Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei enää laita viestiä oma-aloitteisesti

Vierailija
25.12.2021 |

Elikkäs. Löysin Tinderistä mukavan miehen. Ollaan tapailtu nyt jonkin verran, ehkä noin viisi kertaa. Jokaisella kerralla ollut hyvät keskustelut, naurua ja on käynyt ilmi, että arvot ovat samaa luokkaa. Seksiä on ollut myös. Pariin otteeseen jopa sellaisia hellyydenosoituksia miehen puolelta. Edellisen näkemisen jälkeen jäi hyvä fiilis.

Nyt on kuitenkin niin, että miehestä ei oma-aloitteisesti kuulu mitään. Olen itse kysellyt kuulumisia sun muuta, kun aikaa on kulunut useita päiviä, ja hän kyllä nopeasti vastaa niihin viesteihin ja kyselee minultakin sitten kuulumisia. Jutustelua jatkuu useamman viestin verran. Sitten kun viestittely loppuu niin eipä taas kuulu pitkään aikaan mitään.
Yhteinen tuttumme on sanonut, että mies on todella introvertti, mutta eihän tämä homma etene, jos ei hänkin vähän topristaudu.
Olen hänelle kertonut aiemmista huonoista deittailukokemuksistani ja sanonut, että arvostaisin kovasti sitä, jos toinen rehellisesti voisi kertoa, mikäli ei enää halua jatkaa tapailua. Roikottaminen ja epätietoisuus on hanurista. Hän tuntui olevan samoilla linjoilla.
Että mikähän on homman nimi? Itse alan olla sitä mieltä, että ei taida olla kovin kiinnostunut...

Kommentit (107)

Vierailija
41/107 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä juttu tuo introverttiys tässä nyt on? Mies on jo saanut naisen kehräämään ja antamaan seksiä, joten ei sillä mitään ongelmaa varsinaisesti ole. Yrittää passiivisuudellaan antaa tuon viritelmän nyt jäähtyä ja keskittyy uusiin. Jos ap itseään kovin tyrkyttää, niin voi vielä pökkäistä paremman puutteessa.

Tuommoinen miestyyppi lienee naiskollektiivin yleisin mätsi näinä päivinä.

Vierailija
42/107 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus Tinder-mies (myös naiset tekevät tätä), jolla on muitakin naisia kierroksessa. On vaikka 3 naista, joiden kanssa tapailee/viestittelee. Yksi niistä on se numero 1, jota yritetään tosissaan ja sitten on ne 2 varalla olevaa, jotka on ihan kivoja, mutta ei niin kivoja, kuin se yksi. Kun se numero 1 on saatu täysillä mukaan, niin 2 muuta jäävät kokonaan. Sitten, kun se numero 1 nainen sanookin, ettei halua enää, niin kokeillaan taas kepillä jäätä niitä muita...

Monilla ihmisillä tuntuu myös olevan ihan liikaa ylimääräistä aikaa, että voi viestitellä niitä näitä kellon ympäri vaan tylsyyttään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/107 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajassa on se asia viturallaan, että ihmiset ovat unohtaneet hyvät käytöstavat ja toisen ihmisen kunnioituksen.

Vierailija
44/107 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni on megaintrovertti ja oli kyllä aktiivinen koko tapailumme ajan sen kymmenen vuotta sitten ja on myös parisuhteessa ja nyt myöhemmin avioliitossa ja lasten kanssa. Muutti luokseni käytännössä asumaan jo kuukauden tapailun jälkeen. Virallisesti sitten myöhemmin.

Mies ei ole sinusta kiinnostunut ja unohtaisin koko jutun. Jos ei näe vaivaa alussa, niin ei sitä tee myöhemminkään. Todennäköisesti säätää jonkun toisen kanssa samalla.

Vierailija
45/107 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei kykene tekemään aloitetta ja ei pysty keskittymään yhteen mieheen kerralla, niin se on sitten ADIOS!

Vierailija
46/107 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt asiasta vauvapalstalla etkä siltä mieheltä? Jos et pysty näin yksinkertaisesta ja pientä asiaa avoimesti ja suoraan kommunikoimaan toiselle henkilölle, niin tulee aika helvetin vaikea parisuhde. Ymmärrän, että olette varmasti henkisesti teinejä, mutta erityisesti nyt on kasvun paikka.

Kun seuraavan kerran tapaatte, niin kerrot hänelle näistä tunteista joista nyt avauduit täällä. Kerrot tarkalleen mistä tunteet syntyy (viestittelytiheys, kommunikoinnin aloitteellisuus), kerrot miltä se näyttää sinulle (mies ei vaikuta kovin kiinnostuneelta enää sinusta) ja kerrot myös mielellään, mikä on sinun kiinnostuksesi ja halusi miestä kohtaan. Sitten se mies kertoo, miten hän sen asian kokee. Ehkä mies yrittää ”pelata” kanssasi, ehkä hän on ollut kiireinen, ehkä hän on liian ujo tai jotain muuta.

Jos et puhu miehen kanssa tästä, välillenne jää väärinymmärryksiä, joiden pohjalta arvailette tilannetta ja teette typeriä ratkaisuita.

Vierailija
47/107 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen ei kykene tekemään aloitetta ja ei pysty keskittymään yhteen mieheen kerralla, niin se on sitten ADIOS!

Hear, hear!

Vierailija
48/107 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa hyvä ratkaisu kirjoitti:

Miksi kysyt asiasta vauvapalstalla etkä siltä mieheltä? Jos et pysty näin yksinkertaisesta ja pientä asiaa avoimesti ja suoraan kommunikoimaan toiselle henkilölle, niin tulee aika helvetin vaikea parisuhde. Ymmärrän, että olette varmasti henkisesti teinejä, mutta erityisesti nyt on kasvun paikka.

Kun seuraavan kerran tapaatte, niin kerrot hänelle näistä tunteista joista nyt avauduit täällä. Kerrot tarkalleen mistä tunteet syntyy (viestittelytiheys, kommunikoinnin aloitteellisuus), kerrot miltä se näyttää sinulle (mies ei vaikuta kovin kiinnostuneelta enää sinusta) ja kerrot myös mielellään, mikä on sinun kiinnostuksesi ja halusi miestä kohtaan. Sitten se mies kertoo, miten hän sen asian kokee. Ehkä mies yrittää ”pelata” kanssasi, ehkä hän on ollut kiireinen, ehkä hän on liian ujo tai jotain muuta.

Jos et puhu miehen kanssa tästä, välillenne jää väärinymmärryksiä, joiden pohjalta arvailette tilannetta ja teette typeriä ratkaisuita.

Kiitos vastauksesta! Tiedän, että noinhan se menee.

Olen vaan tullut satutetuksi niin monta kertaa näissä suhdejutuissa taas viime aikoina, että ehkä alitajuntaisesti pelkään sitä torjuvaa vastausta, koska en sitä haluaisi taas kuulla.

No ei se auta kuin eteenpäin... Tätähän tämä nykyään on.

- Ap

Vierailija
49/107 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies sittenkin varattu? Oletko käynyt luonaan? Nähnyt kavereitaan?

Vierailija
50/107 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tapaillut todella introverttiä miestä reilun vuoden. Mies varoitti asiasta jo ekoilla treffeillä ja hyvä niin, muuten olisin heittänyt hanskat tiskiin jo ekojen viikkojen aikana. Tämä ihminen ei nimittäin osaa ilmaista tunteitaan oikein mitenkään sanoilla. Viesteissä on yleensä 2-5 sanaa tai hymiö. Kiintymystä, ihastumista, halua, arvostusta tai ihailua ilmaiseviin lauseisiini en saa vastausta. Kesti monta kuukautta (ja yksi välirikko) tajuta että tämä tyyppi ei puhu tunteitaan ulos. Kaikki hellyys, läheisyys ja muu yhteenkuuluvuus tulee ilmeillä ja keholla.

Olen itse hyvin sosiaalinen, joten introvertti ymmärtämisen opiskelu on ollut iso urakka, mutta nyt kun tajuaa miten pieniä ”värähdyksiä” pitää toisessa huomioida, koen olevani myös hänelle rakas ja tärkeä, kuten hän minulle.

Vaikuttaa että miehellä ei on isoa ongelmaa tunnepuolella, ei vastaile ihastumisviesteihin kun sitä tunnetta ei ole hänen puoleltaan. Ei introverttius tätä selitä yhtään.

Tämä. Mies ei vastaile tunneviesteihin, koska niitä ei ole. Ihastuneena saattaa projisoida haavemaailmaansa toiseen. Mutta kun ottaa faktat ihan kylmästi huomaa, ettei mies ole koskaan väittänytkään, että sinä olet hänellä rakas, tärkeä yms. Introvertti ei ole tyhmä tai tunteeton, hän tietää milloin pitää tuoda tunteet julki ja mennä vaikka epämukavuusalueelle. 

Ap:n kohdalla olisin hieman varovainen. Mies varmasti pitää sinusta, kun tykkää viestitellä. Vaikuttaisi, että todellinen kipinä puuttuu. On myös ihmisiä, joilla on ns. välttelevä kiintymyssuhdemalli. Silloin ei välttämättä tunne kaipausta ja emotionaalinen tarve ihmissuhteelle on vähäisempi. Kannattaa miettiä olisiko tyytyväinen sellaiseen suhteeseen. Tunneasioissa aikuiset ihmiset eivät juuri muutu.

Vierailija
51/107 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olet ainoa ja miehellä on vedossa muitakin :D

Vierailija
52/107 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertti täällä. Ollaan juuri ja ainoastaan sitten aktiiviset, kun ollaan asiasta kiinnostunut. Kaikki muu on meille turhaa.

Vierailija
53/107 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut hänen luonaan pariin otteeseen.

Poikamies on kodin perusteella, ei siellä naisen tavaroita näkynyt.

Ystäviä en ole tavannut, koska tosiaan ehkä sen viisi kertaa olemme itsekin tavanneet.

- Ap

Vierailija
54/107 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut hänen luonaan pariin otteeseen.

Poikamies on kodin perusteella, ei siellä naisen tavaroita näkynyt.

Ystäviä en ole tavannut, koska tosiaan ehkä sen viisi kertaa olemme itsekin tavanneet.

- Ap

Niin ja moni muukin asia elämässä viittaa siihen, että varattu ei ainakaan ole.

Tosin mistä näistäkään voi varmaksi mennä sanomaan.

- Ap

Vierailija
55/107 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa ole kuin neljä vaihtoehtoa:

Miehellä kuvioissa joku muukin/muita

Ei ole kovin kiinnostunut suhteista, jopa aseksuaali

Ongelmaa tunnepuolella, tunnekylmä

Ei ole kiinnostunut sinusta tarpeeksi

Vierailija
56/107 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä luoja sentään tätä maailman menoa. Jo eka tapaamiskerroilla sänkyyn!

Vierailija
57/107 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin te tapaatte? Arkena vai viikonloppuisin? Onko niin, että sinulle käy ns. milloin vaan, mutta miehelle sopii vain tiettyinä päivinä? Onko jäänyt olo, että sinä haluaisit nähdä useammin?

Vierailija
58/107 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä luoja sentään tätä maailman menoa. Jo eka tapaamiskerroilla sänkyyn!

Ja sitten ihmetellään kun miestä ei kiinnosta. Ei kukaan helppoa halua suhteeseen.

Vierailija
59/107 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille aina sama neuvo - ota, että se mies itse ota yhteyttä. Käy treffeillä ja ole sinkku. Vain sitten saat olla varma, että se itse halusi. Miehillä on se kammo myös, että jos tunteet, se voi heitä hetkeksi pelottaa, mut siis taas rauhoittaa. Eli ole kärsivällinen ja elä oma elämää välillä. Minä en laittaisi yhtäkään viestiä enää itse. Jos se ota yhteyttä - know your worth - ja vaati kunnon deittiä.

Vierailija
60/107 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin te tapaatte? Arkena vai viikonloppuisin? Onko niin, että sinulle käy ns. milloin vaan, mutta miehelle sopii vain tiettyinä päivinä? Onko jäänyt olo, että sinä haluaisit nähdä useammin?

Olemme tavanneet sekä arkena töiden jälkeen että viikonloppuisin.

Miehen työssä ei ole säännölliset työajat, minulla taas on.

Asumme eri paikkakunnilla, tosin välimatkaa ei ole useita kymmeniä kilometrejä, joten järjestelykysymys.

Olisi minusta mukavaa nähdä jopa useamminkin.

Mutta tilanne on mikä on.

- Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi