Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko ottaa miehen joka

Vierailija
10.04.2015 |

On köyhä? Ei autoa, mökkiä, omistusasuntoa, ei mitään. Pieni palkkainen työ ja vanhempansa elävät sos. Tuilla. Mukava, fiksu ja ahkera mies kuitenkin.

Kommentit (111)

Vierailija
1/111 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 10:25"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 08:46"]

Hetken aikaa vaikutti jo siltä, ettei raha sittenkään ole niin ratkaisevaa, mutta se illuusio tultiinkin näköjään tuhoamaan nopeasti. Harmi niiden muutamien kannalta, joiden mainetta tässä pilataan.

[/quote]

Oikeastiko sinä kuvittelet, että rahalla ei ole väliä? 

[/quote]

En kuvittele. Kyllä se on tullut useiden naiskokemusten myötä selväksi, että rahalla on todellakin väliä.

Vierailija
2/111 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 11:31"]

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 23:29"]On köyhä? Ei autoa, mökkiä, omistusasuntoa, ei mitään. Pieni palkkainen työ ja vanhempansa elävät sos. Tuilla. Mukava, fiksu ja ahkera mies kuitenkin. [/quote] En koska yleensä tuollaiset ihmiset eivät ole fiksuja tai ahkeria... Sori vaan...

[/quote]

Voisit toki lopettaa tekosyyt ja myöntää, että jonkun fiksuuteen ja ahkeruuden sijaan kyse on rahasta ja materiaalista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/111 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Itseasiassa oon naimisissa lähes samanlaisen kanssa. Vanhemmat ei elä sossun tuilla, mutta muuten sama. Ollaan onnellisia!

Vierailija
4/111 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en. Oma elintaso kuitenkin hitusen korkeammalla tasolla.

Vierailija
5/111 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai.

Vierailija
6/111 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen samanlaisen naisen kanssa naimisissa, onneksi sillä on hyvä kroppa, perse ja on kaunis.

Vierailija
7/111 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta voi sanoa, että harva suostuu. Tuhanteen voi löytyä muutama poikkeus, mutta 99% naisista laskee miehen arvon rahassa ja työssä. Seitsemän oikea lotossa lienee todennäköisempää omalle kohdalle kuin löytää nainen, joka ei laske miehen arvoa rahassa ja materiaalissa.

Vierailija
8/111 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 23:30"]

Voisin. Itseasiassa oon naimisissa lähes samanlaisen kanssa. Vanhemmat ei elä sossun tuilla, mutta muuten sama. Ollaan onnellisia!

[/quote]

Täysin sama homma =) Joskin miehen vanhemmista toinen on jo kuollut ja toinen eläkkeellä.

Vierailija
9/111 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tälläinen mies. Ahkera tekemään työtä, mukava, komea ja huomaavainen. MUTTA en uskalla perhettä perustaa koska mies tienaa hyvin vähän ja koko suku on köyhää. Vanhempansa pyytää aina apua ruoka ostoksissa jne Omat vanhempani ovat ylempää keskiluokkaa ja itse keskiluokan ja pienituloisen välissä.ap

Vierailija
10/111 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 23:42"]

Minulla on tälläinen mies. Ahkera tekemään työtä, mukava, komea ja huomaavainen. MUTTA en uskalla perhettä perustaa koska mies tienaa hyvin vähän ja koko suku on köyhää. Vanhempansa pyytää aina apua ruoka ostoksissa jne Omat vanhempani ovat ylempää keskiluokkaa ja itse keskiluokan ja pienituloisen välissä.ap

[/quote]

Toivottavasti se on mies, joka ymmärtää jättää sut. Tyhmä mies se, joka suostuu parisuhteeseen, jossa naiselle raha on ensisijainen prioriteetti ja mies toissijainen prioriteetti.

Vierailija
11/111 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kyllä.

Vierailija
12/111 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3, jatkaa. Kun täällä ei ihan tajuta asiaa. Miksi nainen, joka kerryttänyt elämässä omaisuutta niin, että elintaso on selkeästi korkeammalla tasolla, valistisi miehen, joka ei ainakaan auta säilyttämään sitä elintasoa? Järki ja tunteet, kyllä, mutta en mä nyt omaa elämääni ala haaskaamaan ihmisen takia, joka ei ole mitään saavuttanut, ei se, että on ihgu ja kiva, aikuisten oikeasti elätä.

Vierailija
13/111 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 23:48"]

3, jatkaa. Kun täällä ei ihan tajuta asiaa. Miksi nainen, joka kerryttänyt elämässä omaisuutta niin, että elintaso on selkeästi korkeammalla tasolla, valistisi miehen, joka ei ainakaan auta säilyttämään sitä elintasoa? Järki ja tunteet, kyllä, mutta en mä nyt omaa elämääni ala haaskaamaan ihmisen takia, joka ei ole mitään saavuttanut, ei se, että on ihgu ja kiva, aikuisten oikeasti elätä.

[/quote]

Eli toisin sanoen sua ei oikeasti kiinnosta mies, vaan raha ja materiaali on tärkeintä. Haluat miehet vain sen takia, että vaan tavalla tai tavalla toisella saata turvataakut rahavirtojen jatkuvuudelle.

Vierailija
14/111 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

12, en vaan haluan miehen joka jakaa kanssani elämääni, ja se elämä, minkä olen ITSE luonut, en todellakaan siitä ala luopumaan siksi, että ottaisin miehen, jota pitää elättää? Raha ei ole se juttu, vaan järki. Mä haluan vanheta niin, että voin jäädä eläkkeelle aikaisin, matkustella ja asua paikassa, missä ei ole vuokrakerrostaloja. En luovu siitä mitä minä olet itse saavuttanut, miehen varallisuudella ei sinänsä ole väliä, en vain ala aikuista ihmistä elättämään enkä omaa elintasoa tiputtamaan. Ikävää jos se on vääriin. 

Vierailija
15/111 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 23:48"]

[/quote]

mitäs omaisuutta sulla on? Tuulen pieksemä perse ja 1000 euroa säästössä?

Vierailija
16/111 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 23:42"]

[/quote]

Sullahan on kuitenkin monta oikein tuossa lotossa ja mikäli alkoon ja tupakkaan ei mene rahaa, niin luulisi 1-2 lapsen kanssa pärjäävän, kun tarkasti elää.

Vierailija
17/111 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän tätä miestä tarvitse elättää, käy kuitenkin töissä vaikkakin pieni palkkaisessa. Ei sun tarvi omista rahoistasi luopua :)

Vierailija
18/111 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jättimuna, niin sit ehkä.

Vierailija
19/111 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 23:59"]

12, en vaan haluan miehen joka jakaa kanssani elämääni, ja se elämä, minkä olen ITSE luonut, en todellakaan siitä ala luopumaan siksi, että ottaisin miehen, jota pitää elättää? Raha ei ole se juttu, vaan järki. Mä haluan vanheta niin, että voin jäädä eläkkeelle aikaisin, matkustella ja asua paikassa, missä ei ole vuokrakerrostaloja. En luovu siitä mitä minä olet itse saavuttanut, miehen varallisuudella ei sinänsä ole väliä, en vain ala aikuista ihmistä elättämään enkä omaa elintasoa tiputtamaan. Ikävää jos se on vääriin.[/quote]

Eli toisin sanoen mies on edelleenkin sulle yhdentekevä, rahan mukana tuleva sivutuote. Pakollinen paha. Tärkeää sulle on se, että miehellä on vaan niin perkeelesti rahaa, että se mahdollistaa sun pinalliset ja ahneet mielihalut. Tunnepohjainen suhde sun kanssa on täysi mahdottomuus.

Vierailija
20/111 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

14, no minun omaisuuteni, taloni,työni tmv ei sinulle kuulu, vaan keskusteluun vastanneena, kerroin järkevät syyt, että miks en ottaisi tuollaista miestä, sen sijaan sinä hypit silmille. No, ihan sama, edelleen vastaan ap:lle että en ota, järkisyin en ottaisi, tunteella pilataan moni asia ja miehiä on maailma täynnä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi