Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sun mielestä outoa, että ihminen joka on levittänyt valheita ja mustamaalannut vuosia

Vierailija
17.12.2022 |

ja suorastaan vainonnut jotain ihmistä, joka ei ole tehnyt hänelle ja jää siitä kiinni ja saa maistaa hieman omaa lääkettä siten että menettää maineensa oman käytöksen johdosta eli kun jäi kiinni valheistaan, uhriutuu ja uhkaa virkavallalla?

Miksi aloittaa sellaista ylipäätään jos ei kestä seurauksia?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mitenkään outoa, hän ajattelee kuten muutkin, jotka tulevat kaltoinkohdelluiksi; tämä ei ole oikein minua kohtaan. Vaikka siis olisivat olleet ihan kamalia itsekin. Ihminen on sokea itselleen. 

Vierailija
2/11 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen kiusaajan reaktio. Kiusattu ei kiusaajan silmissä ole edes ihminen, kun hän taas...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu

Vierailija
4/11 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelokas raukka. Tuollaiset ovat vain ryhmässä voimakkaita. Yksin paskat housuissa.

Vierailija
5/11 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään värjään ripset. Sitten kukaan ei enää tunnista minua.

Ps. Olen MIES.

Vierailija
6/11 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen, joka ei tiedosta oman käytöksensä vaikutuksia toiseen ei voi myöskään millään tajuta siitä syntyneitä seurauksia hänelle itselleen. Muutenhan hän ei kohtelisi muita niin huonosti.

Vierailija
7/11 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelokas raukka. Tuollaiset ovat vain ryhmässä voimakkaita. Yksin paskat housuissa.

On myös sellaisia henkilöitä jotka vinoilevat toisista henkilöistä ja kun hänelle itselle vinoilee takaisin jotain häneen itseensä liittyvää niin samantien poistuu paikalta 

Vierailija
8/11 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä ettei uhkaa tuoda suvun ja oman miehensä sun ovelle. Näin mulle kävi kun ohjeistin yhtä naista pysymään totuudessa.

Vierailija
9/11 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä viranomainen vai siviili?

Vierailija
10/11 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tapausta mutta tuollaisia jotkut ovat. Vaikkeivät uhkaisi virkavallalla, joku voi olla päällekäyvä, kritisoiva ja manipuloiva. Sitten jos toinen reagoi takaisin, voivat reagoida muka kauhistuneena, tuomiten tai aggressiivisesti. Osa samaa kaavaa. Reaktio voi tulla jos toinen ei ole halutun kaltainen tai vaikka olisi, uhkaava haluaa väittää, että toisessa ei ole hyviä piirteitä. Esim. jos päällekäyvä itse haluaa näyttäytyä jonkunlaisena ja olla huomion keskipiste. Täysin kilttikin voi joutua jyrän alle.

Eivät kaikki oleta, että heidän teoillaan on muita seurauksia kuin että heidän on saatava tahtonsa läpi.

Aloitus voi olla huijaustakin.

Vierailija
11/11 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyvä ettei uhkaa tuoda suvun ja oman miehensä sun ovelle. Näin mulle kävi kun ohjeistin yhtä naista pysymään totuudessa.

Eli ei pärjää itse eikä pysty itse selvittämään asiansa kanssasi, vaan siinäkin pitää piiloutua miesten taakse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan