Loukkaantuisitko jos mammografiassa hoitaja sanoi "sulla onkin todella helposti kuvattavat rinnat"! Mitä ajatuksia herättää?
Kommentit (21)
Mulle sanotaan päinvastoin. Rinnat ovat niin tiivistä tavaraa, etä pitää ottaa myös ultra.
Tarkoittaako "sulla onkin todella helposti kuvattavat rinnat" että rinnat ovat mallia ajokoirankorvat?
Mua kiinnostaa vaan sen kuvauksen tulos.
Eli lattarinnat jotka helposti sujahtaa kuvattaviksi?
Minulla on vain helposti kuvattava peräsuoli, sillä kärsin laskeumasta.
Vierailija kirjoitti:
Eli lattarinnat jotka helposti sujahtaa kuvattaviksi?
Siis sellaiset litteät majavanhännät?
Kaikesta sitä voikin loukkaantua...
Sitä, että lopputulosta ei tarvitse arvailla.
Tuossahan on tärkeintä päästä loukkaantumaan. Toivottavasti sinulla ei ole syöpää.
Ajattelen, että rinnoissani on sitten rasvakudosta.
Vierailija kirjoitti:
Tuossahan on tärkeintä päästä loukkaantumaan. Toivottavasti sinulla ei ole syöpää.
Syöpä on peräsuolessa :(
Mulle lääkäri sanoi, että mun tissit on vaikeaselkoiset. Mammografia meni ok, mutta pari vuotta sitten tutkittiin pattia, joka aina karkasi näyteneulan alta ja useampi lääkäri kävi sitä sörkkimässä. Tai no ainakin kaksi.
Lopulta onneksi pattikin oli vain normaalia rintakudosta, joka vaan pumpsahti kerran esiin ja säikäytti mut.
no ilahtuisin. mulla on isot rinnat ,siis tosi jättikokoiset ja on ärsyttävää kun käännellään väännellään ja väh. 12 kuvaa per rinta. ei naurata. näistä utareista ikinä ollut muuta kuin harmia. kapakkaan mennessäkin ois pitänyt pukea paita jossa lukee että kuolaa vaan omille rinnoilles
Ei herätä toisten naisten rinnat yhtään mitä tunteita. En tiedä, miksi pitäisi.
En juokse turhissa tutkimuksissa, joten en ennätä loukkaantuakaan joka kommentista.
Ap vatkaatko kaikkea noin? Mitä se tarkoitti kun sanoi noin? Miksi se katsoi minua noin? Miksi tuo ihminen sanoi noin eikä näin?
Voi luoja miten inhoan tuollaista vatkaamista.
Tuohon nyt ei tarvi suhtautua mitenkään erityisesti. Sun rinnat on kuvauksen kannalta helpot, ei muuta.
Mun piti yhden kerran odottaa toisen kuvauskoneen vapautumista, koska toiseen rintani oli liian suuret. Lähinnä nauratti asia. Sittemmin olen käynyt terveyssyistä rinnanpienennysleikkauksessa
Ilahtuisin, koska tarkoittaisi että kuva nopsasti ohi ylenpalttisesti liiskailematta.