Aion äänestää persuja, mutta ehdokas hakusessa?
Helsingin vaalipiiri. Kenelle annan ääneni? Entä ketä sinä aiot äänestää?
Kommentit (32)
Nuutti Hyttinen 160. Edustaa sitä järkevämpää ja koulutetumpaa PS osastoa.
Sampo Terho 176 on ehdottomasti paras Helsingissä. Hänen blogissaan on todella hyviä kirjoituksia, fiksu kaveri.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 07:09"]Mika Niikko
[/quote]
Joo ei. Kyseessä on yksi eduskunnan fanaattisimmista tasa-arvoisen avioliittolain vastustajista.
Sama vika. Vaalikonekin ehdotti mulle lähes pelkästään keskustalaisia ja kristillisdemareita :D
Sama täällä. Puolueen olen päättänyt. Se on ps. Mutta ehdokas?
Tämä on ensimmäinen kerta, kun äänestän ps. Aiemmin olen äänestänyt kokoomusta. Korkeakoulutaustalla mennään.
Helsingin valipiirissä käyvät numerot 68-89. Laita lappuun mikä tahansa noista, kaikki hyviä ehdokkaita persulle.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:23"]Helsingin valipiirissä käyvät numerot 68-89. Laita lappuun mikä tahansa noista, kaikki hyviä ehdokkaita persulle.
[/quote]
Höpsistä. Niin punavihersokea en ole, että ääneni antaisin utopialle. -Ap.
Mäkin meinasin PS äänestää ekaa kertaa, mutta kannattaa oikeesti kattoo kelle äänensä antaa ja että sillä on saumat läpi. Persut tarvii liberaaleja ja muita järki ihmisiä puolueeseen. Nyt siellä hilluu jotain Pentti Oinosia ym. Tämä puolue on todennäköisesti seuraavassa hallituksessa. Nyt sinne on pakko saada myös järkeä.
mä äänestän sampo terhoa, suomalaisuuden liiton puheenjohtajaa/MEPiä/jne
Tossa on tuo Halla-Ahon lista. En tiedä onko kaikkien mieleen, mutta kaikki tällä listalla on potentiaalisia läpimeniöitä. http://www.halla-aho.com/scripta/vaalivinkkeja_lukijoille.html
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 13:38"]
KD tai persut, muita ei nyt kannata edes harkita! Ja persuissa vanhat konkarit parhaita. Uusista ei tiedä, mitä ovat.
[/quote]Ne Soinilaiset on juuri niitä konservatiivisia uskovaisia juntteja tyyliin Oinonen, äänestäkää mielummin liberaalimpia Halla-Aholaisia. Ne tulevat ottamaan vallan, kuten stubbkin teki kokoomuksessa.