tarkoittaminen vitsiksi meni kyllä ohi.
Meillä ollaan ranta-asussa, uimapuvussa ja mies speedoissa kun takka leivinuunineen hohkaa niin kuumaa ettei paljon paksummissa röntteissä pysty olemaan. Pukuhan se uimapukukin on kun lisää siihen ravatin ukolle kaulaan ja minulla on tietysti helmet kaulassa.
Me naturistit emme stressaa pukeutumisesta. Lähinnä pidämme huolta että karvoitus on siistitty eikä pärskarvoista roiku papanoita tai wc-paperin krämmäleitä. Ja tietysti ettei juusto tuoksahda muualta kuin juustotarjottimelta.
Parasta joulussa olla kotona rauhassa omana itsenään, syödä koska huvittaa tai skipata koko lämmin ruoka ja jättäytyä tosissaan ulos kaikesta kiireestä ja esittämisestä. Suurin jouluperinteemme on että emme sovi aatoksi mitään, haluan ennemmin olla kotona lemmikkien kanssa kuin sukulaisreissuissa. Nähdään sitten välipäivinä, ilman virallisuuksia, syödään pizzaa. Joinain jouluina joku ystävä käy syömässä mutta toivon että hänkin pakkaa verkkarit mukaan. Tänä vuonna omalla porukalla.Tässä hupparissani huutelen ja mietin jaksanko vääntäytyä paria tarvetta varten edes kauppaan kun ei se joulu kermattomuuteen kaadu. Ehkä käyn vasta tiistaina. Mies pelaa, itse aion katsoa muutamat elokuvat ja nauttia rauhasta kiireisen syksyn jälkeen.
Kävin aamusaunassa ja laitoin puhtaan kerraston päälle jossa olen koko päivän. Eli vietän joulun kalsareissa.
Mä en ajatellut edes ottaa yöpaitaa päältä kuin ehkä vasta illalla mikäli menen suihkuun. Olen kyllä joskus pistänyt kivan mekon ja tukankin laittanut nätisti sekä kattanut pöydän, mutta eipä se yksinoloa muuksi muuta ja oikeastaan on parempikin olla kun vaan syö telkkarin edessä sohvalla sen mitä syö.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo oo iha sama missä vaatteissa kukin on? :D Naurettavaa täällä ruveta asiasta sanomaan...
Kaikille ei joku joulu merkkaa mitään, esim mulle. Jos saisin itte päättää niin taitaisin vetää semmoset kännit ja istua baarissa koko jeesus juhlan ajan! :D Mut eipä pysty, raskaana kun ollaan, eikä kyllä haittaakaan yhtään. Ja todennäköisesti sitä joulua ruvetaan viettämään kunhan lapsi kasvaa, mutta mitäpä ei oman lapsen eteen tekis :)
Lopeta ainakin juominen kokonaan.
Verkkareissa, pyh mitä hienostelua. Itse aion viettää koko joulun sohvalla yöpuvussa ja villasukissa 😁
Olen ollut pyjamassa koko päivän, enkä aio asuani vaihtaa.
Vietät pakanajuhlaa, joulua. Tietämättömyytesi käytöksesi ja tyhmyytesi on jopa näitä verkkareita kuvottavampaa.
Verkkarit ja yöpaita vielä päällä. Tein viimeiset siivoamiset, ruokien valmistelut ja koristelut. Ensimmäiset sukulaiset on kohta täällä ja vaihdan kohta päivävaatteet. Ilmava ja joustava mekko päälle. Meillä 25-35 astetta lämmintä huoneesta riippuen, siksi kevyt vaatetus. Kun sukulaiset lähtee vaihdan taas kotivaatteet.