Esteettömyystodistuksessa miehellä toinen avioliitto
Olemme alle kolmekymppisiä ja olleet yhdessä yli neljä vuotta. Tarkoitis oli mennä heinäkuussa naimisiin ja kutsukortitkin on jo lähetetty. Haimme yhdessä esteettömyystodistusta ja paperi tuli tänään postitse. Miehelle tuleva avioliitto on merkattu toiseksi, eikä hän ole sanonut halaistua sanaakaan olleensa aikaisemmin naimisissa. Kun kysyin, mitä ihmettä niin mies vain hymisi vaivaantuneesti ja yritti vältellä koko kysymystä. Lopulta kertoi, että on ollut aikaisemmin naimisissa, muttei ruvennut sen enmpää asiasta kertomaan ja ärähti, kun jatkoin utelujani.
.
Ole hyvin loukkaantunut miehen käytöksestä ja salailusta. Tuon perusteella aloin myös miettiä, onko jotakin muuta, mitä mies on jättänyt kertomatta. Tekisi mieli huutaa aikalisä ja perua häät. Kuvittelin, että kyseessä olisi ensimmäinen avioliitto meille molemmille.
.
Ylireagoinko? Ja onko mitään järkevää syytä, miksi hän ei halua puhua siitä?
Kommentit (118)
Et voi perua häitä. Mitä ne ihmisetkin sanoo! Kulissit ennen kaikkea. Voit erota sitten myöhemmin, jos siltä tuntuu.
Se oli varmaan ollut 5 viikkoa naimisissa..
Älä mene naimisiin miehen kanssa joka ei ole pystynyt kertomaan olennaista asiaa sulle.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 22:41"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 21:23"]
Joo, menneet on menneitä, mutta avioliitto ei ole mikään pikku juttu. Itse laittaisin suhteen jäähylle ja pitkään miettisin voiko jätkään luottaa ollenkaan.
[/quote]
Ei ole pitkääkään aikaa, kun palstalaiset olivat vahvasti sitä mieltä että huoraaminen menneisyydessä on sellainen pikkujuttu, että ei sillä kannata miehen päätä vaivata... Mihinkäs ne menneet ovat menneitä -tyypit nyt ovat kadonneet?
[/quote]
Eivät näemmä ole kadonneet mihinkään, vaan kokoontuneet julkituomaan mielipahaansa aiemmasta kannastaan muistuttamisesta alapeukuttamalla :-)
Ei kannata mennä naimisiin mustakaan jos mies ei pysty puhumaan asioista. Mietin mikähän "hullu exä" minä joskus olen jos miehellä uusi parisuhde. Erottiin kun mies petti vuosia. Yritin jatkaa kun mies sanoi että ei halua erota ja lapsiakin on mutta lopulta en jaksanut. Tuskinpa mies kertoisi sikailuistaan uudelle puolisolleen, kuka haluaisi pettäjämiehen? No ihan yks lysti mulle kuitenkin. Jospa mies olisi oppinut nyt jotain ja parantanut tapansa. Itse en enää usko miehiin kaiken sen pastan ja valehtelun jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 06:28"]4 vuotta olette olleet yhdessä eikä kukaan miehen sukulainen tai kaveri ole maininnut halaistua sanaa aiemmasta avioliitosta? Pyydä nähtäväksi miehen virkatodistus, niin näet onko myös lapsia.
[/quote]
Ei mullakaan kyllä kaverit tai sukulaiset ikinä entisestä miehestäni puhu.
Ymmärrän että menneet liitot voi hävettää, mutta itsellä hälytyskellot soi siinä vaiheessa kun miehesi veti esiin hullu eksä-kortin..
Mies on saattanut itsensä nyt tosi outoon valoon, jättämällä kertomatta kys. Asian. Outo juttu. Aikalisän paikka.
Mitä tässä on tapahtunut? Ei jaksa lukea.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 21:36"]
Mennyt on mennyttä, mitä tuota kaivelemaan.
Ehkä joku nuoruuden höyryissä tehty typeryys....
[/quote]
Se "nuoruuden typeryys" lapsineen voi olla pian muuttamassa tänne vaivoiksemme. Ei kiitos! Mistä tiedät, että avioliitto on päättynyt?
Mäkin olen ollut naimisissa. Se oli hetken mielijohde ja maistraatissa käytiin kellekään kertomatta. Täysin typerää ja olen todellakin halunnut unohtaa tämän kokonaan hyvin siinä onnistunutkin. Jos sitä joku erehtyy muistelemaan ja siitä kyselemään, niin menen juuri erittäin vaivasntuneeksi ja mutisen vaan jotain ja käyn ärtyneeksi ellei kyselijä lopeta.
Hävettää koko tempaus.
Jos joku sanoisi että sillä on hullu ex, niin todellakin yrittäisin selvittää mistä on kyse. Tapaisin sen ihmisen jne. kyllä siitä ihmisestä varmaan huomaisi, onko siinä jotai outoa vai ei. Samoin tutustuisin muihin ihmisiin, jotka ovat tunteneet miehen, kuten hänen perheeseensä. Ei voi mitään, mutta hullu ex kuulostaa juuri siltä, että asiassa voi olla jotain hämärää.
Tunnen yhden naispuoleisen ihmisen, jonka mukaan lähes kaikki hänen läheisimmät ihmiset ovat narsisteja. Tämä nainen on kohdellut minua tosi huonosti ja pitkään yritin selittää itselle, että onhan hän ihan kiltti, sillä hän tulee hyvin toimeen itselleen hieman etäisempien ihmisten kanssa. Joo, mutta kaikkia läheisiä kohtelee huonosti.
Mä tiedän yhden tapauksen, jossa kiltti mies meni naimisiin mielestään ihanan naisen kanssa, jolla oli "hullu ja väkivaltainen ex." No, pian selvisi, että tämä nainen itse oli hullu ja väkivaltainen, ja kun mies puolustautuessaan työnsi naisen vahingossa seinää vasten tms, sai mies sitten tämän "hullun ja väkivaltaisen" leiman vuorostaan itselleen. Nainen vei erossa rahat ja tavarat. Ap:n tilanteessa koettaisin todella selvittää tarkemmin, mistä on kyse.
Tämä sama on ollut aikaisemminkin täällä.
Mukavasti kehitelty provo.
Ja sai aikaan toivottuja älyttömiä kommentteja. Mietikää nyt oikeesti. Kaikkea voi sattua, muttei ne kuviot näin mene. "nyt avautui vähän...", kun olen täällä palstalla
Heti perutaan häät ja kirjotetaan kirje syystä. Näyttäisi se syy melko surkuhupaisalta siinä kirjeessä. Perumme häät, koska Mikko on ollut aiemmin naimisissa, eikä ole kertonut minulle....
Aikuisten oikeesti?