En tajua, että miten niin moni sanoo nukkuvansa alasti. Eikö se ole kauhean sotkuista?
Hiki valuu suoraan lakanoihin. Menkat saattaa alkaa ja jos ei menkat niin valkovuotoa. Ja eikös miehillä saata tulla jotain yöllisiä siemensyöksyjä. Joka tapauksessa hyi hyi, vai vaihdatteko joka päivä lakanat?
Kommentit (495)
Googlaappa huvikseen mitä hyviä puolia voi olla housuttomuudessa yöllä ;)
No jep! Ja kun tähän vielä yhdistää sen, että ihmiset ei välttämättä käy pesulla joka päivä ja pese edes persustaan kakan jälkeen. Nam nam...
Lisäksi ihminen pieree unissaan ja pierun mukana tulee aina vähän kakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Googlaappa huvikseen mitä hyviä puolia voi olla housuttomuudessa yöllä ;)
Jos näkee pahaa unta tai ei saa unta lainkaan, voi hakeutua ja painautua kumppanin paljasta ihoa vasten mikä tuntuu hyvältä molemmista.
ja jos aivastaa kovaa niin lakanat imeytyvät pyllyreikään.
Ei mulla ainakaan valkovuotoa tule niin paljon, että sitä valuisi lakanoille. Kuukautiset on säännölliset. Miehelläni ei tule yllättäviä siemensyöksyjä. Lakanat vaihdan joka viikko.
Mitä sotkua siitä tulee? Menkkojen ajankohdan nyt melkein tietää. Käyn ennen nukkumaanmenoa suihkussa. Lakanat vaihdan kerran viikossa.
En saa unta alasti, lakanat kietoutuu peniksen ympärille ja muutoinkin ympäristö on liian kuivaa.
Joo. Oli kiva herätä ripuli merestä kun vaimo meni Viini maistelun jälkeen nukkumaan ilman housuja. Seksikästä. Not.
Taas tätä bakteerikammoisten siisteyshysteerikkojen aivopieruja...
Sotkuista? Oletko tosissasi. Olen aina nukkunut alasti.
Itseänikin inhottaa ajatus. Pieru tarkoittaa aina leijaavia ulostehiukkasia + hiki + valkovuoto/siemenneste... ei kiitos.
Ei ole tullut tahattomia yöllisiä siemensyöksyjä enää yli 20 vuoteen.
Nukun nakuna, käyn joka ilta suihkussa ennen nukkumaan menoa, lakanat vaihdan n. 10 päivän välein.
Pidän myös muuten hygieniasta hyvän huolen jne. en pysty nukkumaan jos yöpaita tmv. päällä, jos olen vierailulla jossain (missä ei omaa huonetta) niin toppi/alushousut silloin päällä. Menkkojen alkamisen tunnen kropassa paria päivää aiemmin +ovat suht säännölliset, niin niihin pystyy kyllä varautumaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ainakaan valkovuotoa tule niin paljon.
Mulla tulee. Jos oon hetken ilman alkkareita niin sitä valuu reisille. (Ja ei oo mitään tulehduksia tai muita vaivoja). En voisi kuvitellakaan nukkuvani alasti omat möhnät ympäri lakanoita....D:
Nukun märkäpuvussa, ei sitä ongelmaa, että eritteitä imeytyisi vaatteisiin tai lakanoille.
On sotkuista, sentin eritekerros lakanalla aina, mutta ei haittaa, kun omaa visvaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole mikään hiessä ja ihroissa kierivä valas. Puhtaana pysyy ja on muuten lakanat, peitto, tyynyt, kaikki valkoisia.
Ihminen hikoilee aina.
Alasti saa nukuttua paremmin, peitto melkein korvilla.
Käyn joka ilta suihkussa. Lakanat vaihdan joka perjantai. Alasti nukkunut lapsesta saakka, ei ongelmaa eritteiden kanssa. Iho ja intiimialue saavat ilmakylpyä voivat hyvin. Menkkojen aikaan käytän alushousuja (suht kellontarkat ja säännölliset).