Olen bussikuski
Joskus ei tee mieli ottaa lastenvaunuja kyytiin, niin vilkutan vain ja ajan pysäkin ohi. :)
Kommentit (8)
Mbaa. Mahtaa pomosi olla hyvillään kun jäät tästä kiinni.
Kas parahin veli hyvä. Itse suoritan toisinaan pysäkillä huitoville matkustajille natsitervehdyksen ratin taka, ja ajan ohi. Sitä on hauska nauraa jälkikätee. Vitun urpot kuvitteli pääsevänsä kyytii. Monesti kun näen jonkun kello kaulassa kulkevan, ajan tahallani mahd. hitaasti että myöhästyy. Oppiipahan. Rahaa tästä duunista saa vaa 40 donaa vuodes et pitää muuta hupia keksiä. Ja nautin sydämmen kyllyydestä kun kyydissä onkin kahdet vaunut. Saan oikein luvan kanssa evätä kolmansien kyyti. Ja vielä vittuilla perää. HAHAHHAHAHA
Ihan oikein. Viime viikolla näin, kun rollaattoria käyttävä mummo jäi pysäkille, kun mammat vankkkkureineen oli vallannu keskiosan. Menettääkö nainen kävelykyvnkin kaikkien muiden normaalitapojen ja ominaisuuksien mukana äitiyden myötä?
Mummo jäi pysäkille, yks mamma jäi kahen pysäkin päästä pois. Ois ollu kävelykykyselle ihan helppo ja nopee kävelymatka. En ehtiny sanoo mitään, kun istuin ite bussin takaosassa. Minne oli melkonen punkeminen, kun ne maantiejyrät tukki taas koko väliosan.
Kiitos kun sain avautua, helpotti.
Oikein tehty niille pummilla matkustajille.
Minä olen ratikkakuski,ajetaanko kolari?
Minä myös ratikkakuski, voin ajaa toiseen kylkeen. Rautatientorilla nähdään?
Heh