Mies ei enää laita viestiä oma-aloitteisesti
Elikkäs. Löysin Tinderistä mukavan miehen. Ollaan tapailtu nyt jonkin verran, ehkä noin viisi kertaa. Jokaisella kerralla ollut hyvät keskustelut, naurua ja on käynyt ilmi, että arvot ovat samaa luokkaa. Seksiä on ollut myös. Pariin otteeseen jopa sellaisia hellyydenosoituksia miehen puolelta. Edellisen näkemisen jälkeen jäi hyvä fiilis.
Nyt on kuitenkin niin, että miehestä ei oma-aloitteisesti kuulu mitään. Olen itse kysellyt kuulumisia sun muuta, kun aikaa on kulunut useita päiviä, ja hän kyllä nopeasti vastaa niihin viesteihin ja kyselee minultakin sitten kuulumisia. Jutustelua jatkuu useamman viestin verran. Sitten kun viestittely loppuu niin eipä taas kuulu pitkään aikaan mitään.
Yhteinen tuttumme on sanonut, että mies on todella introvertti, mutta eihän tämä homma etene, jos ei hänkin vähän topristaudu.
Olen hänelle kertonut aiemmista huonoista deittailukokemuksistani ja sanonut, että arvostaisin kovasti sitä, jos toinen rehellisesti voisi kertoa, mikäli ei enää halua jatkaa tapailua. Roikottaminen ja epätietoisuus on hanurista. Hän tuntui olevan samoilla linjoilla.
Että mikähän on homman nimi? Itse alan olla sitä mieltä, että ei taida olla kovin kiinnostunut...
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo kertoo siitä että mies tapailee useampaa ja nyt on osunut parempi kala koukkuun.
Jotkut miehet deittailevat vähän kuin ammatikseen, vuodesta toiseen ja parisuhteetkin aikaan salaa. Heillä on sellainen taktiikka että arvot tosiaan osuvat yksiin, on hyvä keskustelija ja kuuntelija. Sitten yhtäkkiä häipyvät ja sama *sukulaissielu*-scheisse jatkuu taas seuraavan kanssa..
Itsekin naisena tapailen monia .
Topristautuminen!
Mut joo, mulla oli vastaava keissi hiljattain. Ehdittiin tavata neljä kertaa, jonka jälkeen nainen lopetti kokonaan oma-aloitteisesti viestittelyn. Vastasi siis kuitenkin edelleen silloin, kun minä laitoin viestiä.
Päätin tuossa tilanteessa kokeilla mitä tapahtuu, jos en enää laita viestiä hänelle. Hiljaisuus on nyt jatkunut kaksi kuukautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, kyllä ihminen ottaa yhteyttä, jos on kiinnostunut. Mutta voithan sä jatkaa silti sillä ajatuksella, että onnistuu jos on onnistuakseen. Hyvässä lykyssä mies on vaan vähän perässävedettävä ja sä joudut tekemään työt.
Näin oon vähän ajatellutkin.
Mutta en haluaisi kuitenkaan ahdistaa miespoloa, jos on kerran niin introvertti. :D Mutta kurjaa on jos hyvin alkanut juttu kosahtaa heti kättelyssä.- Ap
Anna kosahtaa. Kivirekimies on raskas hinata. Ja: teit virheen seksin suhteen. Ei pidä olla helppo.
Miehellä on uusia Tindervosuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo kertoo siitä että mies tapailee useampaa ja nyt on osunut parempi kala koukkuun.
Jotkut miehet deittailevat vähän kuin ammatikseen, vuodesta toiseen ja parisuhteetkin aikaan salaa. Heillä on sellainen taktiikka että arvot tosiaan osuvat yksiin, on hyvä keskustelija ja kuuntelija. Sitten yhtäkkiä häipyvät ja sama *sukulaissielu*-scheisse jatkuu taas seuraavan kanssa..
Itsekin naisena tapailen monia .
No yllätys 😂
Valitettavasti mitä olen itse todennut tälläisissä vastaavissa tapauksissa on se että mies ei ole tarpeeksi kiinnostunut. Jos mies on susta kiinnostunut niin se kyllä haluaa tietää miten sulla menee ja mitä teet. Ja koska kyseessä Tinder missä ootte tavanneet niin voihan se olla että on löytänyt toisen kenelle juttelee.
Mä jätin yhen juntin omaan arvoonsa. Selitteli että on ujo mutta todellisuudessa taisi vaan olla että ei ole kiinnostunut minusta. Muutaman kerran itse kuitenkin halusi nähdä,siis ihan julkisella paikalla.