Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko ottaa miehen joka

Vierailija
10.04.2015 |

On köyhä? Ei autoa, mökkiä, omistusasuntoa, ei mitään. Pieni palkkainen työ ja vanhempansa elävät sos. Tuilla. Mukava, fiksu ja ahkera mies kuitenkin.

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Tuollaisessa suhteessa elän nytkin. Olen tottunut tekemään itse itselleni sen, mitä elämältä haluan - lisäksi olen aika vähään tyytyväinen. Mies on reipas, fiksu ja ahkera, mutta pienituloinen. Minä tienaan paremmin, mutta en jaksaisi duuniani päivääkään ilman hänen kannustustaan ja tukeaan. Onneksi olen tämän aarteen itselleni löytänyt.

Vierailija
102/111 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 00:22"]En. Myös mulla on haluamani elintaso ja elämäntapa, josta en halua luopua. En pidä järkevänä, jos parisuhteessa olevilla on kovin erilainen elintaso. Elän mieluummin miehen kanssa, joka kykenee kustantamaan itselleen saman mitä minä kustannan itselleni. Miehen ei tarvitse nostaa elitasoani, mutta ei hän saa myöskään laskea sitä. Onneksi mulla on mies, joka tienaa kutakuinkin yhtä paljon kuin minäkin. 
[/quote]
mitäs sit jos mieheltäs menee duuni alta? Tai sairastuu? Hylkäät miehen ettei elintasos vaan häiriinny?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mulle on ihan se ja sama onko mies köyhä tai rikas, samanlaisia kusipäitä ne on kaikki.

Vierailija
104/111 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 23:29"]

On köyhä? Ei autoa, mökkiä, omistusasuntoa, ei mitään. Pieni palkkainen työ ja vanhempansa elävät sos. Tuilla. Mukava, fiksu ja ahkera mies kuitenkin.

[/quote] Tietenkin

Vierailija
105/111 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 23:29"]On köyhä? Ei autoa, mökkiä, omistusasuntoa, ei mitään. Pieni palkkainen työ ja vanhempansa elävät sos. Tuilla. Mukava, fiksu ja ahkera mies kuitenkin.
[/quote]

En koska yleensä tuollaiset ihmiset eivät ole fiksuja tai ahkeria... Sori vaan...

Vierailija
106/111 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehen iästä ja muusta elämäntilanteesta. On siis vakitöissä, plussaa. Onko hänellä koulutus, jonka avulla voi hakea uusia töitä, jos nämä työt loppuisivat? Tai aikooko kouluttautua?

Lähtökohtaisesti voin tunnustaa, että ei tuo unelmaani vastaisi, mutta jos rakastuisin, niin minkäs sille voisin. Rakkautta nuo asiat tuskin tukahduttaisivat.

Vierailija
107/111 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
108/111 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 03:25"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 02:31"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 02:26"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 02:21"] [quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 01:49"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 01:40"] [quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 01:32"] [quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 01:28"] Mä pidän niitä naisia jotka valitsee miehensä rahan takia vaan astetta parempina kuin huoria [/quote] Kaikki naisethan ovat käytännön tasolla huoria, vaikka kaikilla se ei ilmenekään siinä, että maksu otetaan suoraan pillua vastaan. Maksu kuitenkin otetaan ja jos ei ole maksamaan, nainenkin kannattaa unohtaa. Poikkeuksia on harvassa, ehkä yksi tuhannesta. Epätodennäköistä, että itse löytää sellaisen. [/quote]   Mikä ihme maksu?   [/quote]   Jaa niin mikä se maksu on? Pitää käydä töissä, pitää olla auto, pitää olla omistusasunto, pitää olla tarpeeksi rahaa kesämökin vuokraamiseen, pitää olla tarpeeksi rahaa etenlänmatkoihinkin, jne jne. Jos noita ei vielä ole, pitää ainakin pyrkiä siihen, että pian on. 99% naisista on samat vaatimukset. Tämän takia av-mammojen valitus pilluaan myyvistä naisista onkin täysin tekopyhää hurskastelua. Sen pilluaan myyvän huoran maksuehdot kun ovat oikeasti paljon halvemmat kuin stereotyyppisen av-mamman. [/quote] no vittu nää onkin erikseen, jotka valitsee itselleen rikkaan miehen. Minä olen köyhä, mun rakas on köyhä ja mun kaikki exätkin on ollut köyhiä. Mun tuttujen ja kavereiden nyxät ja exät on köyhiä. Vaikka olisin rikaskin tai keskituloinen, en ikinä ottaisi varakkaampaa miestä, kun nykyinen. Se on se rakkaus. Sinä et tiedä naisista mitään, joten painu vittuun! [/quote] Mä hyväksyn tän selityksen siinä vaiheessa, kun se oikeasti tarkoittaa sitä, että tahallaan työtön mies kelpaa. Omien kokemuksien perusteella kriteeri on vaan sellainen, että "ei rahalla mitään väliä oo, mutta kyl miehen niinku silti töisä pitää käyrä". [/quote] Mulle ja mun kaikille kavereille on ihan yhdentekevää, käykö mies töissä vai ei, itseasiassa olen tyytyväisempi tähän, että olemme miehen kanssa koko ajan yhdessä, kun olisin jos hän kävisi töissä ja edelleen aivan vitun sama mitä tienais..

[/quote]

Siis, onko miehesi tai sinä itse tietoisesti työttömiä ja nostatte sitten ilmeisesti kaikenlaisia etuuksia? Jos näin, eipä tuo kovin kunnioitettavalta kuulosta
[/quote]

Tottakai olemme tietoisesti työttömiä. Mun miehellä on monenlaisia parantumattomia vakavia fyysisiä ja psyykkisiä sairauksia eli hän ei ole todellakaan työkykyinen, sen näkee jo kaukaa ja kaikki lääkäritkin sanoo näin hän kyllä kävisi töissä, jos pystyisi ja niitä olisi tarjolla. Minä en pärjäisi töissä älykkyyteni puolesta, kun en pärjännyt ammattikoulussakaan ja mulla on myös useita vakavia psyykkisiä diagnooseja. Kävisin itsekin töissä jos kykenisin/olisi mahdollisuus. Eläkkeelle me ei päästä, vaikka sinne kuuluttaisiin. Ymmärrän kyllä myös ihmisiä jotka ei vain halua käydä töissä, vaikka en todellakaan itse sellainen ole. Sinkku jos olisin ja tulisi vastaan mies jonka haluan ja hän haluis minut, niin ei sillä olisi mitään väliä jos hän ei käy töissä koska ei halua, mun kaikki kaverit ajattelee myös näin.

Vierailija
109/111 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 10:25"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 08:46"]

Hetken aikaa vaikutti jo siltä, ettei raha sittenkään ole niin ratkaisevaa, mutta se illuusio tultiinkin näköjään tuhoamaan nopeasti. Harmi niiden muutamien kannalta, joiden mainetta tässä pilataan.

[/quote]

Oikeastiko sinä kuvittelet, että rahalla ei ole väliä? Vaikka vanhempani rakastivatkin toisiaan, joka ainoa viikko vanhempani riitelivät. RAHASTA. Kaikki mitä teimme tai jätimme tekemättä, johtui RAHASTA. Uudet kengät sai rikki menneiden tilalle sitten, kun vanhemmilla oli taas RAHAA. Mummolaan päästiin kerran kesässä, jos vanhemmilla oli RAHAA bensaan tai RAHAA korjata se ikivanha autonromu. Kaupasta ostettiin vain sellaista ruokaa, johon oli RAHAA. Ihan kaikki piti valita aina sen mukaan, mihin kuluin vähiten RAHAA. Aina ei lääkärin määräämiä lääkkeitä voinut hakea apteekist, koska ei ollut RAHAA. RAHAA, RAHAA, RAHAA!!! Koko elämä pyöri tavalla tai toisella rahan ympärillä tai pikemminkin sen, ettei sitä rahaa ollut. En halua sellaista elämää enää, en halua sellaista omille lapsilleni enkä omassa parisuhteessani. 

t. 94
[/quote]

Minäkin olen parikymppinen nainen köyhästä lapsuukodista ja köyhä edelleen, mutta en ole katkera köyhästä lapsuudesta, enkä, että mun kaikki vaatteet ja lelut oli joltain saatuja tai sukulaisten vanhoja tai edes siitä, että aina ei ollut leipää tai maitoa, hengissä ja lämpimänä katto pään päällä on pysytty, lapsuuteni olisi varmasti ollut onnettomampi jos olisi kumpikin vanhemmista käynyt töissä.

Vierailija
110/111 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

runk runk

Vierailija
111/111 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 11:29"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 00:22"]En. Myös mulla on haluamani elintaso ja elämäntapa, josta en halua luopua. En pidä järkevänä, jos parisuhteessa olevilla on kovin erilainen elintaso. Elän mieluummin miehen kanssa, joka kykenee kustantamaan itselleen saman mitä minä kustannan itselleni. Miehen ei tarvitse nostaa elitasoani, mutta ei hän saa myöskään laskea sitä. Onneksi mulla on mies, joka tienaa kutakuinkin yhtä paljon kuin minäkin.  [/quote] mitäs sit jos mieheltäs menee duuni alta? Tai sairastuu? Hylkäät miehen ettei elintasos vaan häiriinny?

[/quote]

Siinä vaiheessa on jo syvä tunneside, joten hylkääminen olisi perustelematonta.

BTW, tutkimusten mukaan jos puoliso sairastuu miehet ovat todennäköisemmin niitä jotka jättävät sairastuneen kumppaninsa, naiset sen sijaan eivät niin herkästi jätä sairastunutta miestä ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän