En tajua, että miten niin moni sanoo nukkuvansa alasti. Eikö se ole kauhean sotkuista?
Hiki valuu suoraan lakanoihin. Menkat saattaa alkaa ja jos ei menkat niin valkovuotoa. Ja eikös miehillä saata tulla jotain yöllisiä siemensyöksyjä. Joka tapauksessa hyi hyi, vai vaihdatteko joka päivä lakanat?
Kommentit (495)
vanhakyynikko kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukun aina alasti, eikä
Ihmisellä on jokin sairaus tai häiriötila, jos hikoilee noin paljon yöaikaan. Tai huone on liiman kuuma ja liikaa vaatteita päällä tai liian lämpimät petivaatteet. Terveydentilaan kannattaa kiinnittää erityistä huomiota, jos hikoilee paljon yöllä.Miksi ihmeessä yo.tekstiäkin alapeukutettiin 6--1?
Varmaan siksi että viesti on täyttä tuubaa.
Olen jo päälle nelikymppinen, enkä ole ikinä elämässäni saanut mitään yöllisiä siemensyöksyjä.
Suihku on keksitty ja lakanat tottakai vaihdetaan kerran viikossa.
Vai puhutteko niistä yksilöistä, jotka täällä palstalla suorastaan ylpeilevät peseytymättömyydellään ja kuonallaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loop
Vierailija kirjoitti:
Kannnnnnnabis pitääää laillistaa meillä ihan kuten tehtiin Kaliforniassa, Kanadassa, Maltalla, Luxemburgissa, Uruguayssa ja Italiassa. Verotulot ohjaamme valtion kassaan, juu.
Hyvä ystävä, Poista linkeistä välilyönnit ja selvitä TIETEEEELLISET TOTUUUUDET...
h ttps://w ww.b bc.com/news/uk-11 660210
h ttps://r ikoksentorjunta.fi/alko holi-ja-vakivalta
h ttps://t ekniikanmaailma.fi/alko holi-tappaa-sanoo-tutkimusAlkoholi ja tupakka vaarallisia kovia huumeita:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nama-ovat-maailman-viisi-addiktoivi…
Laitan totuudet palstalle joka päivä kaikkien kansalaisten tiedoksi, hehehhee. Naurattaa! :-)
Naurattaa myös kun palstalla on eräs valehtelija, joka hourii "kannabisdementiasta". Kyseessä on ihan tämän luuuuserin oma harhainen valhe, jota kukaan muu maailmassa ei tunne. Sopii vaikka googlettaa, hah hah!
Kanjabis passivoi, tekee pitkällä käytöllä tyhmemmäksi ja estää auton käytön pitkään vaikka olisi jäännös näkymä parin pvän takaa niin ei polisit sitä ymmärrä ja kortti pois tai ainakaan et jatka ajoa samantien.
Voi vaikuttaa työn saantiin ja työpaikan menetykseen.
Viina taas myrkkyä eikä kaikille sovi edes koska agressoi, muisti, sekavuus, kuolemat, lääkeseka ym liuotin on. Viinit ok vaikkakin pitkäaikainen minkä tahansa nautintoaineen käyttö syö aivoista dopamiinia ym aineita
Ks. Englantilaisten päihde huume video miten aivoista poistuu tarvittavat välittäjä aineet pitkällä käytöllä.Tupakka koukuttavaa vaikea päästä eroon siksi vähentää ja suosia muota miedompia nikotiini valmisteita jotka turvallisempia.
Hyvää ristusten syntymäpäivien jälkeistä alkavaa arkea kaikille epätasapuolisesti!
Myös psyykkiset ongelmat, vainoharhaisuus, epäsosiaalisuus, eristäytyminen, jaksamattomuus, muisti ongelmat, huono musiikkimaku sekä pukeutuminen, eristäytyminen yhteiskunnasta, jengiytyminen, rikokset, velan teko, väkivalta, psykoosit, itsetuhoisuus, uni häiriöt, lääkityksen tarve, henkinen kypsyminen hidastuu, minäkuva, tulevaisuus savuverhon takana jne
Tietty myös hyviä puolia löytyy mutta ensin saatava käyttöön laillisesti, ikärajoituksin varustettuna sekä laillistettava kotikasvatus omaan käyttöön.
Rikosrekisteri, vankilakierre, psykiatria, lääkkeiden käyttö, lääkeriippuvuus, siirtyminen kovempiin,väärä seura, väärä maailmankuva jne
Laitoskierre.
Alasti nukkuminen xD
Ei tietenkään alasti nukuta ja liata lakanoita!
Sillä aina niistä ruumiaukoista jotain tulee ja huomaahan sen siitäkin miten alusvaatteet likaantuu vaikka miten siististi yrittäisi elää ja pesisi iyseänsä aina vessa käyntien jälkeen.
Yksikin vessa käynti ja jos et suihkussa käy niin on alushousut liassa. Jos osaisitte niin puhtaasti elää kuin luulette, niin eihän teidän tarvitsisi alusvaatteitakaan vaihdella kun ootte niin puhtaita koko ajan.
"Ja eikös miehillä saata tulla jotain yöllisiä siemensyöksyjä"
:D Ehkä 12-13 vuotiaana, tops 14, 15 ja ylöspäin ne kassit tyhjennetään ihan itse monta kertaa päivässä.
Olen kotona aina alasti. Ei täällä sitä ole kukaan katsomassa. Ihanan vapaa ja rento olla. Vaatteitakaan ei kulu ollenkaan entiseen tahtiin.
Kyllä, nukun alasti ja lakanani ovat aina ihan kusesta keltaiset ja paskasta ruskeat. Valkovuoto valuu solkenaan ja kuukautisten aikaan perserätit valskaa. Naidessa mies roiskii spermat pitkin lakanoita. Kyllä, nukkuminen alasti on kovin sotkuista. Vaihdan lakanat 2 viikon välein.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään alasti nukuta ja liata lakanoita!
Sillä aina niistä ruumiaukoista jotain tulee ja huomaahan sen siitäkin miten alusvaatteet likaantuu vaikka miten siististi yrittäisi elää ja pesisi iyseänsä aina vessa käyntien jälkeen.
Yksikin vessa käynti ja jos et suihkussa käy niin on alushousut liassa. Jos osaisitte niin puhtaasti elää kuin luulette, niin eihän teidän tarvitsisi alusvaatteitakaan vaihdella kun ootte niin puhtaita koko ajan.
No itseasiassa en käytä alusvaatteitakaan. Pesen torttuni joka vessakäynnin yhteydessä.
Mulla ei tuu yöllisiä simensyöksyjä kun vaimo imee joka ilta multa kaikki siemenet pois viimeistä pisaraa myöden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sotkuisia olette, jos alasti ei voi nukkua :D itse en kyllä valu mitään eritteitä pitkin reisiä. Muutenkaan en hikoile mitenkään ylenpalttisesti.
0,5-1 litraa yön aikana.
Siksi juuri nukutaan alasti.
Vierailija kirjoitti:
Lakanat sitten täynnä ruskeita raitoja. Hyh hyh!
Suihku on keksitty.
Millaiset yövaatteet teillä on, jos ne estää kaiken hien osumisen lakanoihin? Ja mitä väliä sillä on kun lakanoihin menee vähän hikeä, ei se ole mitään "ällöä saastaa", vaan normaali osa ihmistä. Kunhan vaihtaa ne petivaatteet säännöllisesti tietenkin. Minä nukun kyllä yleensä alushousut jalassa, mutta ei ne kyllä hirveästi auta jos menkat alkaa yllättäen tai valkovuoto on niin runsasta että sitä valuu pitkin poikin, kyllä se menee niistä läpi. Yöpuku päällä hikoan paljon enemmän, joten likaisempi olo on aamulla yöpuku päällä kuin ilman.
Millä tavalla pyjama ehkäisee menkkoja? Vai pitääkö menkkaisen naisen mennä muualle yöksi, esim. kylppäriin? Oletteko kuulleet kuukautiskupista?
Nakuna nukutaan ja herätään puolituntia aikaisemmin kuin pitäisi koska juodaan aamukahvit aina sängyssä. Ihana tapa aloittaa päivä, läheisyydellä, keskustelulla ja aika usein myös rakastelulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ainakaan valkovuotoa tule niin paljon.
Mulla tulee. Jos oon hetken ilman alkkareita niin sitä valuu reisille. (Ja ei oo mitään tulehduksia tai muita vaivoja). En voisi kuvitellakaan nukkuvani alasti omat möhnät ympäri lakanoita....D:
Luulen, että vaginasi ei saa ilmaa. Tiukat housut aiheuttavat valkovuotoa, sitten on pakko pitää housuja ja pikkuhousunsuojia.
Olisi tosi ahdistavaa nukkua housut päällä, näin naisena. Itse en pidä kotona ollessani päivisinkään pikkuhousuja, vaan hameita tai mekkoja ja niiden alla puuvillaista alushametta, jonka vaihdan päivittäin. Ei valkovuotoa juuri lainkaan.
En käytä tiukkoja housuja, farkutkin otan aina kotona pois. En käytä pikkuhousunsuojia(koska ne vaan lisää vuotoa ja hautoo) vaan sitten käyn pyhimässä alushousuni/vaihtamassa ne mahdollisuuksien mukaan. Lääkärissä käyty monesti ja on kuulemma normaalia. Mulla on ehkä 1 viikko kuussa jolloin ei valu ihan näin paljon.
Lapsena/teininä äiti käski aina nukkuun ilman alkkareita ja senkin lopetin heti kun valkovuoto alkoi häiritsemään, eli joskus 12v? Tms.
Se edellinen
Kannattaa käydä lääkärillä, jos alapää falskaa.
Hyi kamalaa. Eikös ole yö vaatteita keksitty, jotka ovat miellyttäviä päällä.
Johan siinä sottautuu lakanatkin, kun hikisenä nukutaan suoraan lakanoitten päällä.
Ei ne yövaatteet paljoa päällä paina, joten yöasut päälle ja unten maille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ainakaan valkovuotoa tule niin paljon.
Mulla tulee. Jos oon hetken ilman alkkareita niin sitä valuu reisille. (Ja ei oo mitään tulehduksia tai muita vaivoja). En voisi kuvitellakaan nukkuvani alasti omat möhnät ympäri lakanoita....D:
Luulen, että vaginasi ei saa ilmaa. Tiukat housut aiheuttavat valkovuotoa, sitten on pakko pitää housuja ja pikkuhousunsuojia.
Olisi tosi ahdistavaa nukkua housut päällä, näin naisena. Itse en pidä kotona ollessani päivisinkään pikkuhousuja, vaan hameita tai mekkoja ja niiden alla puuvillaista alushametta, jonka vaihdan päivittäin. Ei valkovuotoa juuri lainkaan.
Toivottavasti kukaan tuttuni ei tee näin. Ällöttää ajatuskin istumisesta hänen sohvalleen tai tuoleille.
Eihän tuo henkilö paljaalla pimpillä istu. Alushame ajaa saman asian kuin alushousut. Eikä kaikilla valu mitään reisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googlaappa huvikseen mitä hyviä puolia voi olla housuttomuudessa yöllä ;)
Jos näkee pahaa unta tai ei saa unta lainkaan, voi hakeutua ja painautua kumppanin paljasta ihoa vasten mikä tuntuu hyvältä molemmista.
Tämähän riippuu täysin siitä kumppanista. Ainakin mitä täältä luen, niin varsinkin naisilla on tapana ottaa epämiellyttävä kumppani. He eivät selvästikkään halua että se kumppani tuntuu hyvältä.
Nainen minäkin, vihervassari, Pera 63
Nukun aina alasti. Ja vaimokin aika usein, vaikka nukkumaan mennessä sillä olisikin pikkarit jalassa.
M53