Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tajua, että miten niin moni sanoo nukkuvansa alasti. Eikö se ole kauhean sotkuista?

Vierailija
26.12.2021 |

Hiki valuu suoraan lakanoihin. Menkat saattaa alkaa ja jos ei menkat niin valkovuotoa. Ja eikös miehillä saata tulla jotain yöllisiä siemensyöksyjä. Joka tapauksessa hyi hyi, vai vaihdatteko joka päivä lakanat?

Kommentit (495)

Vierailija
181/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä et porukka kakkaa pepullensa ja sitten käyvät pesemässä sen ennen nukkumaan menoa vieläpä suihkussa. Kyllä itse ihan reiästä pönttöön teen. Enkä hiero sontaa pakaroihini tai muualle. Ja käsisuihku riittää.

Vierailija
182/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten bakteereita imeytyy suusta valuvasta syljestä tyynyyn. Siksi laitan aina jeesusteippiä pään ympärille. Jouluistakin samalla. Jos teippi on loppu niin nukun ämpäri päässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä millainen töhnäperse pitää olla että alasti nukkuminen olisi jotenkin ongelmallista. Iho voi hyvin kun saa tuulettua öisin.

Vierailija
184/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kovin pahasti ruumiinaukot vuotaa, niin eikö niitä voi tulpata mitenkään? Olen kuullut joskus puhuttavan jostakin semmosista anustapeista....

Vierailija
185/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullei ole alkkareita nukkuessa vaan löysät yöhousut. En pidä alastomana nukkumisesta, mutta tälleen saa alakerta vähän edes tuulettua. Suihkun jälkeen illalla hengailen monta tuntia ilman housuja ja tuulettelen paikkoja.

En ymmärrä tätä tuulettelun tarvetta. Olen ilman housuja ainoastaan suihkussa ja saunassa eikä ole koskaan mitään tulehduksia tai muitakaan vaivoja.

Vierailija
186/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja jos aivastaa kovaa niin lakanat imeytyvät pyllyreikään.

Tämä on ikävä ongelma, joskus on myös tyynyliina imeytynyt korvaan voimakkaan aivastuksen yhteydessä.

Vierailija
187/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos pieru tulee yöllä lusikallisen kera...

Vierailija
188/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne omat paskat ja spermat haittaa. Ei niistä mitään tautia ole vielä tullut.

Vierailija
189/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ainakaan valkovuotoa tule niin paljon.

Mulla tulee. Jos oon hetken ilman alkkareita niin sitä valuu reisille. (Ja ei oo mitään tulehduksia tai muita vaivoja). En voisi kuvitellakaan nukkuvani alasti omat möhnät ympäri lakanoita....D:

Luulen, että vaginasi ei saa ilmaa.  Tiukat housut aiheuttavat valkovuotoa, sitten on pakko pitää housuja ja pikkuhousunsuojia.

Olisi tosi ahdistavaa nukkua housut päällä, näin naisena. Itse en pidä kotona ollessani päivisinkään pikkuhousuja, vaan hameita tai mekkoja ja niiden alla puuvillaista alushametta, jonka vaihdan päivittäin. Ei valkovuotoa juuri lainkaan.

Vierailija
190/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannnnnnnabis pitääää laillistaa meillä ihan kuten tehtiin Kaliforniassa, Kanadassa, Maltalla, Luxemburgissa, Uruguayssa ja Italiassa. Verotulot ohjaamme valtion kassaan, juu.

Hyvä ystävä, Poista linkeistä välilyönnit ja selvitä TIETEEEELLISET TOTUUUUDET...

h ttps://w ww.b bc.com/news/uk-11 660210

h ttps://r ikoksentorjunta.fi/alko holi-ja-vakivalta

h ttps://t ekniikanmaailma.fi/alko holi-tappaa-sanoo-tutkimus

Alkoholi ja tupakka vaarallisia kovia huumeita:

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nama-ovat-maailman-viisi-addiktoivi…

Laitan totuudet palstalle joka päivä kaikkien kansalaisten tiedoksi, hehehhee. Naurattaa! :-)

Naurattaa myös kun palstalla on eräs valehtelija, joka hourii "kannabisdementiasta". Kyseessä on ihan tämän luuuuserin oma harhainen valhe, jota kukaan muu maailmassa ei tunne. Sopii vaikka googlettaa, hah hah!

Kanjabis passivoi, tekee pitkällä käytöllä tyhmemmäksi ja estää auton käytön pitkään vaikka olisi jäännös näkymä parin pvän takaa niin ei polisit sitä ymmärrä ja kortti pois tai ainakaan et jatka ajoa samantien.

Voi vaikuttaa työn saantiin ja työpaikan menetykseen.

Viina taas myrkkyä eikä kaikille sovi edes koska agressoi, muisti, sekavuus, kuolemat, lääkeseka ym liuotin on. Viinit ok vaikkakin pitkäaikainen minkä tahansa nautintoaineen käyttö syö aivoista dopamiinia ym aineita

Ks. Englantilaisten päihde huume video miten aivoista poistuu tarvittavat välittäjä aineet pitkällä käytöllä.

Tupakka koukuttavaa vaikea päästä eroon siksi vähentää ja suosia muota miedompia nikotiini valmisteita jotka turvallisempia.

Hyvää ristusten syntymäpäivien jälkeistä alkavaa arkea kaikille epätasapuolisesti!

Vierailija
191/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on sekasin. ennen ihmiset oli alasti. Normaali luonnollinen tila.

Vierailija
192/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttää herätä aamulla sängystä vartalo ja aukot miesten siemennesteessä.

Mutta jos käy hyvin, niin tukka on ainakin tikissä.

Mikäs se olikaan se leffa... Sekaisin Marista?

Vierailija
193/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla tulee. Jos oon hetken ilman alkkareita niin sitä valuu reisille. (Ja ei oo mitään tulehduksia tai muita vaivoja). En voisi kuvitellakaan nukkuvani alasti omat möhnät ympäri lakanoita....D:

Tämmöisessä tapauksessa juuri kannattaa ottaa ilmakylpyjä.

Vierailija
194/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että vaginasi ei saa ilmaa.  Tiukat housut aiheuttavat valkovuotoa, sitten on pakko pitää housuja ja pikkuhousunsuojia.

Olisi tosi ahdistavaa nukkua housut päällä, näin naisena. Itse en pidä kotona ollessani päivisinkään pikkuhousuja, vaan hameita tai mekkoja ja niiden alla puuvillaista alushametta, jonka vaihdan päivittäin. Ei valkovuotoa juuri lainkaan.

Toivottavasti kukaan tuttuni ei tee näin. Ällöttää ajatuskin istumisesta hänen sohvalleen tai tuoleille.

Vierailija
195/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nukun aina alasti, eikä

Ihmisellä on jokin sairaus tai häiriötila, jos hikoilee noin paljon yöaikaan. Tai huone on liiman kuuma ja liikaa vaatteita päällä tai liian lämpimät petivaatteet. Terveydentilaan kannattaa kiinnittää erityistä huomiota, jos hikoilee paljon yöllä.

Miksi ihmeessä yo.tekstiäkin alapeukutettiin 6--1?

Vierailija
196/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin noin 5 vuotta sitten nukkumaan alasti kun eksä siihen opetti. Suihkun kautta illalla sänkyyn ja kuinka ihana olikaan nukkua toisen ihoa vasten. Erottu on, mutta en osaa enää nukkua millään yövaatteella. Kaikki hikoiluttaa, hiertää, tuntuu ikävältä. Raikas ja kepeä olo on vain alastomana puhtaissa lakanoissa.

Vierailija
197/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yllättynyt, että noinkin moni nukkuu alasti! Muistan lapsena kuinka yhden kaverin kotona koko perhe nukkui alasti ja se tuntui jo silloin pervolta, vaikka olin itsekin alle kouluikäinen. Saunominen oli silti luontevaa...

Vierailija
198/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin noin 5 vuotta sitten nukkumaan alasti kun eksä siihen opetti. Suihkun kautta illalla sänkyyn ja kuinka ihana olikaan nukkua toisen ihoa vasten. Erottu on, mutta en osaa enää nukkua millään yövaatteella. Kaikki hikoiluttaa, hiertää, tuntuu ikävältä. Raikas ja kepeä olo on vain alastomana puhtaissa lakanoissa.

Tämä. Naisen vierellä alasti tai puhtaissa valkeissa lakanoissa suihkun/saunan jälkeen. Ihanaa molemmat.

Vierailija
199/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se housuun paskominen on siistiä hommaa. Hoida sinä ap se, niin minä nukun alasti.

Vierailija
200/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä minullakaan ole vuotoa vaikka olen aina housut jalassa, myös öisin. Mistä te revitte näitä typeriä teorioitanne? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi