Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko ottaa miehen joka

Vierailija
10.04.2015 |

On köyhä? Ei autoa, mökkiä, omistusasuntoa, ei mitään. Pieni palkkainen työ ja vanhempansa elävät sos. Tuilla. Mukava, fiksu ja ahkera mies kuitenkin.

Kommentit (111)

Vierailija
61/111 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 01:32"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 01:28"]

Mä pidän niitä naisia jotka valitsee miehensä rahan takia vaan astetta parempina kuin huoria

[/quote]

Kaikki naisethan ovat käytännön tasolla huoria, vaikka kaikilla se ei ilmenekään siinä, että maksu otetaan suoraan pillua vastaan. Maksu kuitenkin otetaan ja jos ei ole maksamaan, nainenkin kannattaa unohtaa.

Poikkeuksia on harvassa, ehkä yksi tuhannesta. Epätodennäköistä, että itse löytää sellaisen.

[/quote]

Mikä ihme maksu? Oliko äiti sulle lapsena noin ilkee? Ei antanut tarpeeks tittiä?

Vierailija
62/111 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, kuvailit juuri mieheni. Elämme työlläni ja varoillani, mistään ei ole puutetta ja omaisuutta on. Mies on kaikilla muilla mittapuilla paitsi varallisuuden osalta aivan ykkönen. Ikinä en vaihtaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/111 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 01:40"]

Mä pidän niitä naisia jotka valitsee miehensä rahan takia vaan astetta parempina kuin huoria

[/quote]

Kaikki naisethan ovat käytännön tasolla huoria, vaikka kaikilla se ei ilmenekään siinä, että maksu otetaan suoraan pillua vastaan. Maksu kuitenkin otetaan ja jos ei ole maksamaan, nainenkin kannattaa unohtaa.

Poikkeuksia on harvassa, ehkä yksi tuhannesta. Epätodennäköistä, että itse löytää sellaisen.

[/quote]

Mikä ihme maksu?

[/quote]

Jaa niin mikä se maksu on? Pitää käydä töissä, pitää olla auto, pitää olla omistusasunto, pitää olla tarpeeksi rahaa kesämökin vuokraamiseen, pitää olla tarpeeksi rahaa etenlänmatkoihinkin, jne jne. Jos noita ei vielä ole, pitää ainakin pyrkiä siihen, että pian on.

99% naisista on samat vaatimukset. Tämän takia av-mammojen valitus pilluaan myyvistä naisista onkin täysin tekopyhää hurskastelua. Sen pilluaan myyvän huoran maksuehdot kun ovat oikeasti paljon halvemmat kuin stereotyyppisen av-mamman.

Vierailija
64/111 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vakkariksi. Jos on loistoluokan rakastaja, ottaisin osapäivä-salapanoksi.

Vierailija
65/111 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 01:49"]

[/quote]

[/quote]

Mikä ihme maksu?

[/quote]

Jaa niin mikä se maksu on? Pitää käydä töissä, pitää olla auto, pitää olla omistusasunto, pitää olla tarpeeksi rahaa kesämökin vuokraamiseen, pitää olla tarpeeksi rahaa etenlänmatkoihinkin, jne jne. Jos noita ei vielä ole, pitää ainakin pyrkiä siihen, että pian on.

99% naisista on samat vaatimukset. Tämän takia av-mammojen valitus pilluaan myyvistä naisista onkin täysin tekopyhää hurskastelua. Sen pilluaan myyvän huoran maksuehdot kun ovat oikeasti paljon halvemmat kuin stereotyyppisen av-mamman.

[/quote]

Hmmm...meillä kyllä miehellä on nuo vaatimukset/toiveet. Minulle riittäisi ihan tämä nykyinen asunto (joka on muuten tasan tarkkaan puoliksi maksettu). En piittaa matkustelusta, kunhan nyt lapset pääsevät kerran kesässä vaikka Särkänniemeen tai mihin nyt sitten haluavat kotimaassa mennä. Miehelle taasen ei tunnu mikään riittävän. Nyt suunnittelee kesämökkiä mihin ei todellakaan ole varaa ilman lottovoittoa.

Kun aloimme seurustella, itse asiassa mies oli vähän rahakkaampi osapuoli kuin minä koska kävi töissä (joo, tienasi nettona jotain 1600e/kk ja siitäkin suurin osa meni ulosottoon) ja minä työtön. Nykyään minä tienaan ehkä satasen enemmän. Mutta siis, minä en missään vaiheessa katsonut lompakon paksuutta. Raha tosiaan on aika katoavaista, muut ominaisuudet pysyvät. 

Ehkä sitten olen tosi harvinainen nainen kun se maallinen mammona ei kiinnosta. Tai sitten nykyään tehdään vaan liian rajuja yleistyksiä.

Vierailija
66/111 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Mikä ihme maksu?

[/quote]

[/quote]

Heheheheheheheeee en tunne YHTÄKÄÄN naista, jolla olisi tuollaiset vaatimukset ja mulla on varsin laaja ystäväpiiri johon kuuluu kymmeniä 20-40-vuotiaita naisia kaikista sosiaaliluokista. Olet vain joku katkera runkkari.

Vierailija
67/111 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittää vittua? Mä en ainakaan sinkkunakaan ajatellut rahaa, jos tutustuin mukavaan mieheen. Nykyinen avomieheni on työtön niinkuin minäkin, mutta sairauksien takia ja köyhiä ollaan kummatkin ja hänen vanhemmat eivät taida ihan keskiluokkaan yltää. Mun vanhemmatkin köyhiä. Mitenvittu joku valitsee miehensä rahan perusteella??

Vierailija
68/111 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 23:37"]Kokemuksesta voi sanoa, että harva suostuu. Tuhanteen voi löytyä muutama poikkeus, mutta 99% naisista laskee miehen arvon rahassa ja työssä. Seitsemän oikea lotossa lienee todennäköisempää omalle kohdalle kuin löytää nainen, joka ei laske miehen arvoa rahassa ja materiaalissa.
[/quote]

höpö vitun höpö. En tunne ketään, jolle kumppanin tulot olisivat edes tärkeä asia.

Vierailija
69/111 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin. Tosin hän oli juristi. Nyt on vähän enemmän.

Vierailija
70/111 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 01:54"]

[/quote]

[/quote]

Mikä ihme maksu?

[/quote]

[/quote]

Ehkä sitten olen tosi harvinainen nainen kun se maallinen mammona ei kiinnosta.

[/quote]

Kyllä sä olet harvinaisuus, jos toi ihan oikeasti pitää paikkansa. Itse en ole onnistunut vielä löytämään naista jolle työssäkäynti ja raha on miehessä yhdentekevää. Pikemminkin se tuntuu olevan kaikista kriteereistä tärkein.

Ehdottomasti hienoa ja ihailtavaa, jos olet poikkeus, mutta valitettavasti yhden naisen vaikutus kokonaisuuteen on marginaalinen.

Vierailija
71/111 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 00:13"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 23:37"]

Kokemuksesta voi sanoa, että harva suostuu. Tuhanteen voi löytyä muutama poikkeus, mutta 99% naisista laskee miehen arvon rahassa ja työssä. Seitsemän oikea lotossa lienee todennäköisempää omalle kohdalle kuin löytää nainen, joka ei laske miehen arvoa rahassa ja materiaalissa.

[/quote]

Naiset ovat pinnallisia. Huoratkin ovat rehellisempiä ja heidän kanssaan voi tuntea joskus jopa oikeaa rakkautta muistuttavaa fiilistä. He jopa muistavat joskus nimeni ja ikäni. Kyselevät miten hamsterini voivat tai onko kissa ollut kiltti hampstereille.
[/quote]

Sinulla ei oikeista naisista taida olla yhtään ainutta kokemusta. Olet ääliö. Mene muualle huutelemaan, ei me naiset olla (muutamaa kusipäätä lukuunottamatta) tuollaisia paskiaisia.

Vierailija
72/111 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 01:56"]

Mitenvittu joku valitsee miehensä rahan perusteella??

[/quote]

Jos olisit mies, huomaisit että suurimmille osalle naisista raha on kriteereistä tärkein. Harvalle kelpaa työtön, varsinkaan tahallinen työtön. Poikkeuksia löytyy, mutta niin vähän, etteivät ne vaikuta kokonaisuuteen.

Harmi toki sinällänsä, 99% pilaa kaikkien maineen.

Vierailija
73/111 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Raha ei ole tärkeää vaan sen käyttö. Eli jos ei ole rahankäytön kanssa ongelmia vaan osaa suhteuttaa tulot ja menot, niin ei ongelmaa.

Vierailija
74/111 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan jos en muuta saa.

Vierailija
75/111 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 01:39"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 01:36"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 01:32"] [quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 01:15"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 01:13"] Minulle tärkeintä on tunteet, ei raha. Itse olen ylempää keskiluokkaa oleva yh. Jos mies on luonteeltaan sellainen josta pidän ja kemiat sopii hyvin yhteen, ei rahalla ole mitään merkitystä. En ole ikinä ymmärtänyt niitä, jotka haluavat olla jotain ja "edetä elämässä". Kaikki me lopulta päädytään 2m mullan alle. Kun on katto pään päällä ja leivän päällä muutakin kuin ylähuuli, olen tyytyväinen. Vielä kun olisi mies, mun elämä olisi täydellistä :) [/quote] Käytännön tasolla et siis vaadi mieheltä työssäkäyntiä etkä työnhakua. [/quote] En vaadi, eiköhän aikuinen mies tiedä itse mitä haluaa. Jos voin omilla tuloilla elättää oman perheen, ei minua haittaisi jos mies olisi päivät kotona. Olen sellaisessa suhteessa ollutkin. Oli mukava tulla työpäivän jälkeen kotiin, kun oli siivottu ja ruoka pöydässä. [/quote] Muuten hyvä, mutta ainoa pieni miinus on se, että käyt kuitenkin itse töissä. Sen kuitenkin kestää, jos miehen työttömyys ei haittaa. [/quote] Juu, työssäkäynti on kyllä valtava miinus :) anteeksi, minä tässä vaan kerään valtiolle vähän rahaa verojen muodossa.

[/quote]

Onhan se miinus. Työssäkäyvä nainen uhraa aikaa jonka käyttää lapsensa ja miehensä kanssa.

Vierailija
76/111 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 01:39"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 01:36"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 01:32"] [quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 01:15"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 01:13"] Minulle tärkeintä on tunteet, ei raha. Itse olen ylempää keskiluokkaa oleva yh. Jos mies on luonteeltaan sellainen josta pidän ja kemiat sopii hyvin yhteen, ei rahalla ole mitään merkitystä. En ole ikinä ymmärtänyt niitä, jotka haluavat olla jotain ja "edetä elämässä". Kaikki me lopulta päädytään 2m mullan alle. Kun on katto pään päällä ja leivän päällä muutakin kuin ylähuuli, olen tyytyväinen. Vielä kun olisi mies, mun elämä olisi täydellistä :) [/quote] Käytännön tasolla et siis vaadi mieheltä työssäkäyntiä etkä työnhakua. [/quote] En vaadi, eiköhän aikuinen mies tiedä itse mitä haluaa. Jos voin omilla tuloilla elättää oman perheen, ei minua haittaisi jos mies olisi päivät kotona. Olen sellaisessa suhteessa ollutkin. Oli mukava tulla työpäivän jälkeen kotiin, kun oli siivottu ja ruoka pöydässä. [/quote] Muuten hyvä, mutta ainoa pieni miinus on se, että käyt kuitenkin itse töissä. Sen kuitenkin kestää, jos miehen työttömyys ei haittaa. [/quote] Juu, työssäkäynti on kyllä valtava miinus :) anteeksi, minä tässä vaan kerään valtiolle vähän rahaa verojen muodossa.

[/quote]

Kyllähän tossa säästää, kun ei tarvitse hoitopaikkaa ja ruoat voi tehdä alusta loppuun isompina annoksina.

Vierailija
77/111 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 01:49"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 01:40"]

[/quote]

[/quote]

Mikä ihme maksu?

[/quote]

[/quote]

no vittu nää onkin erikseen, jotka valitsee itselleen rikkaan miehen. Minä olen köyhä, mun rakas on köyhä ja mun kaikki exätkin on ollut köyhiä. Mun tuttujen ja kavereiden nyxät ja exät on köyhiä. Vaikka olisin rikaskin tai keskituloinen, en ikinä ottaisi varakkaampaa miestä, kun nykyinen. Se on se rakkaus. Sinä et tiedä naisista mitään, joten painu vittuun!

Vierailija
78/111 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 02:21"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 01:49"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 01:40"] [quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 01:32"] [quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 01:28"] Mä pidän niitä naisia jotka valitsee miehensä rahan takia vaan astetta parempina kuin huoria [/quote] Kaikki naisethan ovat käytännön tasolla huoria, vaikka kaikilla se ei ilmenekään siinä, että maksu otetaan suoraan pillua vastaan. Maksu kuitenkin otetaan ja jos ei ole maksamaan, nainenkin kannattaa unohtaa. Poikkeuksia on harvassa, ehkä yksi tuhannesta. Epätodennäköistä, että itse löytää sellaisen. [/quote]   Mikä ihme maksu?   [/quote]   Jaa niin mikä se maksu on? Pitää käydä töissä, pitää olla auto, pitää olla omistusasunto, pitää olla tarpeeksi rahaa kesämökin vuokraamiseen, pitää olla tarpeeksi rahaa etenlänmatkoihinkin, jne jne. Jos noita ei vielä ole, pitää ainakin pyrkiä siihen, että pian on. 99% naisista on samat vaatimukset. Tämän takia av-mammojen valitus pilluaan myyvistä naisista onkin täysin tekopyhää hurskastelua. Sen pilluaan myyvän huoran maksuehdot kun ovat oikeasti paljon halvemmat kuin stereotyyppisen av-mamman. [/quote] no vittu nää onkin erikseen, jotka valitsee itselleen rikkaan miehen. Minä olen köyhä, mun rakas on köyhä ja mun kaikki exätkin on ollut köyhiä. Mun tuttujen ja kavereiden nyxät ja exät on köyhiä. Vaikka olisin rikaskin tai keskituloinen, en ikinä ottaisi varakkaampaa miestä, kun nykyinen. Se on se rakkaus. Sinä et tiedä naisista mitään, joten painu vittuun!

[/quote]

Mä hyväksyn tän selityksen siinä vaiheessa, kun se oikeasti tarkoittaa sitä, että tahallaan työtön mies kelpaa.

Omien kokemuksien perusteella kriteeri on vaan sellainen, että "ei rahalla mitään väliä oo, mutta kyl miehen niinku silti töisä pitää käyrä".

Vierailija
79/111 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 02:05"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 01:56"]

Mitenvittu joku valitsee miehensä rahan perusteella??

[/quote]

Jos olisit mies, huomaisit että suurimmille osalle naisista raha on kriteereistä tärkein. Harvalle kelpaa työtön, varsinkaan tahallinen työtön. Poikkeuksia löytyy, mutta niin vähän, etteivät ne vaikuta kokonaisuuteen.

Harmi toki sinällänsä, 99% pilaa kaikkien maineen.
[/quote]

kun asia ei ole noin. Minä en tunne yhtäkään.naista jolle olisi raha tärkeämpää, kuin mies tai se rakkaus

Vierailija
80/111 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 02:26"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 02:21"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 01:49"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 01:40"] [quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 01:32"] [quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 01:28"] Mä pidän niitä naisia jotka valitsee miehensä rahan takia vaan astetta parempina kuin huoria [/quote] Kaikki naisethan ovat käytännön tasolla huoria, vaikka kaikilla se ei ilmenekään siinä, että maksu otetaan suoraan pillua vastaan. Maksu kuitenkin otetaan ja jos ei ole maksamaan, nainenkin kannattaa unohtaa. Poikkeuksia on harvassa, ehkä yksi tuhannesta. Epätodennäköistä, että itse löytää sellaisen. [/quote]   Mikä ihme maksu?   [/quote]   Jaa niin mikä se maksu on? Pitää käydä töissä, pitää olla auto, pitää olla omistusasunto, pitää olla tarpeeksi rahaa kesämökin vuokraamiseen, pitää olla tarpeeksi rahaa etenlänmatkoihinkin, jne jne. Jos noita ei vielä ole, pitää ainakin pyrkiä siihen, että pian on. 99% naisista on samat vaatimukset. Tämän takia av-mammojen valitus pilluaan myyvistä naisista onkin täysin tekopyhää hurskastelua. Sen pilluaan myyvän huoran maksuehdot kun ovat oikeasti paljon halvemmat kuin stereotyyppisen av-mamman. [/quote] no vittu nää onkin erikseen, jotka valitsee itselleen rikkaan miehen. Minä olen köyhä, mun rakas on köyhä ja mun kaikki exätkin on ollut köyhiä. Mun tuttujen ja kavereiden nyxät ja exät on köyhiä. Vaikka olisin rikaskin tai keskituloinen, en ikinä ottaisi varakkaampaa miestä, kun nykyinen. Se on se rakkaus. Sinä et tiedä naisista mitään, joten painu vittuun!

[/quote]

Mä hyväksyn tän selityksen siinä vaiheessa, kun se oikeasti tarkoittaa sitä, että tahallaan työtön mies kelpaa.

Omien kokemuksien perusteella kriteeri on vaan sellainen, että "ei rahalla mitään väliä oo, mutta kyl miehen niinku silti töisä pitää käyrä".
[/quote]

Mulle ja mun kaikille kavereille on ihan yhdentekevää, käykö mies töissä vai ei, itseasiassa olen tyytyväisempi tähän, että olemme miehen kanssa koko ajan yhdessä, kun olisin jos hän kävisi töissä ja edelleen aivan vitun sama mitä tienais..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän