Voisitko ottaa miehen joka
On köyhä? Ei autoa, mökkiä, omistusasuntoa, ei mitään. Pieni palkkainen työ ja vanhempansa elävät sos. Tuilla. Mukava, fiksu ja ahkera mies kuitenkin.
Kommentit (111)
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 23:37"]
Kokemuksesta voi sanoa, että harva suostuu. Tuhanteen voi löytyä muutama poikkeus, mutta 99% naisista laskee miehen arvon rahassa ja työssä. Seitsemän oikea lotossa lienee todennäköisempää omalle kohdalle kuin löytää nainen, joka ei laske miehen arvoa rahassa ja materiaalissa.
[/quote]
Naiset ovat pinnallisia. Huoratkin ovat rehellisempiä ja heidän kanssaan voi tuntea joskus jopa oikeaa rakkautta muistuttavaa fiilistä. He jopa muistavat joskus nimeni ja ikäni. Kyselevät miten hamsterini voivat tai onko kissa ollut kiltti hampstereille.
Otinkin. En haluaisi missään nimessä kolmosen kaltaista miestä, arvostan muita arvoja kuin rahaa ja omaisuutta huomattavasti enemmän. Ehkä minusta sen takia ei tule miljonääriä, mutta eipä tule myöskään yksinäistä ja katkeraa.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 00:19"]Otinkin. En haluaisi missään nimessä kolmosen kaltaista miestä, arvostan muita arvoja kuin rahaa ja omaisuutta huomattavasti enemmän. Ehkä minusta sen takia ei tule miljonääriä, mutta eipä tule myöskään yksinäistä ja katkeraa.
[/quote]
Erotuksena aloituksessa kuvailtuun, miehelläni ei ollut tavatessamme töitä, vaan hän oli amiksessa. Itse olin jo maisteri ja elätin miestä, nykyään hänelläkin on pienipalkkainen työ.
En. Myös mulla on haluamani elintaso ja elämäntapa, josta en halua luopua. En pidä järkevänä, jos parisuhteessa olevilla on kovin erilainen elintaso. Elän mieluummin miehen kanssa, joka kykenee kustantamaan itselleen saman mitä minä kustannan itselleni. Miehen ei tarvitse nostaa elitasoani, mutta ei hän saa myöskään laskea sitä. Onneksi mulla on mies, joka tienaa kutakuinkin yhtä paljon kuin minäkin.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 00:07"]
14, no minun omaisuuteni, taloni,työni tmv ei sinulle kuulu, vaan keskusteluun vastanneena, kerroin järkevät syyt, että miks en ottaisi tuollaista miestä, sen sijaan sinä hypit silmille. No, ihan sama, edelleen vastaan ap:lle että en ota, järkisyin en ottaisi, tunteella pilataan moni asia ja miehiä on maailma täynnä.
[/quote]
Eli olet perinyt tai ryöstänyt joltain mieheltä jonkun kuppaisen asunnon ja nyt olet niin ollaksesi, ei vittu sentään, mistä tuollaisia idiootteja sikiää?
En voisi. Arvostan miehessä kunnianhimoa, elämässä eteenpäin pyrkimistä ja korkeaa elintasoa. Oma mieheni on tällainen joten hänen jälkeensä en voisi ottaa tyhjätaskua, olisi liian erilaiset arvot ja mielenkiinnon kohteet kuin minulla (haluan kartuttaa omaisuutta jne.)
Sen sijaan nykyistä miestä valitessa asialla ei ollut minkään valtakunnan merkitystä, tosin olimme aika nuoriakin.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 00:22"]
En. Myös mulla on haluamani elintaso ja elämäntapa, josta en halua luopua. En pidä järkevänä, jos parisuhteessa olevilla on kovin erilainen elintaso. Elän mieluummin miehen kanssa, joka kykenee kustantamaan itselleen saman mitä minä kustannan itselleni. Miehen ei tarvitse nostaa elitasoani, mutta ei hän saa myöskään laskea sitä. Onneksi mulla on mies, joka tienaa kutakuinkin yhtä paljon kuin minäkin.
[/quote]
Eli toisin sanoen raha on sulle tärkeämpää kuin mies.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 00:04"]
Mutta eihän tätä miestä tarvitse elättää, käy kuitenkin töissä vaikkakin pieni palkkaisessa. Ei sun tarvi omista rahoistasi luopua :)
[/quote]
Mulle ei parisuhteessa riitä, että on ruokaa ja katto pään päällä. Olen seurustellut pienituloisen miehen kanssa ja kaikki ulkomaanmatkani yms jouduin tekemään ystävieni kanssa tai yksin, koska miehellä rahat riittivät juuri ja juuri peruselämiseen. Ei sellainen suhde kestä, jos ainoastaan ilmaisia tai halpoja juttuja tehdään yhdessä ja kaikki vähänkin enemmän maksava on tehtävä ilman puolisoa. Ainakin meidän tapauksessa mies alkoi muuttua huonotuuliseksi, katkeraksi, mustasukkaiseksi ja kyräileväksi joka kerta, kun olin lähdössä jonnekin ilman häntä.
"Minulla on tälläinen mies. Ahkera tekemään työtä, mukava, komea ja huomaavainen. MUTTA en uskalla perhettä perustaa koska mies tienaa hyvin vähän ja koko suku on köyhää. Vanhempansa pyytää aina apua ruoka ostoksissa jne Omat vanhempani ovat ylempää keskiluokkaa ja itse keskiluokan ja pienituloisen välissä.ap
[/quote]
Toivottavasti se on mies, joka ymmärtää jättää sut. Tyhmä mies se, joka suostuu parisuhteeseen, jossa naiselle raha on ensisijainen prioriteetti ja mies toissijainen prioriteetti."
Harvalla miehellä löytyy itsetuntoa, elää varakkaan puolison (suvun) kanssa pitkällä tähtäimellä, vaikka olisi "yhteiset rahat", sillä ostotottumukset ja elämä on kuitenkin niin eri maailmasta ja toinen tuntee huonommuuttaan koko ajan, vaikka sitä ei ääneen sanottaisi, mutta näkyyhän se miehille, kun katsoo ympärilleen.
Tottakai! Ei rakkautta mitata rahassa ! Voit valita tulevaisuuden ja liiton jonku kaa jonka kaa on turvattu tulevaisuus tai sen ketä rakastat . Itse valitsin sen ketä rakastan.. Raha tulee, raha menee mutta rakkaus pysyy 8 wee yhdessä
Miksi et auttanut häntä? Meillä ainakin kumpikin tekee osansa ja reissut yms tehdään yhdssä
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 00:26"]
[/quote]
[/quote]
Ei raha vaan asiat, joita rahalla saa. Matkustelu on mulle todella tärkeää, haluan käydä vähintään kaksi kertaa vuodessa ulkomailla. Ensi kuussa lähden viikoksi Roomaan, tammikuussa taas kuukaudeksi Kaliforniaan ja Meksikoon.
Mutta eihän tätä miestä tarvitse elättää, käy kuitenkin töissä vaikkakin pieni palkkaisessa. Ei sun tarvi omista rahoistasi luopua :)
[/quote]
Mulle ei parisuhteessa riitä, että on ruokaa ja katto pään päällä.
[/quote]
Ei riitäkään, koska parisuhteessa mies on sulle yhdentekevä. Raha on sen sijaan parisuhteessa sulle kaikki kaikessa. Eipä ihme, ettei miestä mistään löydy. Mies kuitenkin haluaa, että nainen on kykenevä tunteisiin ja sä et niihin kykene.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 00:29"]
[/quote]
[/quote]
Ei raha vaan asiat, joita rahalla saa. Matkustelu on mulle todella tärkeää, haluan käydä vähintään kaksi kertaa vuodessa ulkomailla. Ensi kuussa lähden viikoksi Roomaan, tammikuussa taas kuukaudeksi Kaliforniaan ja Meksikoon.
[/quote]
Eli edelleenkin raha ja materiaali on miestä tärkeämpää.
Kokemuksesta voi sanoa, että harva suostuu. Tuhanteen voi löytyä muutama poikkeus, mutta 99% naisista laskee miehen arvon rahassa ja työssä. Seitsemän oikea lotossa lienee todennäköisempää omalle kohdalle kuin löytää nainen, joka ei laske miehen arvoa rahassa ja materiaalissa.
[/quote]
Tämä koskee vain wt-naisia.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 00:31"]
[/quote]
[/quote]
Ei riitäkään, koska parisuhteessa mies on sulle yhdentekevä. Raha on sen sijaan parisuhteessa sulle kaikki kaikessa. Eipä ihme, ettei miestä mistään löydy. Mies kuitenkin haluaa, että nainen on kykenevä tunteisiin ja sä et niihin kykene.
[/quote]
Löytyy ihan tuolta makuuhuoneen parisängystä. Yhteistä taivalta jo 8 vuotta <3 Ja mikä parasta: voin matkustella hänen kanssaan.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 00:37"]
[/quote]
Tämä koskee vain wt-naisia.
[/quote]
Koskee mikä? Se, että miehen arvo lasketaan rahassa ja materiaalissa? Kyllä se on nimenomaan kaikista naisista 99% jotka laskevat miehen arvon rahassa ja sen mukaan päättävät jatkaako vai pistääkö poikki.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 00:37"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 00:31"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Löytyy ihan tuolta makuuhuoneen parisängystä. Yhteistä taivalta jo 8 vuotta <3 Ja mikä parasta: voin matkustella hänen kanssaan.
[/quote]
Joopa joo. Katkera tilitys viittaa ihan muuhun.
[/quote]
Eli edelleenkin raha ja materiaali on miestä tärkeämpää.
[/quote]
No jankkaapa vielä vähän lisää, jospa mielipiteesi siitä menisi perille...
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 00:07"]
tunteella pilataan moni asia ja miehiä on maailma täynnä.
[/quote]
Se, että sä et kykene tunteisiin ei tarkoita etteikö muut kykene.