Voisitko ottaa miehen joka
On köyhä? Ei autoa, mökkiä, omistusasuntoa, ei mitään. Pieni palkkainen työ ja vanhempansa elävät sos. Tuilla. Mukava, fiksu ja ahkera mies kuitenkin.
Kommentit (111)
Voihan nuo samat ominaisuudet olla parempituloisellakin miehellä. Sen verran voin sanoa ihan rehellisesti, että jos näin on, ottaisin parempituloisen. Olkaa nyt rehellisiä, kuka ei ottaisia?
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 00:50"]
Voihan nuo samat ominaisuudet olla parempituloisellakin miehellä. Sen verran voin sanoa ihan rehellisesti, että jos näin on, ottaisin parempituloisen. Olkaa nyt rehellisiä, kuka ei ottaisia?
[/quote]
Minä, itse asiassa. Ihan sen takia että en halua kuulla, kuinka loisin miehen lompakolla jne.
[/quote]
Pointti on edelleenkin se, että raha ei ratkaise mitään suuntaan eikä toiseen jos valinta tehdään tunteella.
Kyllä mies kelpuuttaa paljon useammin vähemmän tienaavan naisen kuin nainen miestä. Onhan täällä ollut ketjuja koskien pariskuntien koulutuksellisia eroja. Löytyy insinööri+lähihoitaja ym. pareja ja hyvin pyyhkii. Naisilla vissiin eri säännöt käytössä.
Jotkut on täällä maininnut, että mm. suku on köyhää tai elää sossun tuilla.
Mä olen mies, mutta ainakaan mulle mun naisen suvun tuloilla ei olisi mitään väliä. Miksi ihmeessä olisi tai pitäisi olla? Naisen tuloillakaan ei ole periaatteessa mitään väliä, mutta sen verran naiselta toivon, että ei tarkoituksellisesti makaa sohvalla ja välttele töitä, vaan tekee jotain työtä tai jos on työttömänä, niin aktiivisesti töitä etsii.
Minulle tärkeintä on tunteet, ei raha. Itse olen ylempää keskiluokkaa oleva yh. Jos mies on luonteeltaan sellainen josta pidän ja kemiat sopii hyvin yhteen, ei rahalla ole mitään merkitystä. En ole ikinä ymmärtänyt niitä, jotka haluavat olla jotain ja "edetä elämässä". Kaikki me lopulta päädytään 2m mullan alle. Kun on katto pään päällä ja leivän päällä muutakin kuin ylähuuli, olen tyytyväinen. Vielä kun olisi mies, mun elämä olisi täydellistä :)
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 01:13"]
Minulle tärkeintä on tunteet, ei raha. Itse olen ylempää keskiluokkaa oleva yh. Jos mies on luonteeltaan sellainen josta pidän ja kemiat sopii hyvin yhteen, ei rahalla ole mitään merkitystä. En ole ikinä ymmärtänyt niitä, jotka haluavat olla jotain ja "edetä elämässä". Kaikki me lopulta päädytään 2m mullan alle. Kun on katto pään päällä ja leivän päällä muutakin kuin ylähuuli, olen tyytyväinen. Vielä kun olisi mies, mun elämä olisi täydellistä :)
[/quote]
Käytännön tasolla et siis vaadi mieheltä työssäkäyntiä etkä työnhakua.
Mulla on juuri tuollainen köyhä, boheemi taiteilijanretku miehenä. Taivaallisen komea ja täydellinen sängyssä. Hittoako mä jolloin mökillä teen kun tuollainen miesten alusvaatemainoksesta reväisty heebo nukkuu vieressä? :D Raha on paperia.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 00:55"]
[/quote]
Pointti on edelleenkin se, että raha ei ratkaise mitään suuntaan eikä toiseen jos valinta tehdään tunteella.
[/quote]
Voihan sen parempituloisenkin valita tunteella. Ja kyllä varmasti näin tehdäänkin. Leikitään nyt ajatuksella, että olisi kaksi täysin samanlaista miestä, mutta toinen parempituloinen, niin kumman ottaisit?
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 01:17"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 00:55"]
[/quote]
[/quote]
Voihan sen parempituloisenkin valita tunteella.
[/quote]
Ei voi, jos se valinta perustuu siihen parempituloisuuteen.
Voin sanoa ihan suoraan, että jos olisi kaksi henkisiltä ominaisuuksiltaan samantyylistä miestä, valitsisin parempituloisen
Mä pidän niitä naisia jotka valitsee miehensä rahan takia vaan astetta parempina kuin huoria
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 01:15"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 01:13"]
[/quote]
Käytännön tasolla et siis vaadi mieheltä työssäkäyntiä etkä työnhakua.
[/quote]
En vaadi, eiköhän aikuinen mies tiedä itse mitä haluaa. Jos voin omilla tuloilla elättää oman perheen, ei minua haittaisi jos mies olisi päivät kotona. Olen sellaisessa suhteessa ollutkin. Oli mukava tulla työpäivän jälkeen kotiin, kun oli siivottu ja ruoka pöydässä.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 01:28"]
Mä pidän niitä naisia jotka valitsee miehensä rahan takia vaan astetta parempina kuin huoria
[/quote]
Kaikki naisethan ovat käytännön tasolla huoria, vaikka kaikilla se ei ilmenekään siinä, että maksu otetaan suoraan pillua vastaan. Maksu kuitenkin otetaan ja jos ei ole maksamaan, nainenkin kannattaa unohtaa.
Poikkeuksia on harvassa, ehkä yksi tuhannesta. Epätodennäköistä, että itse löytää sellaisen.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 01:32"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 01:15"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 01:13"] Minulle tärkeintä on tunteet, ei raha. Itse olen ylempää keskiluokkaa oleva yh. Jos mies on luonteeltaan sellainen josta pidän ja kemiat sopii hyvin yhteen, ei rahalla ole mitään merkitystä. En ole ikinä ymmärtänyt niitä, jotka haluavat olla jotain ja "edetä elämässä". Kaikki me lopulta päädytään 2m mullan alle. Kun on katto pään päällä ja leivän päällä muutakin kuin ylähuuli, olen tyytyväinen. Vielä kun olisi mies, mun elämä olisi täydellistä :) [/quote] Käytännön tasolla et siis vaadi mieheltä työssäkäyntiä etkä työnhakua. [/quote] En vaadi, eiköhän aikuinen mies tiedä itse mitä haluaa. Jos voin omilla tuloilla elättää oman perheen, ei minua haittaisi jos mies olisi päivät kotona. Olen sellaisessa suhteessa ollutkin. Oli mukava tulla työpäivän jälkeen kotiin, kun oli siivottu ja ruoka pöydässä.
[/quote]
Muuten hyvä, mutta ainoa pieni miinus on se, että käyt kuitenkin itse töissä. Sen kuitenkin kestää, jos miehen työttömyys ei haittaa.
no sä nyt et löydä ketään, se on varmaa
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 01:36"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 01:32"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 01:15"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 01:13"] Minulle tärkeintä on tunteet, ei raha. Itse olen ylempää keskiluokkaa oleva yh. Jos mies on luonteeltaan sellainen josta pidän ja kemiat sopii hyvin yhteen, ei rahalla ole mitään merkitystä. En ole ikinä ymmärtänyt niitä, jotka haluavat olla jotain ja "edetä elämässä". Kaikki me lopulta päädytään 2m mullan alle. Kun on katto pään päällä ja leivän päällä muutakin kuin ylähuuli, olen tyytyväinen. Vielä kun olisi mies, mun elämä olisi täydellistä :) [/quote] Käytännön tasolla et siis vaadi mieheltä työssäkäyntiä etkä työnhakua. [/quote] En vaadi, eiköhän aikuinen mies tiedä itse mitä haluaa. Jos voin omilla tuloilla elättää oman perheen, ei minua haittaisi jos mies olisi päivät kotona. Olen sellaisessa suhteessa ollutkin. Oli mukava tulla työpäivän jälkeen kotiin, kun oli siivottu ja ruoka pöydässä.
[/quote]
Muuten hyvä, mutta ainoa pieni miinus on se, että käyt kuitenkin itse töissä. Sen kuitenkin kestää, jos miehen työttömyys ei haittaa.
[/quote]
Juu, työssäkäynti on kyllä valtava miinus :) anteeksi, minä tässä vaan kerään valtiolle vähän rahaa verojen muodossa.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 00:40"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 00:37"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 23:37"]
Kokemuksesta voi sanoa, että harva suostuu. Tuhanteen voi löytyä muutama poikkeus, mutta 99% naisista laskee miehen arvon rahassa ja työssä. Seitsemän oikea lotossa lienee todennäköisempää omalle kohdalle kuin löytää nainen, joka ei laske miehen arvoa rahassa ja materiaalissa.
[/quote]
Tämä koskee vain wt-naisia.
[/quote]
Koskee mikä? Se, että miehen arvo lasketaan rahassa ja materiaalissa? Kyllä se on nimenomaan kaikista naisista 99% jotka laskevat miehen arvon rahassa ja sen mukaan päättävät jatkaako vai pistääkö poikki.
[/quote]
Minä aloin nuorena seurustella täysin tyhjätaskumiehen kanssa. Ensimmäisellä kerralla, kun hän vei minut ulos syömään (pitsaa) laskussa olikin joku ylimääräinen vesi tms. mitä hän ei ollut ennakoinut ja 10 penniä puuttui loppusummasta. Minullakaan ei ollut yhtään rahaa mukana, niin hän lopulta hädissään äkkäsi yhden puolitutun toisesta pöydästä ja sai sieltä pennit lainattua. (Olimme siis syöneet jo). Tämä ei minua pelästyttänyt, koska olimme nuoria ja "samanarvoisia".
Sittemmin olemme olleet köyhiä ja rikkaita, omistaneet kiinteistöjä ja kokeneet konkurssin, mutta kaiken keskellä kaikki rahat (tai köyhyys) on ollut yhteistä ja meillä on yhä toisemme. Mieheni on myös ystäväni ja se merkitsee enemmän kuin mikään raha. Elämä on ollut seikkailu ja tärkeintä on ollut yhdessä kestää vasta- ja myötämäet eikä rahan paljous tai vähyys.
Mutta jos nyt jäisin leskeksi näin vanhempana, en ottaisi enää tyhjätaskua miehekseni, koska yksin pärjäisin paremmin. Saattaisin mennä vielä naimisiin oikein kivan ja rikkaan miehen kanssa, mutta köyhän kanssa olisin vain ystävä. Joten nuorena kelpasi pennitön, nyt ei enää, mutta kukapa tälläistä vanhaa kääkkääkään enää haluaisi... Onneksi oma mieheni elää edelleen.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 00:44"]
[/quote]
Eli edelleenkin raha ja materiaali on miestä tärkeämpää.
[/quote]
No jankkaapa vielä vähän lisää, jospa mielipiteesi siitä menisi perille...
[/quote]
Kyllä sä olet ihan omilla viesteilläsi tehnyt selväksi mikä sulle on miehessä tärkeää ja sillä on hyvin vähän tekemistä miehen henkisen kapasiteetin kanssa. Turhaan sä mulle siitä avaudut, että olet tunteisiin kykenemätön materialisti.