Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En tajua, että miten niin moni sanoo nukkuvansa alasti. Eikö se ole kauhean sotkuista?

Vierailija
26.12.2021 |

Hiki valuu suoraan lakanoihin. Menkat saattaa alkaa ja jos ei menkat niin valkovuotoa. Ja eikös miehillä saata tulla jotain yöllisiä siemensyöksyjä. Joka tapauksessa hyi hyi, vai vaihdatteko joka päivä lakanat?

Kommentit (495)

Vierailija
161/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei ulosta nukkuessaan.

Älä yleistä.

Vierailija
162/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nukun aina alasti, eikä minusta valu mitään lakanoille; ei valkovuotoa, ei kuukautisverta, ei kakkaa, ei pissaa. En edes hikoile öisin. Vaihdan lakanat viikottain, ja menen aina puhtaana nukkumaan.

Toistan:

Allergia-, iho- ja astmaliiton mukaan ihminen erittää nukkuessaan 0,5-1 litran hikeä.

Kaikki terveet ja elävät ihmiset erittävät yöllä hikeä. Tästä ei pääse yhtään mihinkään.

Ihmisellä on jokin sairaus tai häiriötila, jos hikoilee noin paljon yöaikaan. Tai huone on liiman kuuma ja liikaa vaatteita päällä tai liian lämpimät petivaatteet. Terveydentilaan kannattaa kiinnittää erityistä huomiota, jos hikoilee paljon yöllä.

Niin just. Mitäpä tuollakaan allergia- ja astmaliitossa mistään tiedetään, mutu on aina parempi mittari kuin tutkimus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta tehtiin juuri tutkimus. Piereminen ilman alushousuja ei ole kovin suositeltavaa.

Yöllä nyt ei pidä piereksiä lakanoihin ja peittoihin. Viinipullon korkkia kannattaa käyttää niin ei karkaa pierut nukkuessa. 

Vierailija
164/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän valkovuoto ja sperma vaarallista ole. Aviomieheni kanssa sänky jaetaan ❤️ Ja eroaako menkkaverikään muusta verestä "likaisuudeltaan".

Itse käyn suihkussa ennen nukkumaanmenoa jos alasti nukun. En millään kakkapepulla mene nukkumaan. Joskus saatan joutua pissalla käydä suihkun jälkeen tai yöllä mut sitä en niin likaisena näe. Mulla hiivoja silloin tällöin nii luulen että ilmavuus tekee hyvää. Menkkojen aikaan tamponi

Vierailija
165/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt ihmisten olevan näin tyhmiä. Jengi väittää tosissaan, että eivät hikoile, koska kuvittelevat, että ihminen hikoilee vain, jos muodostuu näkyviä pisaroita kuten helteellä tai saunassa.

Vierailija
166/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle vaimo neuloi kalukukkaron nyt voin nukkua alasti Aikaisemmin lensi siemenet holtittomasti pitkin vaimon persvakoa Nyt voi nukkua mukavasti vaimokin

Vierailija
167/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alastomana nukkuessa kannattaa opetella jalkojen vienti ulos peiton alta.

Jos nimittäin tulee se hetki esim. kuumeessa että alat hikoamaan, niin se ylimääräinen kuumuus poistuu jalkaterien kautta huomattavasti tehokkaammin kuin hartioista. 

Jos taas hikoat muuten paljon ja haluat jostain syystä pitää jalatkin lämpimässä, niin sitten aluspaita tai jopa froteepyyhe ei ole liioittelua.

Vierailija
168/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vähän masentunut hetki sitten mutta aloin lukea näitä juttuja....lisää,kiitos  :D :D

Vierailija
169/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla kiva niillä, jotka harrastaa yhdenillan juttuja. Niissä samoissa lakanoissa on kierinyt ties kuinka moni henkilö ja vaikka lakanat ovatkin vaihdettu, niin peitteisiin ja patjoihin on joka tapauksessa imeytynyt ties mitä.

Vierailija
170/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sotkuisia olette, jos alasti ei voi nukkua :D itse en kyllä valu mitään eritteitä pitkin reisiä. Muutenkaan en hikoile mitenkään ylenpalttisesti.

Vierailija
171/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sotkuisia olette, jos alasti ei voi nukkua :D itse en kyllä valu mitään eritteitä pitkin reisiä. Muutenkaan en hikoile mitenkään ylenpalttisesti.

0,5-1 litraa yön aikana.

Vierailija
172/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi nukkua nakuna, koska alkaa himottamaan niin pahuksen paljon ettei nukkumisesta tule mitään.

Vierailija
173/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0,5-1 litraa yön aikana.

Turha jankuttaa, sillä ei tuo mikään kiveen kirjoitettu ole.

Vierailija
174/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, en voisi kuvitellakaan nukkuvani ilman vaatteita, ihan perverssiä.  En sietäisi nukkua peitolla, joka on ollut pyllyvaossa ja voisi sisältää peräeritteitä. Talvella käytän kahta peittoa ja yöpaitaa ja alushousut, joskus välihousutkin lisäksi villasukat ja yömyssy eli siis päähine.

Vierailija
175/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sotkuista ellei syö konvehtoja sängyssä.

Vierailija
176/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto mitä juttuu taas. Oon nukkunut alasti ja jopa  työntänyt peeniksenikin naiseen ja moneenkin. Hyi olkoon. hyi hyi sentään. Olen ihan normaali ihminen. Ei jessus Suomalaisia taas.

Vierailija
177/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullei ole alkkareita nukkuessa vaan löysät yöhousut. En pidä alastomana nukkumisesta, mutta tälleen saa alakerta vähän edes tuulettua. Suihkun jälkeen illalla hengailen monta tuntia ilman housuja ja tuulettelen paikkoja.

Vierailija
178/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja jos aivastaa kovaa niin lakanat imeytyvät pyllyreikään.

Joo, mulle kävi usein noin. Nykyään nukun tamponi pyllyssä. Myös sieraimiin laitan, jottei valu räkää tyynylle. En ymmärrä ihmisiä, jotka nukkuu sieraimet auki valuen, yäk.

Vierailija
179/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä nukumme kaikki samassa vuoteessa ilman vaatteita ja ihanan raikkaassa huoneilmassa. Minä, vaimoni ja kaksi melkein täysikäistä tytärtämme.

Vierailija
180/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän vemppaan sillä tavoin että kalsarit ovat melkein polvissa mutta jää ilkeä läiskä lakanaan takamuksen kohdalle pitkään nauttiessa.