Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tajua, että miten niin moni sanoo nukkuvansa alasti. Eikö se ole kauhean sotkuista?

Vierailija
26.12.2021 |

Hiki valuu suoraan lakanoihin. Menkat saattaa alkaa ja jos ei menkat niin valkovuotoa. Ja eikös miehillä saata tulla jotain yöllisiä siemensyöksyjä. Joka tapauksessa hyi hyi, vai vaihdatteko joka päivä lakanat?

Kommentit (495)

Vierailija
341/495 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, että miten niin moni sanoo nukkuvansa. Eikö se ole kauheaa?

Vierailija
342/495 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallissa käyn kakilla ja en pyyhi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/495 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä minkälaisia värkkejä teillä on, että kaikki valuu holtittomasti lakanoille. Itse nukun alasti ja vaikka menkat alkaisi nukkuessa, ei nekään yleensä ole valunut lakanalle asti, vaan vuoto on kuivunut yön aikana sisäreisiin kiinni. Jos sitten joku menkkatippa on tullut lakanaan asti, niin mitä sitten? Lakana pesuun. En tiedä miten joillakin tulee valkovuotoa niin paljon, että patjat tahriintuu, kyllä vähän ihmettelen.

Ja mitään ei mulla koskaan mene patjoihin asti, koska minulla on petauspatja ja myös se on pestävä. Peitot ja tyynyt toki pestään myös silloin tällöin. Joten mitä väliä vaikka ihminen hikoilee ja erittää mitä milloinkin, kunhan pesukone toimii. Pitää se pyjamakin pestä.

Vierailija
344/495 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummastuttaa nää holtittomasti valkovuotoilevat, mitä sanoo lääkäri, eihän toi voi olla normaalia?

Vierailija
345/495 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää sekin että mikä pidätyskyvyttömien kokoontumisajo tää ketju on, ja minkä ikäisiä ihmisiä kirjoittaa. Vai lirahteleeko yleensä esim synnyttäneillä, iästä riippumatta, pissaa noin vaan pitkin huonekaluja?

Vierailija
346/495 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummastuttaa nää holtittomasti valkovuotoilevat, mitä sanoo lääkäri, eihän toi voi olla normaalia?

Kummastuttaa kyllä tuo. Ja ongelma ei ainakaan helpotu, jos yötkin hautoo alapäätään vaatteissa.

Vierailija
347/495 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne, jotka ilman rytkyjä nukkuu, nukkuu saastassa. Kehosta jo irtoaa hikeä ja muutakin karstaa ja eritteitä,  jotka ovat sitten lakanoilla. Elikkä tosi epähygieenistä nukkua ilman vaatteita.

Ja onhan nainen viehättävämmän  näköinen kauniissa yö vaatteessaan. 

Höpö höpö, lakanat pestään. Ja mun ei tarvitse onneksi miettiä miltä näytän kun ei ole ukkoa vieressä arvostelemassa. Miehet ja niiden mällit sotkee lakanat. Täällä taitaa moni erehtyä, että ne pimpsasta valuvat mällit on valkovuotoa. No onhan sekin vaaleaa.

Vierailija
348/495 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus helteillä oon koittanu, mut tuntuu epämiellyttävältä, jotenkin turvattomalta olla ilman yöpaitaa. Ohut kangas ihoa vasten on kuin peitto, mukavampi olo siten.

Vierailija
349/495 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teitä palele jos nukutte alastonna?

Vierailija
350/495 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaimon tehtävä tyhjentää pussit joka ilta niin ei tule yöllä odottamattomia siemensyöksyjä.

Vierailija
351/495 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaadappa litra vettä sänkyyn ja tutki miltä se tuntuu? Vertaa sen jälkeen normiaamuun.

Vierailija
352/495 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse halua nukkua alasti enkä varmaan uskaltaisikaan. Mitä jos tulisi yöllinen palohälytys tai muu kiire ja sängystä pitäisi ponkaista kauhealla kiireellä? En uskaltaisi ottaa sitä riskiä

Nukut ilmeisesti päivävaatteissa ja ulkotakissa, kun perustelu on palohälytyksen pelko.

Vierailija
353/495 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn joka ilta suihkussa. Lakanat vaihdan joka perjantai. Alasti nukkunut lapsesta saakka, ei ongelmaa eritteiden kanssa. Iho ja intiimialue saavat ilmakylpyä voivat hyvin. Menkkojen aikaan käytän alushousuja (suht kellontarkat ja säännölliset). 

Ihminen hikoilee keskimäärin litran yössä. Eli sun lakanat ovat imeneet 7 litraa hikeä siinä vaiheessa kun vasta vaihdat ne. Yök, yök, yök. Mitä se sun yöllä suihkussa käynti siis auttaa asiaa kun lillut joka yö kuitenkin lakanoissasi, jotka ovat hien pinttämät? Muilla se hiki jää yöasuun, joka sitten vaihdetaan puhtaaseen. 

Vaihdatko yöasun joka yön jälkeen? Mietin vaan, että itse ainakin vaihdan yöpuvun vain kerran viikossa. 

Vierailija
354/495 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn joka ilta suihkussa. Lakanat vaihdan joka perjantai. Alasti nukkunut lapsesta saakka, ei ongelmaa eritteiden kanssa. Iho ja intiimialue saavat ilmakylpyä voivat hyvin. Menkkojen aikaan käytän alushousuja (suht kellontarkat ja säännölliset). 

Ihminen hikoilee keskimäärin litran yössä. Eli sun lakanat ovat imeneet 7 litraa hikeä siinä vaiheessa kun vasta vaihdat ne. Yök, yök, yök. Mitä se sun yöllä suihkussa käynti siis auttaa asiaa kun lillut joka yö kuitenkin lakanoissasi, jotka ovat hien pinttämät? Muilla se hiki jää yöasuun, joka sitten vaihdetaan puhtaaseen. 

Vaihdatko yöasun joka yön jälkeen? Mietin vaan, että itse ainakin vaihdan yöpuvun vain kerran viikossa. 

Vaihdan. 

Vierailija
355/495 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytön puhtaus on ääliömäistä.

Siitä voisi vieroittua ehkä metsäretkellä muutamana yönä.

Thl kertoo mikä on hyvää hygieniaa.

Vierailija
356/495 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapää hikoaa ihan älyttömästi, jos on alkkarit + yöpuku + peitto. Silloin en ihmettelekään, jos hikoilee litratolkulla yössä.

Kun nukkuu alasti, alapää ja koko kroppa saa tuulettua hyvin. Ei valu hiki eikä ahdista hankaavat ja kiristävät vaatteet.

Vierailija
357/495 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapää hikoaa ihan älyttömästi, jos on alkkarit + yöpuku + peitto. Silloin en ihmettelekään, jos hikoilee litratolkulla yössä.

Kun nukkuu alasti, alapää ja koko kroppa saa tuulettua hyvin. Ei valu hiki eikä ahdista hankaavat ja kiristävät vaatteet.

Sulla on ilmeisesti liian paksu peitto, jos yöpuvun ja alushousujen lisääminen saa hikoilemaan niin paljon. Kannattaa myös ostaa sopivan kokoiset vaatteet eikä käyttää pieniksi käyneitä ja kiristäviä.

Vierailija
358/495 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teitä palele jos nukutte alastonna?

Ei. Mulla on paksu untuvapeitto. Ruumiinlämpö lämmittää peiton. Villasukat mulla on jalassa, koska jalkani palelevat aina.

Vierailija
359/495 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa teidän alasti nukkujien petarit olla aika hiki ym keltatahraisia. Yök!

Vierailija
360/495 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa teidän alasti nukkujien petarit olla aika hiki ym keltatahraisia. Yök!

Meillä on sellaset pestävät lakanat käytössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi