Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei enää laita viestiä oma-aloitteisesti

Vierailija
25.12.2021 |

Elikkäs. Löysin Tinderistä mukavan miehen. Ollaan tapailtu nyt jonkin verran, ehkä noin viisi kertaa. Jokaisella kerralla ollut hyvät keskustelut, naurua ja on käynyt ilmi, että arvot ovat samaa luokkaa. Seksiä on ollut myös. Pariin otteeseen jopa sellaisia hellyydenosoituksia miehen puolelta. Edellisen näkemisen jälkeen jäi hyvä fiilis.

Nyt on kuitenkin niin, että miehestä ei oma-aloitteisesti kuulu mitään. Olen itse kysellyt kuulumisia sun muuta, kun aikaa on kulunut useita päiviä, ja hän kyllä nopeasti vastaa niihin viesteihin ja kyselee minultakin sitten kuulumisia. Jutustelua jatkuu useamman viestin verran. Sitten kun viestittely loppuu niin eipä taas kuulu pitkään aikaan mitään.
Yhteinen tuttumme on sanonut, että mies on todella introvertti, mutta eihän tämä homma etene, jos ei hänkin vähän topristaudu.
Olen hänelle kertonut aiemmista huonoista deittailukokemuksistani ja sanonut, että arvostaisin kovasti sitä, jos toinen rehellisesti voisi kertoa, mikäli ei enää halua jatkaa tapailua. Roikottaminen ja epätietoisuus on hanurista. Hän tuntui olevan samoilla linjoilla.
Että mikähän on homman nimi? Itse alan olla sitä mieltä, että ei taida olla kovin kiinnostunut...

Kommentit (107)

Vierailija
81/107 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna olla. Jo se kertoo tarpeeksi, että sinä odotat ja mies antaa sen tiedostaen sinun odottaa. Häntä ei kiinnosta, ja sen lisäksi nauttii alennustilastasi.

Juuri näin. Ignooraaja.

Vierailija
82/107 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kehtaa sanoa, ettei kiinnostakaan. Joko ei ollut alun perinkään kipinää tai seksi oli huonoa. Ehkä pito sinua helppona saaliina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/107 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niin ja lisäyksenä se, että mies on insinööri. Jos sillä nyt mitään merkitystä käytöksen kanssa on.

- Ap

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Tuo selittelysi menee jo noloksi. SITÄ EI KIINNOSTA P:N VERTAA. Mahtaa v....ttaa. Minun perässäni miekkoset roikkuvat vaikka kymmenen vuotta (kirjaimellisesti.) Juuri olen yhteyksissä vanhan tutun kanssa, joka on ollut minuun obsessoitunut vuosia ja vuosia ja taas vuosia. 10 vuotta tai ylikin.

Heiiii.... Mullekin soittelee vielä tuttu kaveri 15 vuoden takaa! En tunnistanut numeroa enkä vastannut. Tsekkasin sitten fonectasta, että juu, minuun leimaantunut penikka siellä. Tavallaan hellyttävää, mutta eikö se juna mennyt jo loooong ago?

Vierailija
84/107 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten monimutkaiseksi asiat voi tehdä..

Ensinnäkin. Introvertti mies ei ole luolamies. Introverttius ei tarkoita aloitekyvyttömyyttä. Jos mies on kiinnostunut, hän ilmaisee sen, oli hän introvertti tai ei. 

Toiseksi. Mikset hyvä aloittaja vain kysy, että mikä tilanne on? "Olen viihtynyt kovasti seurassasi, joten miten olet itse kokenut? Haluatko jatkaa tapailua?" Ei mitään kiemurtelua ja spekulointia. Suoraan kysymykseen saa yleensä suoran vastauksen, ja jollei saa, voi tällöinkin sopia yhteiset pelisäännöt - joko katsotaan vielä tovi tai jatketaan eri teitä.

Ei mitään marttyyrimeininkiä vaan aikuismaisesti asia esille. Näin kumpikin osapuoli pääsee helpommalla.

Vierailija
85/107 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koitapa olla nyt coolina siellä ja älä itsekäön laita viestiä

Viikon verran on pisin aika, johon olen pystynyt. :D

- Ap

Tuon perusteella uskallan sanoa, että viikon hiljaisuus venyisi kuukaudeksi, sitten vuodeksi ja lopulta loppuelämäksi. Ei teistä paria tule.

Mulla tulee Ap:n tilanteesta mieleen mun ja erään mun tuttavamiehen suhde. Eli pidämme yhteyttä muutaman kerran vuodessa, vaihdamme kuulumiset ja saatamme olla parin päivän ajan tosi aktiivisia toisiamme kohtaan. Sitten välillemme laskeutuu täysi hiljaisuus. Tarvetta tämän ihmeempään yhteydenpitoon ei ole, koska molempien intressit ovat toisaalla.

Mulla on samanlainen tuttavamies. Ilmestyy tyhjästä, soittaa ja viestii aktiivisesti ehkä max viikon, sitten katoaa 'pimeään'. Onhan se kiva, että pitää yhteyttä, mutta tokko tuon kanssa parisuhdetta tulee syntymään. Emme ole koskaan edes kokeilleet, kaveripohjalta ollaan reissattu, harrastettu ja muuten vietetty aikaa yhdessä aiemmin, monia vuosia. Nyt asutaan sen verran kaukana toisistamme, ettei yllätysvierailuja ole ollut. Aiemmin hän tosiaan saattoi pistää viestin, että olen tässä pihalla. Sun pihalla.😁

Vierailija
86/107 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten monimutkaiseksi asiat voi tehdä..

Ensinnäkin. Introvertti mies ei ole luolamies. Introverttius ei tarkoita aloitekyvyttömyyttä. Jos mies on kiinnostunut, hän ilmaisee sen, oli hän introvertti tai ei. 

Toiseksi. Mikset hyvä aloittaja vain kysy, että mikä tilanne on? "Olen viihtynyt kovasti seurassasi, joten miten olet itse kokenut? Haluatko jatkaa tapailua?" Ei mitään kiemurtelua ja spekulointia. Suoraan kysymykseen saa yleensä suoran vastauksen, ja jollei saa, voi tällöinkin sopia yhteiset pelisäännöt - joko katsotaan vielä tovi tai jatketaan eri teitä.

Ei mitään marttyyrimeininkiä vaan aikuismaisesti asia esille. Näin kumpikin osapuoli pääsee helpommalla.

Juu, voi se olla noinkin. Ap:n miekkosta tuntematta kerron tuntemastani introsta,jolla myös autismiin viittavia piirteitä. Silloin ollaan hyvin hauraalla jäällä, jota pitää edetä varovasti haarukoiden. Eli ei voi nostaa jatkosta puhumista suorasukaisesti pöydälle, vaan pysyä kärsivällisenä, vaikkei ukosta toisinaan mitään kuulukaan. Pitää suhtautua kuin villieläimeen: älä lähesty, vaan odota lempeästi, että eläin lähestyy sinua. Jos haluaa.

Vierailija
87/107 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Ap

Tuon perusteella uskallan sanoa, että viikon hiljaisuus venyisi kuukaudeksi, sitten vuodeksi ja lopulta loppuelämäksi. Ei teistä paria tule.

Mulla tulee Ap:n tilanteesta mieleen mun ja erään mun tuttavamiehen suhde. Eli pidämme yhteyttä muutaman kerran vuodessa, vaihdamme kuulumiset ja saatamme olla parin päivän ajan tosi aktiivisia toisiamme kohtaan. Sitten välillemme laskeutuu täysi hiljaisuus. Tarvetta tämän ihmeempään yhteydenpitoon ei ole, koska molempien intressit ovat toisaalla.

Mulla on samanlainen tuttavamies. Ilmestyy tyhjästä, soittaa ja viestii aktiivisesti ehkä max viikon, sitten katoaa 'pimeään'. Onhan se kiva, että pitää yhteyttä, mutta tokko tuon kanssa parisuhdetta tulee syntymään. Emme ole koskaan edes kokeilleet, kaveripohjalta ollaan reissattu, harrastettu ja muuten vietetty aikaa yhdessä aiemmin, monia vuosia. Nyt asutaan sen verran kaukana toisistamme, ettei yllätysvierailuja ole ollut. Aiemmin hän tosiaan saattoi pistää viestin, että olen tässä pihalla. Sun pihalla.😁

Siis tämä mun tuttavamies on puhtaasti pelkkä tuttava. En kokenut häntä niin kiinnostavana, että olisin antanut suhteen syventyä. On ihan ok vaihtaa hänen kanssaan kuulumisia silloin tällöin, mutta enempään mun viitseliäisyys ei riittäisi.

Vierailija
88/107 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Ap

Rakastunut/kiinnostunut mies toivottaa jopa hyvät huomenet. Kiinnostunut mies viestittää kyllä. En roikkuisi, kun on selvät merkit, ettei mies välitä.

Vierailija
89/107 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista.

Vierailija
90/107 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi laittaisi jos ei ole asiaa. Ehkä hän yrittää viestiä tällä jotakin.

Vierailija
91/107 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuinkas kävi?

Vierailija
92/107 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on emännällä voima fantasiat tulilla. Ei tarvii muita naisia painaa alas, ihan sama kuinka paljon kusi noussut päähän. Ehkä oot kaunis ulkoapäin, mutta kyllä todella ruma sisältä. Sulla ei siis ole mitään annettavaa kuin sun kroppa. Sen takia ne miehet sulle viestitteleekin.

Vierailija
93/107 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo kertoo siitä että mies tapailee useampaa ja nyt on osunut parempi kala koukkuun.

Jotkut miehet deittailevat vähän kuin ammatikseen, vuodesta toiseen ja parisuhteetkin aikaan salaa. Heillä on sellainen taktiikka että arvot tosiaan osuvat yksiin, on hyvä keskustelija ja kuuntelija. Sitten yhtäkkiä häipyvät ja sama *sukulaissielu*-scheisse jatkuu taas seuraavan kanssa..

Vierailija
94/107 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sai persettä ja sillä selvä. Et kiinnosta enää. 

Vierailija
95/107 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
96/107 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kirjoitti

Mutta en haluaisi kuitenkaan ahdistaa miespoloa, jos on kerran niin introvertti. :D Mutta kurjaa on jos hyvin alkanut juttu kosahtaa heti kättelyssä.

Juuri ahdistamiselta sinun kirjoittelusi ehkä tuntuukin. Älä sinä kirjoittele. Ihan sama, miten hyvin mielestäsi juttu on alkanut: mitään kivireen vetämistä perässään ei kannata aloittaa. Ja ihan sama, onko kyseessä nainen tai mies: jos toisesta osapuolesta tuntuu, että aktiivisempi ihminen vonkaa, pieleen menee! 

Kasvata itsetunto! 

-

Vierailija
97/107 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kokemuksesta: kiinnostunut mies laittaa kyllä oma-aloitteisesti viestiä ja kyselee näkemisen perään.

Kuulostaa nyt siltä, että ap:n tapailukumppani on joko todella uppoutunut omaan elämäänsä, ei sittenkään niin kiinnostunut treffailusta (tai ap:sta), tai sitten on joku toinen nainen josta on enemmän kiinnostunut.

Vierailija
98/107 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap kirjoitti

Mutta en haluaisi kuitenkaan ahdistaa miespoloa, jos on kerran niin introvertti. :D Mutta kurjaa on jos hyvin alkanut juttu kosahtaa heti kättelyssä.

Juuri ahdistamiselta sinun kirjoittelusi ehkä tuntuukin. Älä sinä kirjoittele. Ihan sama, miten hyvin mielestäsi juttu on alkanut: mitään kivireen vetämistä perässään ei kannata aloittaa. Ja ihan sama, onko kyseessä nainen tai mies: jos toisesta osapuolesta tuntuu, että aktiivisempi ihminen vonkaa, pieleen menee! 

Kasvata itsetunto! 

-

Älä sinä jauha mistään itsetunnon kasvattamisesta!

-ghoustattu mieshenkilö, ei minkään arvoinen.

Vierailija
99/107 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa nojata siihen nyrkkisääntöön, että kiinnostunut mies (ja nainen) haluaa pitää yhteyttä. Se on yleensä juuri niin yksinkertaista.

Olisinkohan ihan kamala ihminen ja ärsyttävä marttyyri, jos nyt laittaisin hänelle viestiä, että "Hei on ollut tosi mukavaa, mutta et taida olla yhtä kiinnostunut jatkamaan tätä tapailua. Kaikkea hyvää."

-Ap

Ärsyttävä marttyyri ainakin. Vaikka olisi ollut kuinka kivaa niin hätiköinti, vaatimus jatkuvaan viestittelyyn, tapaamisiin ja painostus päätöksiin löisi multa välittömästi kaikki liinat kiinni. En pidä painostamisesta, asioiden pitää edetä omalla painollaan, minun tahdillani ja toivottavasti se on sama tahti toisellekin. Hätähousut ja pikakihlat eivät ole minulle.

Mihin on kiire? Miksi ihmissuhteissa pitää edet

Olishan se kiva jos mies laittaisi itsekin viestiä muutenkin kuin viikonloppuisin nousuhumalassa. 

Vierailija
100/107 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite päätin että en laita enää mitään. Mies kyllä Tiktokissa seuraa minua ja reagoi julkaisuihin edelleen. Kolme kertaa tavattiin. Tosin nyt on ollut hänellä sekä itsellä omia asioita hoidettavana niin taukoa siitäkin syystä. Mut samapa tuo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän