Mulla ei ole yhtään kavereita ja tuttuja ei muutako perhe.
Siis olen keski-ikäinen mies.. olen jopa osittain yksinäinen.. ei ole ketään ystäviä ei tuttuja ihmiset ei koskaa soita. ainoat jota nään on lähinnä oma äiti joka asuu lähellä ja soittaa. Käyn vaa töissä ja olen yksin. Mussa on kai jotain vikaa miksei ihmiset halua viettää aikaa munkaa ja mulla ei oo kavereita?
Kommentit (158)
Tuntuu ettei mua ole edes olemassa. mä teen jatkuvasti alotuksia ja kirjottelen.. ehkä parempi hommata se koira.. kun on niin paha olla ja ketää ei kiinnosta pitää muhun yhteyttä
Ehkä parempi etten kirjota enää.. kukaa ei mua jaksa.. töissä pitävät vielä toistaseksi vakituinen sopimus..
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu ettei mua ole edes olemassa. mä teen jatkuvasti alotuksia ja kirjottelen.. ehkä parempi hommata se koira.. kun on niin paha olla ja ketää ei kiinnosta pitää muhun yhteyttä
Et helvetis ota mitää elävää eläintä varsinkaan aikaa ja vaivaa vievää koiraa
Kyllä mä otan.. sä et mun elämää määrää sairas paska.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä otan.. sä et mun elämää määrää sairas paska.
Tajuutsä mitä koira vaatii?
tajuun.. mä en rupee elämääni yksin ilman kumppania vuosikausia se on varma.
Jotain uutta sä tarviit elämääsi. Ei ole tervettä haukkua itseään ja kaiket päivät keskittyä siihen mitä puuttuu tai on elämässä huonosti.
Kuka helvetin vammainen suosittelee tälle väkivaltaiselle sekopäälle jonkun elävän eläimen ottamista??? Ootteko ihan sekaisin? Tää tapaus tappais tai raiskais koiransakin, ettekö ole lukeneet sen viestejä täältä aiemmin? Siis ne on luokkaa ”HALUAN VIEDÄ NAISEN METSÄÄN VÄKISIN KOURIA AAHHH PEPPUUUU SANNA MARININ HAISUPEPPUU HAKKAAN IHMISIÄ KOURIN NAISIA AAAAHHH”. Että tollasen geenijätöksen huomaan laskisitte elävän eläimen? Hävetkää, oikeudet ne on lemmikeilläkin!
No ei ole tervettä kyllä huomaan sen.. mitä mä tarvin.. ku en kerta kelpaa teille naisille??????????????????????????????????????????
Vierailija kirjoitti:
Kuka helvetin vammainen suosittelee tälle väkivaltaiselle sekopäälle jonkun elävän eläimen ottamista??? Ootteko ihan sekaisin? Tää tapaus tappais tai raiskais koiransakin, ettekö ole lukeneet sen viestejä täältä aiemmin? Siis ne on luokkaa ”HALUAN VIEDÄ NAISEN METSÄÄN VÄKISIN KOURIA AAHHH PEPPUUUU SANNA MARININ HAISUPEPPUU HAKKAAN IHMISIÄ KOURIN NAISIA AAAAHHH”. Että tollasen geenijätöksen huomaan laskisitte elävän eläimen? Hävetkää, oikeudet ne on lemmikeilläkin!
sinä ihmis roska.. tuu tänne sanomaa... jos uskallat haukkua minut... sairas paska.-.. toiv mätänet ikuisesti yksin.. kelpaamattomana.. roskana.. hyvästi
Vierailija kirjoitti:
Jotain uutta sä tarviit elämääsi. Ei ole tervettä haukkua itseään ja kaiket päivät keskittyä siihen mitä puuttuu tai on elämässä huonosti.
tarvin todellaki jotain uutta.. ei ole normaalia.. haukkua itteä olla itsesäälissä ja miettiä vaa paska elämäänsä ja naisia ku ei saa parisuhdetta
Vierailija kirjoitti:
No ei ole tervettä kyllä huomaan sen.. mitä mä tarvin.. ku en kerta kelpaa teille naisille??????????????????????????????????????????
ET TULE IKINÄ KELPAAMAAN, ET VOI MUUTTAA ASIAA. MIKSI TÄMÄ EI MENE PERILLE? Miten kehitysvammainen oikein olet kun samaa sontaa jankutat päivästä toiseen? Saat sina samat vastaukset ja jankutus jatkuu. Kirjaa itsesi johonkin vammaisten hoitolaan ja lopeta se spämmääminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sinä ihmis roska.. tuu tänne sanomaa... jos uskallat haukkua minut... sairas paska.-.. toiv mätänet ikuisesti yksin.. kelpaamattomana.. roskana.. hyvästi
Mulla on ihana mies, kaksi lasta, perhe, ystäviä ja ura. En taida mädätä yksin, toisin kuin sinä. Mene muualle jankuttamaan ja jätä eläimet, naiset ja kaikki muut rauhaan, saatanan sekopää.
Vierailija kirjoitti:
Sori, oon uusi täällä. Tein vain tämän aloituksen perusteella tuon ehdotuksen. Ehkä Allu voisi kysyä terapeuttinsa mielipidettä tähän asiaan?
En kyllä noiden juttujen perusteella yhtään ihmettele että Allu on jätetty yksin. Ei tuollaista sekopäätä kukaan jaksa. Äiti ehkä velvollisuudentunnosta jaksaa kuunnella, ja terapeutti koska sille siitä maksetaan. Eiköhän sen työnsäkin kohta vielä mene sössimään. Postia nyt osais lajitella opetettu apinakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ET TULE IKINÄ KELPAAMAAN, ET VOI MUUTTAA ASIAA. MIKSI TÄMÄ EI MENE PERILLE? Miten kehitysvammainen oikein olet kun samaa sontaa jankutat päivästä toiseen? Saat sina samat vastaukset ja jankutus jatkuu. Kirjaa itsesi johonkin vammaisten hoitolaan ja lopeta se spämmääminen.
TOIV MÄTÄNET SAIRAS IHMINEN .. saisit kunnolla turpaas
Vierailija kirjoitti:
En kyllä noiden juttujen perusteella yhtään ihmettele että Allu on jätetty yksin. Ei tuollaista sekopäätä kukaan jaksa. Äiti ehkä velvollisuudentunnosta jaksaa kuunnella, ja terapeutti koska sille siitä maksetaan. Eiköhän sen työnsäkin kohta vielä mene sössimään. Postia nyt osais lajitella opetettu apinakin.
No mitä sitte.. luuletko että välitän.. mulla on perhe.. hieno asunto oon terve.. luuletko että välitän teidän ihmisten jutuista.. mulla on vakituinen työ.. en mene koskaa sössimää.. mulla on töitä 10 vuodeksi eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TOIV MÄTÄNET SAIRAS IHMINEN .. saisit kunnolla turpaas
Sori asun yksin.. mun ei tarvi mennä mihkää hoitolaan koska pärjään yksin.. oletko aivan sAIRAS IHMINEN?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, oon uusi täällä. Tein vain tämän aloituksen perusteella tuon ehdotuksen. Ehkä Allu voisi kysyä terapeuttinsa mielipidettä tähän asiaan?
Luuletko että se kertoo terapeutilleen raiskaus- ja väkivaltafantasioitaan? Ei tälle sekopäälle mitään eläviä eläimiä, piste. Ei eläin ole mikään lelu mikä otetaan koska kehitysvammainen sekopää kaipaa nyrkkeilysäkkiä!
Voi viddu nyt Allu. Jotain rajaa tähän sun spämmäämiseen! Eikö tolle saa banneja jo??