Meillä 9kk ikäinen vauva, vaimo haluaisi lähteä ystäviensä kanssa risteilylle?
Minusta aika outoa.Luulisi että vauvan ollessa noin pieni äidin vaistot kertoisivat olemaan kotona. Minä kävin poikien kanssa risteilyllä ja laskettelu reissulla Ruotsissa, sai siitä jonkun ihme kipinän. Vauva jäisi sitten minulle... Tuntuu vain oudolta vai olenko väärässä?
Isi34
Kommentit (81)
Provohan tämä on mutta on täysin normaalia ja ok haluta ja lähteä sinne risteilylle.
Tämä aloitus on ollut täällä ennenkin.
Toivottavasti tämä on provo. Mutta siis kyllä olet väärässä. Jos sinä saat hypätä reissuillasi, niin saa vaimokin. 9 kk ikäinen vauva syökin jo muuta kuin maitoa.
Pullot suuhun, niin vauvalle ku äidillekin. Äidille toivotan lystikästä reissua!
Vaimo laivalle ja lähdet vauvan kanssa baari kierrokselle.
Vastaus hynkimiseen risteilylle on jyrkkä EI !
Olisit jättänyt tuon höpinän sun omista reissuista ja äidinvaistosta pois, olisi tämäkin provo voinut saada paremmin ilmaa siipiensä alle.
Ei ole outoa. Yleensä toinen hoitaa lapsia kun toinen käy jossakin.
Anna naisen mennä ja kanna vastuu äläkä märise täälä.
No ei
mutta ehdota että menette koko perhe
Ei. Et päästä häntä mihinkään. Juoksujen aikana myöhemmin
Kuinka monta tuntia olisi risteilyn kesto?
Vierailija kirjoitti:
Olisit jättänyt tuon höpinän sun omista reissuista ja äidinvaistosta pois, olisi tämäkin provo voinut saada paremmin ilmaa siipiensä alle.
Juu, yleensä täällä ollaan kyllä valmiita lynkkaamaan äiti joka haluaa käydä juhlimassa, mutta tää nyt oli liian ilmiselvä provo.
Kyllä 9 kk vauvan kanssa pärjää ihan hyvin risteilyllä! Rattaat mukaan, niin helppo kulkea laivalla.
Minä olin ystävättäreni kanssa viikon Lontoossa, kun lapsi oli vajaan 9 kk:n ikäinen! Imetysaika oli jo ohi, joten isä ja tytär pärjäsivät hienosti keskenään!
Tästä syystä en aijo hankkia lapsia. Nykynaisista ei ole äideiksi.
M31
No jos sinä juokset naurettavilla poikien reissuillasi niin suonet muijallesi saman. Pulloon maitoa ja pilttiä kaappiin.
Oikea kohtaaminen voisi olla ratkaisu.
Etäisän näkökulma: meistä tuli lasten kanssa paljon läheisemmät, kun alettiin tavata vartavasten silloin kun huvittaa. Nähdään lyhyemmin mutta tiheämmin. Jutellaan paljon enemmän asioista. Ennen ne tuli luokseni ja linnoittautui huoneisiinsa, nyt käydään syömässä, kahviloissa jne. ja kohdataan oikeasti. Äitinsä pisti hanttiin myös ja yritti jopa lastensuojeluilmoitusta tehdä.
Olet totaalisen väärässä.