Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nämä "jouluaattona verkkareissa".....huh huh

Vierailija
09.12.2009 |

mitä porukkaa täällä on.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kuitenkaan olla miettimättä minkälaisia ihmisiä on kyseessä jos alusvaatteisillaan pitää kokkailla ja sitä joulua viettää? Vielä verkkarit menettelee, mutta että alusvaatteet pelkästään päällä ja sentään juhlapäivä!!

Jotenkin todella moukkamaista.

Vierailija
22/54 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse henkilökohtaisesti vietän joulun Aatamin asussa ja vaimoni Eevan ;) Jo aattona riisumme kaikki pukineet päältämme ja vain tonttulakki päässä ja minulla jouluinen sukka kulkusten suojana. Vaimollani satunnaisesti, kun varpaita palelee, pörrösukat jalassa. Lahjojen jaon yhteydessä kietoudumme yhdessä takan ääreen lampaantaljalle availemaan paketteja ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
24/54 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

??

Vierailija
25/54 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on ärsyttävän konservatiivisia.

Vierailija
26/54 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aina oltu lapsuudenperheessäkin pyjama/oloasu päällä jouluna ja niin olen nytkin aikuisena omassa perheessäni. 

Swkä molemmat vanhempani olivat akateemisia ja johtotehtävissä ja niin olen minäkin. Mieheni ihmetteli tätä tapaa suuresti, hän on tottunut pukeutumaan jouluaattona hienosti. Hän on opistotasoinen koulutukseltaan ja tällä hetkellä työtön.

T. Hki

Vierailija
27/54 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi kuitenkaan olla miettimättä minkälaisia ihmisiä on kyseessä jos alusvaatteisillaan pitää kokkailla ja sitä joulua viettää? Vielä verkkarit menettelee, mutta että alusvaatteet pelkästään päällä ja sentään juhlapäivä!!

Jotenkin todella moukkamaista.

Kun joutuu arkena työssä pukeutumaan hienosti, haluaa rentoutua jouluna mukavidsa vaatteissa.

Kun joutuu arkena töissä käyttämään jotain raksavaatteita ja työasua, niin haluaa jouluna pukeutua hienosti.

Kyse on siis siitä, että joulu halutaan viettää toisin kuin arki, että se tuntuisi juhlalta.

Vierailija
28/54 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on farkut kun käymme vanhempien luona. Kotona ollessa on kerrastohousut päällä.

Vierailija
29/54 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

meillä ollaan ainakin ihan normaaleissa kotivaatteissa, koska jouluaatto on meille päivä siinä missä muutkin. Ja mies hilluu ja kokkaa luultavasti t-paidassa ja boxereissa:D

Hyvä kuitenkin nuo boxerit   😳

Vierailija
30/54 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

no nykyään noita näkee jo linnan juhlissakin niin miksei kotona

Vierailija
31/54 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on farkut kun käymme vanhempien luona. Kotona ollessa on kerrastohousut päällä.

Tietty pelkät farkut talvella on aika hassu myös 😂😂😂

Vierailija
32/54 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos/kun ollaan vaan kotona, niin todellakin koko päivä collareissa koko perhe.

Vierailija
33/54 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä saa joulun viettää mukavassa asussa, kunhan on puhtaat ja siistit.

Vierailija
34/54 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vietän joulun pyjamassa. Voi olla että vaihdan oloasuun. Olen kipeä, eikä voisi vähempää kiinnostaa.

Vierailija
35/54 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruudulliset pyjamahousut ja joulupaita 🥰

Vierailija
36/54 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni sinkku on kuule kotonaan harmaissa villavälihousuissa koska kaupassa ei myyty muuta väriä ja on kylmät kerrostalokämpät. Jos ei ole muita housuja. Farkut voi välillä laittaa? 

Vierailija
37/54 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset on ärsyttävän konservatiivisia.

Suomalaiset konservatiivisia? Suosittelen joululahjaksi tietosanakirjaa josta voit opiskella mm. termin konservatiivisuus merkityksiä. 

Vierailija
38/54 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jotain parempaa. Muistankin järkytykseni, kun ensimmäistä kertaa menin jouluaattona mieheni vanhempien luo syömään: he olivat siellä sellaisissa verkkari-oloasuissa!! Olin aivan pöyristynyt ja ihmeissäni. No, nyt vanhemmiten olen itsekin vähän tuossa löyhentänyt mielipiteitäni, enkä enää niin stressaa jouluaattopukeutumisesta :). Lapsille laitan kivat mekot päälle kun joulupukki tulee, mutta itse olen ihan suht rennoissa vaatteissa- ei ihan verkkareissa kuitenkaan ;).

Eri tavat törmää näin. Me olemme oloasu perhe. Pojan vaimo taas haluaa, että sauna lämmitetään aamupäivällä, että ehtii meikata ja laittaa tukan ja pukeutua. Klo 16 joulupäivällinen ja sitten lahjat klo 18.00. Eli tottunut tiukkaan aikatauluun.

Toki meitä ei haittaa. Meillä joulut menneet aina miten sattuu ja tuleeko porukkaa ja monelta tulee. Saunan jälkeen jotain mukavaa päälle ja ei meikata ja föönätö hiuksia ja korkkareita jalkaan ja ei miehillä pukua.

Mutta talo elää tavallaan, joten poika ei vaimon ja lasten kanssa vietä joulua meillä vaan vaimon vanhempien luona. Tämä käy meille.

Tytön mies on myös tottunut jouluun pukeutumisine yms päivineen. Oli aivan innoissaan meidän kotoisammasta joulusta ja näin ollen viettävät joulun usein meillä.

Me emme joulua muuta sen mukaan, miten vieraat haluaa. Meille saa tulla, mutta saa olla tulematta. Vietämme myös joulun mielellään kahdestaan miehenkin kanssa ja syömme jouluillallisen yöpuvut päällä

Vierailija
39/54 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen pönötettiin sukulaisilta sukulaisille joulut, ykköset yllä aamusta yöhön. Tänä jouluna kotona pyjamat aamusta yöhön, saunan jälkeen pyjaman vaihto. 5 lapsen kanssa rento joulu tänä vuonna.

Vierailija
40/54 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen kiusallinen pönötys ja "tärkeänä oleminen" ei kuulu omaan jouluuni. Hyvää joulua myös kaikille mielensäpahoittajille! 🎅

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän